2007 Subaru ımpreza 2.0 active manuel alınır mı?

Lydian

80+
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
147
Reaksiyon skoru
27
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle iyi sosyaller! Yeni ehliyetimi aldım ve bir araç almak için para biriktiriyorum. Şu an 600-700 bin TL civarında bütçe ile bir araç arıyorum. Aklımda birçok seçenek var: Clio 2, Megane 4, Honda Civic ek sedan, Albea, accent gibi modelleri düşünüyorum. Ancak, özellikle dikkat ettiğim birkaç konu var:

  • performans: Yokuşlarda ve uzun yolda beni üzmesin, sıkıntı çıkarmasın.
  • yedek parça: Fiyatı uygun ve bulunabilir yedek parçası olması çok önemli.
  • görünüş: Araba gözümü doyurmalı, bana göre şık ve güzel olmalı. Kısaca, arabacıyım diyebilirim, yani sadece aracı kullanmak değil, araç hakkında da bir bağ kurmak istiyorum.

Bugün ilanlarda gezerken 2007 Subaru ımpreza 2.0 active manuel şanzıman bir araca rastladım ve anında aşık oldum. Bu aracı çok beğendim çünkü hem performansı hem de görünüşü benim beklentilerime uyuyor gibi. Ancak, serhat inci bu aracın 1.5 otomatik şanzımanlı versiyonunu çok eleştiriyor. Yakıt tüketimi yüksek, araç bağırıyor ve gitmiyor, Subaru'dan soğutur gibi yorumlarda bulunuyor. Hatta o yüzden 2.0 GT almayı öneriyor.

Fakat ben 2007 model 2.0 motorunu sevdiğim için ve otomatik yerine manuel şanzıman tercih ettiğim için bu versiyonu daha cazip buluyorum. Birkaç video da izledim ve aracın kötü bir yanı yok gibi göründü. Performansı ve güvenliği de oldukça tatmin edici.

sizin görüşleriniz nelerdir?
Bu aracı almak mantıklı mı?
Manuel şanzımanlı bu araçla ilgili deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
 
Subaru alınmaz. Hem fazla yakar hem parça sıkıntısı çekersin zar zor bulsan da pahalı olur. Üstüne temiz bulmak zordur.
 
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle iyi sosyaller! Yeni ehliyetimi aldım ve bir araç almak için para biriktiriyorum. Şu an 600-700 bin TL civarında bütçe ile bir araç arıyorum. Aklımda birçok seçenek var: Clio 2, Megane 4, Honda Civic ek sedan, Albea, accent gibi modelleri düşünüyorum. Ancak, özellikle dikkat ettiğim birkaç konu var:

  • performans: Yokuşlarda ve uzun yolda beni üzmesin, sıkıntı çıkarmasın.
  • yedek parça: Fiyatı uygun ve bulunabilir yedek parçası olması çok önemli.
  • görünüş: Araba gözümü doyurmalı, bana göre şık ve güzel olmalı. Kısaca, arabacıyım diyebilirim, yani sadece aracı kullanmak değil, araç hakkında da bir bağ kurmak istiyorum.

Bugün ilanlarda gezerken 2007 Subaru ımpreza 2.0 active manuel şanzıman bir araca rastladım ve anında aşık oldum. Bu aracı çok beğendim çünkü hem performansı hem de görünüşü benim beklentilerime uyuyor gibi. Ancak, serhat inci bu aracın 1.5 otomatik şanzımanlı versiyonunu çok eleştiriyor. Yakıt tüketimi yüksek, araç bağırıyor ve gitmiyor, Subaru'dan soğutur gibi yorumlarda bulunuyor. Hatta o yüzden 2.0 GT almayı öneriyor.

Fakat ben 2007 model 2.0 motorunu sevdiğim için ve otomatik yerine manuel şanzıman tercih ettiğim için bu versiyonu daha cazip buluyorum. Birkaç video da izledim ve aracın kötü bir yanı yok gibi göründü. Performansı ve güvenliği de oldukça tatmin edici.

sizin görüşleriniz nelerdir?
Bu aracı almak mantıklı mı?
Manuel şanzımanlı bu araçla ilgili deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
Valla açıkçası bu model araçlar Türkiye de proje arabası olarak geçiyor genelde alanlar her yeriyle oynuyor piyasada elden ele dolaşıyor.
Temizini ve oynanmamışını bulman çok zor, bulsan bile o bütçe aralığından daha fazlasına mal olur.

