Bu durum bölgesel olarak farklılık gösterebiliyor. Ben yaklaşık 3 senedir internet ya da TV tarafında hiç sıkıntı yaşamadım, genelde alt yapı çalışmaları için gece kesinti yapacaklarında mesajla haber veriyorlar. Ayrıca m.hizmetlerini ne zaman aradıysam hep çözüm odaklı yaklaştılar ve hatta yakın zamanda cihaz arızası sebebiyle farklı cihaza geçip memnun kalmadım, 4 gün sonra diğer cihazdan istediğimi dile getirince aynı gün içerisinde sıfır cihaz getirdiler. Fiyatlandırma çok arttı burada biraz sıkıntı var kesinlikle ama genel olarak ISS'lerin fiyatlandırmalarına bakınca şu an 100mbp/s internet ve tüm kablo TV yayınlarını (SSportlar dahil) 500TL gibi bir fiyata almak yine de makul geliyor.Bende yıllardır kullanıyorum ama son zamanlarda iyice sapıttı. Haftada 2 kere tv ve internet saatlerce kesiliyor. Hepte geceleri denk geliyor kesintiler. Arayınca sabaha bakarız diyorlar. Sabah oluncada geliyor internet.
Birde eskiden eve gelip bakarlardı sorgusuz sualsiz şimdi tehdit ediyorlar sorun sizdeyse 100 tl alırız arıza kaydı bırakmak istediğinize eminmisiniz diye ama sorun onlardansa telefonu bile açmıyorlar çoğu zaman.
Fiyatlarıda diğerlerinden farkı yok zamanla diğerlerini bile geçer bu gidişle. Yani telefon işinede girseler fiyat ve kalite konusunda fark olucağını sanmıyorum. Umarım yanılırım.
İşte bu eve çağırma işine artık 100tl ücret istiyorlar.Bu durum bölgesel olarak farklılık gösterebiliyor. Ben yaklaşık 3 senedir internet ya da TV tarafında hiç sıkıntı yaşamadım, genelde alt yapı çalışmaları için gece kesinti yaapcaklarında mesajla haber veriyorlar. Ayrıca m.hizmetlerini ne zaman aradıysam hep çözüm odaklı yaklaştılar ve hatta yakın zamanda cihaz arızası sebebiyle farklı cihaza geçip memnun kalmadım, 4 gün sonra diğer cihazdan istediğimi dile getirince aynı gün içerisinde sıfır cihaz getirdiler. Fiyatlandırma çok arttı burada biraz sıkıntı var kesinlikle ama genel olarak ISS'lerin fiyatlandırmalarına bakınca şu an 100mbp/s internet ve tüm kablo TV yayınlarını (SSportlar dahil) 500TL gibi bir fiyata almak yine de makul geliyor.
Bu konuda sikayetvar sitesine yazmanın geri dönüşü baya iyi oluyor. Müşteri hizmetleri arayarak ya da kronik hale gelmiş sorunlarda oraya yazmayı tavsiye ederim. Marka değeri daha fazla zarar göreceği için ekstra bi' ilgi alaka oluyor.İşte bu eve çağırma işine artık 100tl ücret istiyorlar.
Belki 10 seneden fazladır kullanıyorum ilk defa bu sene bu kadar arka arkaya kesinti ve sorun yaşadım.
Cimer e falan yazıcam belki bir uyarı falan verirlerde eskisi gibi çözüm odaklı çalışırlar.