Neler Yeni

Çözüldü✓ .

Satashke

80+ Bronze
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
1,853
Bu işin üslubu var önce expertize gidecek senin zarar vermediğini anlamak için , adam nasıl bilsin sen mi zarar verdin o mu? Allah aşkına biraz çift taraflı düşünün
Uzun zamandır görmüyordum seni. Monster fanlığını bırakmamışsın. En kalitesiz laptoplara sahip olan bir markayı 1 2 modelde sorun yaşanma riski düşük olduğu için savunmak çok yanlış. Benim elimdeki Samsung Galaxy Note 7 patlamadı cihaz çok iyi siz abartıyorsunuz Demek Gibi Bir Şey Senin Yaptığın.
 

Avolay

80+ Gold
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
7,118
rica etsem konudan gider misin.Sizin gibilere güvenip alıyoruz sonuç böyle oluyor
Bizim gibilere güvenmemişsin ki T5 21.4 almışsın :D
Kendi suçun "aa tipi güzel ucuz alam bari" böyle aldıysan napalım? Umarım iade edilmez İade kurallarına bile karşı çıkıyorsunuz? Satın alırken yazıyor bunlar :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Uzun zamandır görmüyordum seni. Monster fanlığını bırakmamışsın. En kalitesiz laptoplara sahip olan bir markayı 1 2 modelde sorun yaşanma riski düşük olduğu için savunmak çok yanlış. Benim elimdeki Samsung Galaxy Note 7 patlamadı cihaz çok iyi siz abartıyorsunuz Demek Gibi Bir Şey Senin Yaptığın.
Alakası yok saçma sapan modeller yerine önerdiğim modeller alınsa bu kadar sorun olmayacak , ayrıca adam iade kurallarına dahi karşı çıkıyor :D
 

Denizgezen

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2021
Mesajlar
5,512
En İyi Cevap
1
Hocam en azından iade alıyolar gözünüzü seveyim. Haklısınız bir şey diyemem yepyeni üründe bunların oluşması fakat benim ilk hafta müşteri hizmetlerini aradığımda iade söz konusu bile değil lafını duymuştum yüksek ihtimal iade olur. İnşallah olur.
 

Avolay

80+ Gold
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
7,118
Hocam en azından iade alıyolar gözünüzü seveyim. Haklısınız bir şey diyemem yepyeni üründe bunların oluşması fakat benim ilk hafta müşteri hizmetlerini aradığımda iade söz konusu bile değil lafını duymuştum yüksek ihtimal iade olur. İnşallah olur.
Mantıklı biri :D
 

Avolay

80+ Gold
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
7,118
Sen cidden kafayı sıyırmışsın.Ben iade koşullarına karşı çııkmıyorum iade almazlarsa ne olcağını soruyorum.Ayrıca iyi niyetten bile aciz olduğun umarım almazlar demenden de anlaşılıyor:D bence daha fazla uğraşma
rica etsem konudan gider misin.Sizin gibilere güvenip alıyoruz sonuç böyle oluyor
Şu yazdığına karşı sana gül fırlatmam lazım sanırım? Kafayı sıyırmış lafı raporlandı uyarın hayırlı olsun :) İade edilir düzgünce gelişirse süreç derdiniz olmasın.
 

RTX3070

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
11,868
En İyi Cevap
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
9,079
İsim
RTX 3070
İlgilendiği Kategoriler
Windows ve teknik sorunlar
Monster'larda bu tip değişik sorunlar oluyor ben hiç uğraşmaz iade ederdim. Eğer iade almazlarsa THH.
 
Katılım
22 Ocak 2021
Mesajlar
20
Şu yazdığına karşı sana gül fırlatmam lazım sanırım? Kafayı sıyırmış lafı raporlandı uyarın hayırlı olsun :) İade edilir düzgünce gelişirse süreç derdiniz olmasın.
İstediğin kadar raporla:D benim işim senin gibi bütün gün monster savunmak değil,burası bir forum ve bende ne yapılmalı diye soruyorum.Ayrıca savunmanın özel bir nedeni yoksa da dediklerinni hiçbiri mantıklı değil.Agresif dilden de raporladım(y)
 

Avolay

80+ Gold
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
7,118
İstediğin kadar raporla:D benim işim senin gibi bütün gün monster savunmak değil,burası bir forum ve bende ne yapılmalı diye soruyorum.Ayrıca savunmanın özel bir nedeni yoksa da dediklerinni hiçbiri mantıklı değil.Agresif dilden de raporladım(y)
Tamam pikaçu profil fotoğraflı adam (y)
 

Denizgezen

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2021
Mesajlar
5,512
En İyi Cevap
1
Mantıklı biri :D
Monster yancılığı yapmıyorum monster için de söylemedim o lafı kendi kullandığım acer laptop için söyledim. Bir ikincisi arkadaş burada haklı expertiz konusunda firma olması gerekeni yapıyor. Arkadaş granati koşullarına karşı çıkmamış afedersiniz ama az sonra aceri arasam yarım saat sövsem adamlar gene servise getirin der herşeye dedikleri gibi. Burada ben müşteriyi haklı buluyorum bulurum da saçma sapan model almışsınız diyorsunuz demek ki bu marka sizin dediğinize göre saçma sapan model de üretiyormuş.
Ayrıca yapıcam deyip yapmıyorsa bir marka ben de o markaya kafa çıkarım hakkı olanı alıcam sonuçta hakkımı savunurum yani.
 

Avolay

80+ Gold
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
7,118
noldu haklı çıkacak konu mu bulamadın:cry:
?
Konu haklı olmak ya da olmamak değil daha iade süreci sonuçlanmadan bu yazdıklarınızı saçmalık adı altında yazıyorsunuz BIOS konusunda sorun olduğunu zaten kabul ettim ancak T5 21.4 alıp bunu benim önerdiğim bir modelmiş gibi bana hakaret etmen konuşulmayacak bir insan(?) olduğunu belli etti , önceden iyi günler yazdım sanıyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Monster yancılığı yapmıyorum monster için de söylemedim o lafı kendi kullandığım acer laptop için söyledim. Bir ikincisi arkadaş burada haklı expertiz konusunda firma olması gerekeni yapıyor. Arkadaş granati koşullarına karşı çıkmamış afedersiniz ama az sonra aceri arasam yarım saat sövsem adamlar gene servise getirin der herşeye dedikleri gibi. Burada ben müşteriyi haklı buluyorum bulurum da saçma sapan model almışsınız diyorsunuz demek ki bu marka sizin dediğinize göre saçma sapan model de üretiyormuş.
Ayrıca yapıcam deyip yapmıyorsa bir marka ben de o markaya kafa çıkarım hakkı olanı alıcam sonuçta hakkımı savunurum yani.
Olay şu o medeli ben önermişim gibi yazması.
Ayrıca bozulma konusunda haklı zaten sadece expertizi dahi eleştirmesi?
Nefret kusmak için açılmış konu , öc almak bi nevi.
 
Top Bottom