10.SINIF ÖZELE Mİ GİTMELİYİM DEVLETEMİ

Bence 10. sınıfta özele para dökmeye gerek yok, 11 ve 12. sınıfta özele gidersen daha mantıklı onun yerine.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,228
Mesajlar
11,085,552
Üyeler
198,275
Son üye
ovra
   
Geri
Top