400 Mbps Sabit Hız Sorunu Tam Hız Alamıyorum.

Katılım
17 Kasım 2021
Mesajlar
38
Reaksiyon skoru
7
Merhaba iyi forumlar. TurkNet GigaFiber kullanıcısıyım yeni bağlandı 1000MBPS download ve upload hizmetim var. Fakat hıztesti yaptığımda Max 450 Mbps ortaya çıkıyor upload ise 850 950'e çıkıyor. Eve TurkNet arıza ekibi geldi kablolar kontrol edildi altyapı kontrol edildi bir sürü işlem yapıldı olmadı. Ekip yetkilisi kablolarda altyapıda bir sorun olmadığını söyledi. Giderken işi TurkNet yazılım tarafına ilettiğini onların bakacağını söyledi. Bugün yaklaşık 16.00 Civarında TurkNet'ten arandım AnyDesk uygulaması ile uzaktan kontrol erişimi sağladı onunda söylediği şuydu "yazılım tarafında da bir sorun olmadığını tespit ettik kullandığınız kablolu cihazda sorun kaynaklanıyor" dendi başka bir bilgisayar ile denenmem istendi lakin ben de başka deneyecek PC yok.

Ethernet kartımın modeli: Realtek PCI-e GBE family Controller. 1 Gigabit Desteği Var. CAT6 Utp Ethernet Kablosu ile bağlı.

Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var bilgisayarımın üzerinde ne sorun var anlayamadım Ethernet kartı mı uyumsuz anlam veremedim.
 
Oraya baktığımda Modem Buluşmuyor yazıyor hızlarda da " - " var hocam.
Bende de benzer bir sorun var.
Evin önünde 100 Mbps FIBER dolap var.
Altyapı, iç tesisat, modem vs. tüm şartlar yüksek hızları destekliyor.
Ama max. 40/45 Mbps alabiliyorum.
Yani senin sorununun 1 sıfır eksik hali.
Aylardır uğraşıyorum, çözümü de mevcut değil.
Umarım sorununu hallederler.
 
Bende de benzer bir sorun var.
Evin önünde 100 Mbps FIBER dolap var.
Altyapı, iç tesisat, modem vs. tüm şartlar yüksek hızları destekliyor.
Ama max. 40/45 Mbps alabiliyorum.
Yani senin sorununun 1 sıfır eksik hali.
Aylardır uğraşıyorum, çözümü de mevcut değil.
Umarım sorununu hallederler.
bana söylenen sorunun bende olduğu altyapı da kablolarda bir sorun olmadığı zaten bu adamların fiberi TT ye bağlı değil kendi altyapıları.
 
bana söylenen sorunun bende olduğu altyapı da kablolarda bir sorun olmadığı zaten bu adamların fiberi TT ye bağlı değil kendi altyapıları.
Sorunu çözemedikleri veya çözmek istemedikleri zaman "Müşteri kaynaklı arıza" diyip kapatıyorlar.
Zamanında bana da sorunun binada vs. olduğunu söylemişlerdi, 2 kere yerinde destek ekibi geldi.
Adamlar geldiler kontrol ettiler, sıfır sıkıntı. Sorun müşteri kaynaklı olmadığı için ücret almadılar.
Ama ne zaman sistemde yazışsak, sorun hep "müşteri kaynaklı" oluyor. :kappa: Komik.
 
Bende de benzer bir sorun var.
Evin önünde 100 Mbps FIBER dolap var.
Altyapı, iç tesisat, modem vs. tüm şartlar yüksek hızları destekliyor.
Ama max. 40/45 Mbps alabiliyorum.
Yani senin sorununun 1 sıfır eksik hali.
Aylardır uğraşıyorum, çözümü de mevcut değil.
Umarım sorununu hallederler.
dsl bilgilerini atarmısınız modem arayüzünden
 
Bencede haklısınız steam herhangi bir kısıtlama uygulamıyor diye biliyorum indirme yaparken yapsa bile çok yapmıyordur bence
 
Geri
Top