Ben sana şahsen palio öneririm. Başlangıç arabası olarak hem acemliğini atarsın, hem parçası ucuz her yerde bulunur. Her usta bakar, az yakar. Pişman etmez bence.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: H061
Subaru alınmaz. Hem fazla yakar hem parça sıkıntısı çekersin zar zor bulsan da pahalı olur. Üstüne temiz bulmak zordur.
Başka bir forumda "Ben parça sıkıntısı çekeceginizi pek sanmıyorum. Hali hazırda distribütör ile birlikte etkin olarak servis ve satış ağları var. Bence yedek parçaların maaliyeti ve işçiliği cebinizi yakabilir biraz." bu cevaba rastladım, üstelik ben de parça sorunu yaşayacağımı hiç sanmıyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Valla açıkçası bu model araçlar Türkiye de proje arabası olarak geçiyor genelde alanlar her yeriyle oynuyor piyasada elden ele dolaşıyor.
Temizini ve oynanmamışını bulman çok zor, bulsan bile o bütçe aralığından daha fazlasına mal olur.

Ben sana şahsen palio öneririm. Başlangıç arabası olarak hem acemliğini atarsın, hem parçası ucuz her yerde bulunur. Her usta bakar, az yakar. Pişman etmez bence.
Sizden ricam şuan ilanda olan 655.750 tl'ye satılan 2007 impreza 2.0 active aracına bakar mısınız. Bu yaştaki araçta boya değişen aramak çok saçma olur farkındayım. Ben biraz da ömürlük bakıyorum satma düşüncesiyle almayacağım ve tabii ki de hem ruhlu hem de performanslı bir araç
 
Başka bir forumda "Ben parça sıkıntısı çekeceginizi pek sanmıyorum. Hali hazırda distribütör ile birlikte etkin olarak servis ve satış ağları var. Bence yedek parçaların maaliyeti ve işçiliği cebinizi yakabilir biraz." bu cevaba rastladım, üstelik ben de parça sorunu yaşayacağımı hiç sanmıyorum
Doğrudur bende 6 ay kadar Japon Kore yedek parçacıda çalıştım. Almak istersen bol şanslar diyeyim
 
Valla açıkçası bu model araçlar Türkiye de proje arabası olarak geçiyor genelde alanlar her yeriyle oynuyor piyasada elden ele dolaşıyor.
Temizini ve oynanmamışını bulman çok zor, bulsan bile o bütçe aralığından daha fazlasına mal olur.

Ben sana şahsen palio öneririm. Başlangıç arabası olarak hem acemliğini atarsın, hem parçası ucuz her yerde bulunur. Her usta bakar, az yakar. Pişman etmez bence.
Hatta büyükçekmece'de araç
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Doğrudur bende 6 ay kadar Japon Kore yedek parçacıda çalıştım. Almak istersen bol şanslar diyeyim
Başka bir şey sorucam o iş zor mu acaba ben de şuan petrole giricem gece orada çalışıp gündüz ise bahsettiğin gibi yedek parçacıda çalışıp para biriktirmek istiyorum öyle alıcam ne kadar vakit kalırsa da uykuya ayırmayı planlıyorum
 
Sizden ricam şuan ilanda olan 655.750 tl'ye satılan 2007 impreza 2.0 active aracına bakar mısınız. Bu yaştaki araçta boya değişen aramak çok saçma olur farkındayım. Ben biraz da ömürlük bakıyorum satma düşüncesiyle almayacağım ve tabii ki de hem ruhlu hem de performanslı bir araç
Boya işçiliğini pek beğenmedim. Ucuza gelsin diye gelişi güzel boyatılmış gibi duruyor. İleriki yıllarda boya isteyebilir. Çelik jantlar yıpranmış gibi, bir fotoğrafta janttaki hasar gözüküyor.

