nightsoldier
80+ Bronze
- Katılım
- 6 Nisan 2022
- Mesajlar
- 932
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 417
- İsim
- C.S.
Note 8 kullanırken pilimi günde 3 kez şarj etmeye başlamıştım. Götürdüm servise, dediler pilinizde sorun yok. Dedim insiyatif alın değiştirin çünkü pil değişim programlarında bile batarya kapasitesi %20 düşmüş görünüyor. Olmaz dediler. Neyse dedim. 2 hafta sonra garantisi bittiğinde yeniden götürdüm, pil değişimi gerekiyor dediler ama ücretli.bi kullan bağımlısı olursun
Ben de çıktım, gittim vatana buyback ile note 8i verip, iPhone 12 aldım. Çok memnunum. Yıllar önce 6s plus kullanmıştım, şifremi vs unutmuşum tabi. Arayüze de alışamadım ilkşn. Aradım müşteri hizmetlerini, dedim böyle böyle. Adam uzaktan bağlandı, tam 45 dk uğraştı ve şifreyi kurtardı.
Memnun kalınca apple watch se, airpods 3, eşime ipad pro ve en son da kendime ipad 10 aldım. Hatta ipad 10 iphonedan gelen aramaları göstermedi, canlı destek ile hallettik 5dk sürmedi.
Ben bir cihaz alırken iki şeye dikkat ederim;
1) tasarım. 12deki köşeli tasarıma aşık olmuştum.
2) Müşteri hizmetleri. Yaşadıklarımı anlattım.
Ayrıca marketi android marketten daha kaliteli. Uygulamalar daha optimize.
Bir cihaz alıp 7-8 sene yani son güncellemesini tamamlayıp artık market desteğini kesene kadar kullandığım için , ödediğim ücret yıllar içinde kendini amorti ediyor.
Ayrıca 8 sene sonra bile buyback ile telefonu verebiliyorsun.
Ancak samsung özellikle s23 ve diğer başka serilerine 4 yıl güncelleme vermesi çok güzel bir gelişme.
Arkadaşımın s23 ultrasını kurcaladım, ekran çok güzel, arayüz güzel, kamera güzel. Ama pil kötü. Ben 3 yıl sonra 12mi günde bir şarja takarken, arkadaş 2 aylık s23 ultrasını günde bir şarja takıyor. Yani samsung halen pil işini beceremiyor. Bu da cihazı şu an için alınmaz kılıyor. İnternette 3 gün kullananların resimleri dolanıyor ama ben telefonu 3310’a çevireceksem neden 50k vereyim ki?