150 TL Bütçeye Mouse

Bane al derim o bütçeye.
 
g300s alabilirsiniz kronik sorunlu deniyor ama garantisinden dolayı alınır
 
Rampage Shine SMX-R15 10000 DPI RGB Oyuncu Mouse Siyah - Gri 160 tl ama 10000DPI Boru deil Yani
 
ventioNN un dediği gibi Bane önereblirim ben de size. lol gibi moba oyunlarında bir sürü logitech gaming mouse kullanmış olmama rağmen elime en iyi oturan en iyi anlaşabilidğim mouse olmuştur. uygun fiyatlı ve pratik kullanabilen bir driveri var.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,224
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top