super sport kaslı tip istiyorsanSoru başlıkta, fiyat olarak bi bütçe yok kalite harici estetik görünüm olması haricinde bi isteğim yok
Mümkün olduğunca ince ebatlı olmaması da önemli
Büyük ebatlı Japon varsa okay benim için, dediğim gibi bütçe önemli değil. Estetik olsun ebatı iri olsun uzun süre kullanabileyim yeterDominar markası japonlara göre daha ucuz ama çinden kaliteli. Bakılabilir
Cf arkadasımda var bende beğeniyorum, ama varsa ömürlük bi Japon daha iyi olur benim adıma, bide 125cc tercihimdir dediğim gibi giriş motorumsuper sport kaslı tip istiyorsan
Hyosung GT 250 R (100k civarı)
CFmoto 250SR (150K civarı)
KTM 250 RC ABS (120k civarı)
Bajaj Pılsar RS 200 (130k civarı)
RKS SRK250 RR (165k dan başlıyor)
ben alacak olsam cfmoto 250sr alırdım tipi çok hoşuma gidiyo
hocam vitesli motor deneyimim sıfırKendim de bir süre kullandığım bir motor olan Voge 250 Rallyyi önereceğim. Büyük motor gibi duruyor, kimse 250cc olduğuna inanmıyor, üzerinde orijinal gelen lastikleri çok iyi tutuyor kuru zeminde, motor çok hafif ve ilk başlangıç için boy uzunsa çok ideal. Dağa bayıra çıkabilmesi, her yerden atlayabilmesi de cabası. Sattığıma pişmanım. Bir gün şu anki motorumun yanına bir tane daha almayı düşünüyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
İlle de japon olsun dersen crf250 Rally öneririm. Fiyatları arasında çok fazla fark var. O yüzden öncelikle Voge önerdim.
Ben motora 400cc ile başladım. Ne ile başladığını bilip dikkatli olursan olmayacak bir şey değil. Hele de motorla(scooterla) trafik tecrüben varsa çok rahat kullanırsın. Eğer sadece a1 ehliyetim var dersen zaten 125cc bakmak zorundasın ama 250-300cc de başlangıç motoru olur. İlle 125 bakacaksan öneri olarak wr125x önerebilirim. Aldığın motorun hafif olmasına dikkat et. Ağır motor şehir içinde çok büyük yük oluyor. Ben şu an xsr700 kullanıyorum ama özellikle şehir içinde 300 rallyyi arıyorum. Hem çok hafif hem çok çevikti.hocam vitesli motor deneyimim sıfır
hatta motor deneyimim 0 diyebilirim o yüzden 125cc bile ara ara korkutuyor
aklımda benelli 125s var, japon sevdamdan vazgeçtim 1 2 sene kullanıp 300 400cc bi motora geçip ordan devam etmek istiyorum
rally bana göre değil voge baya güzelmiş ama dedigim gibi 125cc bakıyorum
başlıgı attıgımda nolacak diyordum ama işi şansa bırakmadan en dipten başlamak daha mantıklı geliyor
2 tekerlekliye dair hiç tecrübem yok hocamBen motora 400cc ile başladım. Ne ile başladığını bilip dikkatli olursan olmayacak bir şey değil. Hele de motorla(scooterla) trafik tecrüben varsa çok rahat kullanırsın. Eğer sadece a1 ehliyetim var dersen zaten 125cc bakmak zorundasın ama 250-300cc de başlangıç motoru olur. İlle 125 bakacaksan öneri olarak wr125x önerebilirim. Aldığın motorun hafif olmasına dikkat et. Ağır motor şehir içinde çok büyük yük oluyor. Ben şu an xsr700 kullanıyorum ama özellikle şehir içinde 300 rallyyi arıyorum. Hem çok hafif hem çok çevikti.
2 tekerlekliye dair hiç bir tecrüben yoksa scooter ile başlaman daha iyi olur. Motorun trafikteki yerini öğrenene kadar debriyaj ve vites değişimiyle uğraşmamış olursun. Kolay bir şekilde trafiği öğrenir daha sonra vitesliye geçersen daha sağlıklı olur. İlk motor olacaksa da sıfır alma bence. İlle düşüp kalkıyor motorlar. Düşürünce içinin acımayacağı bir motor bak.2 tekerlekliye dair hiç tecrübem yok hocam
ne scooter ne vitesli hiç sürmedim neredeyse
scootera da binmek istemedigimden 125lik tam benlik gibi hissediyorum
wr125x e bakıcam sağolun
banelli 125s nasıl size göre
wr125x e göz attım ama ben kaslı istiyorum hocam bi nebze
Dominar 250Soru başlıkta, fiyat olarak bi bütçe yok kalite harici estetik görünüm olması haricinde bi isteğim yok
Mümkün olduğunca ince ebatlı olmaması da önemli