Neler Yeni

2.0 Tdı Audi Quattro Ve Stage 1 Güvenli Sınır

Katılım
12 Ağustos 2024
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Ömer Cem
İyi forumlar, araba almak için biraz araştırma yapmaya karar verdim. İlk başta düşüncem Toyota Yaris dizel alır hem az yaktırır hem de yanına eski 600 cc yarış motoru alır kurtlarımı dökerim diye düşüyordum. Aklıma 600 cc'ye turbo takıp ''gap machine'' haline getirme fikri geldi. İşin özeti en sonunda 170 hp Audi TT 2.0 TDI Quattro alıp stage 1 için cold air intake, yazılım ile 220-230 hp civarlarına getirip hem az yakan hem güzel gözüken hem de yeri gelince belli başlı makinaları geçen bir güzellik abidesi yapma fikri yerleşti. Motosiklet işinden vazgeçtim e sonuçta üniversite öğrencisiyim düzgün bir araba yanına iyi bir motosiklet için para yok.
Merak ettiğim konu 2.0 TDI motor içine girmeye gerek kalmadan, stage 1 şekilde güvenli kalarak kaç beygir güce dayanır? İlerleyen zamanlarda hibrit turbo ve belki rektifiye düşünüyorum fakat en az 3-4 yıl stage 1'de kalır.
 

Haksoy06

80+
Katılım
20 Kasım 2020
Mesajlar
200
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Hüseyin Aksoy
birincisi sen nasıl üniversites öğrencisisin :D konumza gelelim aracım km göre değişir araç yüksel kmlerde iste 250 bin üstü iste 200 bin bile tehlikeli ama biz orltamala 200 bin diyelim stage 1 attırısın 210 hp civarına çıkar + hibrit turbo yaparsın onunla birlikte 240-250 bandında alırsın + açık hava filtresi atarsın o çok hp oynatmaz 1-2 f+ katolizör iptal edersin daha rahat duman atar oda 5-10 arası ekler eğerki 300 bandına çıkmak istiyorum dersen bujileri büyütürsün oda yakıt tüketimini arttırı yani kısacası 4 dediğimi yaparsan 250 bandına rahatlıkla çıkar ama önemli olan motor durumu sağlığı nasıl
Mesaj otomatik birleştirildi:

İyi forumlar, araba almak için biraz araştırma yapmaya karar verdim. İlk başta düşüncem Toyota Yaris dizel alır hem az yaktırır hem de yanına eski 600 cc yarış motoru alır kurtlarımı dökerim diye düşüyordum. Aklıma 600 cc'ye turbo takıp ''gap machine'' haline getirme fikri geldi. İşin özeti en sonunda 170 hp Audi TT 2.0 TDI Quattro alıp stage 1 için cold air intake, yazılım ile 220-230 hp civarlarına getirip hem az yakan hem güzel gözüken hem de yeri gelince belli başlı makinaları geçen bir güzellik abidesi yapma fikri yerleşti. Motosiklet işinden vazgeçtim e sonuçta üniversite öğrencisiyim düzgün bir araba yanına iyi bir motosiklet için para yok.
Merak ettiğim konu 2.0 TDI motor içine girmeye gerek kalmadan, stage 1 şekilde güvenli kalarak kaç beygir güce dayanır? İlerleyen zamanlarda hibrit turbo ve belki rektifiye düşünüyorum fakat en az 3-4 yıl stage 1'de kalır.
+ 3-4 yıl stage 1 le kalma bu dediklerimin maksimum maliyeti 50-60 bin tavisyem yapıyorsan bir anda güzelce yap
 
Katılım
12 Ağustos 2024
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Ömer Cem
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
birincisi sen nasıl üniversites öğrencisisin :D konumza gelelim aracım km göre değişir araç yüksel kmlerde iste 250 bin üstü iste 200 bin bile tehlikeli ama biz orltamala 200 bin diyelim stage 1 attırısın 210 hp civarına çıkar + hibrit turbo yaparsın onunla birlikte 240-250 bandında alırsın + açık hava filtresi atarsın o çok hp oynatmaz 1-2 f+ katolizör iptal edersin daha rahat duman atar oda 5-10 arası ekler eğerki 300 bandına çıkmak istiyorum dersen bujileri büyütürsün oda yakıt tüketimini arttırı yani kısacası 4 dediğimi yaparsan 250 bandına rahatlıkla çıkar ama önemli olan motor durumu sağlığı nasıl
Mesaj otomatik birleştirildi:


+ 3-4 yıl stage 1 le kalma bu dediklerimin maksimum maliyeti 50-60 bin tavisyem yapıyorsan bir anda güzelce yap
Ekstra yük bindirmek istemiyorum dediğim gibi, piston kolu kırılırsa bile benim için gereksiz yük. Ben sadece cold air intake ve stage 1 yazılım ile ''güvenli'' sınırda ne kadar beygir alabilirim diye sordum. Hibrit turbodur, kara duman atmalık muayene öncesi bir ton tak çıkar yapmaya para harcayacağım modifiyeler düşünmüyorum. Bu kadar modifiyeye para harcayıncaya kadar gider üstüne 200-300k civarı daha bir şey koyar stok şekilde 250 beygir civarı alan bir araba alırım.
 

corez

80+ Bronze
Katılım
2 Mayıs 2024
Mesajlar
560
Dahası  
Reaksiyon skoru
240
İsim
Mert Uysal
30 hp alirsin guvenli olarak
Bende e92 n47 motorlu 2.0 dizel var senelerce stage 1 bindim motor kirdim 150binde simdi sifir motor ile 270hp geziyorum bu motoru kirip kirmama sizin kullanimizla alakali ben basa basa geziyorum
 
Katılım
12 Ağustos 2024
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Ömer Cem
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
30 hp alirsin guvenli olarak
Bende e92 n47 motorlu 2.0 dizel var senelerce stage 1 bindim motor kirdim 150binde simdi sifir motor ile 270hp geziyorum bu motoru kirip kirmama sizin kullanimizla alakali ben basa basa geziyorum
Benim gazlamam anca haftada 2-3 akşam caddeye inip arkadaşlarla iki bi gazlama olacak zaten. Araştırmaya da devam ediyorum bir yandan 220d buldum, 190 hp stock şekilde. 220 hp şekilde sadece chip tuning yaparak kullanılabiliyormuş, 4 koltuklu ve rahat koltukları. Eğer sağlam ve kroniği büyük şeyler olamayan bir araba ise 220d, bmw grubuna doğru ne kadar çekinsem de kayabilirim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
983,129
Mesajlar
8,881,693
Üyeler
155,520
Son üye
sorgulayanesek
Top Bottom