Yılan Serdar 3T
80+ Gold
- Katılım
- 15 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 5,870
- En İyi Cevap
- 2
Evet bugün böyle bir konu açmak istedim. İlk önce müşteri hizmetlerini arayın mesela 444 1 444 Türk Telekom destek hattı.
Arayıp Cayma bedeli miktarınızı ve fatura kesim tarihinizi öğreniniz. Şimdi e-devlet üzerinden THH'ye başvurmalısınız şu şekilde orada ilk firma adresi firma numarası il ilçe falan sonra açıklamayı yazıp devam ediyorsunuz kendi bilgilerinizi yazıyorsunuz. Ardından 2 3 şey daha kalkıyor basit şeyler onları da yaptıktan sonra başvurunuz onaylanıyor. Bir süre sonra Savunma bekleniyor tarzı bir yazı gelir 30 gün içinde o yazıyı firma yollayacak yani kendini savunacak ve 6 ay içinde o süreç bitip karar çıkmış olacaktır. Bende şuan savunma bekliyorum önümde yaklaşık 25 gün kaldı. 25 gün içinde VODAFONE cevap verecektir THH'ye. Eğer kararınız sizin lehinize olursa itiraz edip mahkemeye çıkarabilirsiniz.
Arayıp Cayma bedeli miktarınızı ve fatura kesim tarihinizi öğreniniz. Şimdi e-devlet üzerinden THH'ye başvurmalısınız şu şekilde orada ilk firma adresi firma numarası il ilçe falan sonra açıklamayı yazıp devam ediyorsunuz kendi bilgilerinizi yazıyorsunuz. Ardından 2 3 şey daha kalkıyor basit şeyler onları da yaptıktan sonra başvurunuz onaylanıyor. Bir süre sonra Savunma bekleniyor tarzı bir yazı gelir 30 gün içinde o yazıyı firma yollayacak yani kendini savunacak ve 6 ay içinde o süreç bitip karar çıkmış olacaktır. Bende şuan savunma bekliyorum önümde yaklaşık 25 gün kaldı. 25 gün içinde VODAFONE cevap verecektir THH'ye. Eğer kararınız sizin lehinize olursa itiraz edip mahkemeye çıkarabilirsiniz.