Şu iki şeye dikkatini çekmek istiyorum. Birincisi araçta mercek led far var. Büyük ihtimal ile sonradan yapılmış. O araçta fabrikasyon olacağını zannetmiyorum. İkincisi araçta warex var. Araç yönetmelikleri 2025 yılında ciddi şekilde değişti. Cezalar çok katı. Almayı düşünüyorsanız bu ikisinden kurtulmanız şart.

Yürür aksam ve motor performansı da çok önemli. Detaylı sağlam bir ekspertizden geçirtmek lazım.
Diğer şeyleri pek eleştirmiyorum 2007 model bir arabaya göre iç kısmı temiz gibi duruyor.
 
Hatta büyükçekmece'de araç
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Başka bir şey sorucam o iş zor mu acaba ben de şuan petrole giricem gece orada çalışıp gündüz ise bahsettiğin gibi yedek parçacıda çalışıp para biriktirmek istiyorum öyle alıcam ne kadar vakit kalırsa da uykuya ayırmayı planlıyorum
Yapacağın işe ve çalışma saatine göre değişir. Firmaya göre de değişir. Sadece kurye gibi dükkandan dükkana hazır malzeme taşıyacaksan kolay olur. Ama iş öğreneceğim parça öğreneceğim dersen biraz kafa yorman gerek. Bence ek iş olarak yapılacak bir şey değil.
 
1742870306185.png

Fotoğraftan kaynaklı da olabilir ancak bir yamukluk görüyorum. Kaput tarafında boya zaten aracın diğer kısmına göre çok kötü. İyice mat halde. Kaputu napmışlar pek anlamadım ama ya önden kazalı olabilir ya da hava deliği için yan sanayi basit bir kaput ya da farklı bir malzemeden takmış olabilirler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

1742870423945.png

Ek olarak farların kaput ile arasındaki boşluğa bak. Orantısız bir sıkıntı var ön tarafta.
 
Alıntıyı görüntüle
Fotoğraftan kaynaklı da olabilir ancak bir yamukluk görüyorum. Kaput tarafında boya zaten aracın diğer kısmına göre çok kötü. İyice mat halde. Kaputu napmışlar pek anlamadım ama ya önden kazalı olabilir ya da hava deliği için yan sanayi basit bir kaput ya da farklı bir malzemeden takmış olabilirler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Ek olarak farların kaput ile arasındaki boşluğa bak. Orantısız bir sıkıntı var ön tarafta.
Hocam süpersin, dediğim gibi satmak için değil binmek için, keyif almak için almayı hayal ediyorum. Bu aracı alacak param olduğu gibi direkt başına gidip şase, podye, ön panel, direkler, bagaj havuzunu iyice inceleyeceğim eğer ağır bir kazası yoksa gerekirse aracı fırın boyaya bile sokabilirim.
 
Alacağın subaru nasıl bir şey böyle ralli arabası gibi mi? Birde bu fiyatlara nasıl subaru alabiliyorsun? Tofaş 200k herhalde. Subaru baya iyi hee
 
Görüntüden kasıt spor olarak mı? 700 bin civarlarında otomatik polo bakılabilir misal
 
Geçmişte bir yakınımda tam olarak bu araç vardı sanırım. Yürütmesi çok sıkıntılı, aracın 18 yaşında olduğunu düşünürsek temizini bulmak çok zor. Bulsan dahi ufak arızalar için bile parçası/ustası dert. Hepsini geçtim, yakıt tüketimi akıl almaz düzeyde olacak.

Bahsettiğin fiyat bareminin bi çıt üstünde 2023 Seat Ibiza Evo sahibiyim, evet araç gitmiyor, ama her kontağı açtığımda kafam rahat. Araç çok daha güvenli, donanımlı ve yürütmesi herhangi bir Subaru’ya kıyasla bedava.

20 yaşında arabayla arabacı olunur mu, ciddi şüphelerim var. Türkiyede o işler için çok ciddi bir gelir ve birkaç milyon gerekiyor.
 
Geri
Top