Öneri 400 TL Koltuk Önerisi

Yaşadağın yerlerde spotcu falan varsa ordan pazarlık yaparak ve deneyerek alman daha mantıklı olur kardeşim bence. Çünkü 400e nette pek kaliteli bişe yok.
 
Çalışma masası için veya ofis koltuğu önerebilir misiniz ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yaşadağın yerlerde spotcu falan varsa ordan pazarlık yaparak ve deneyerek alman daha mantıklı olur kardeşim bence. Çünkü 400e nette pek kaliteli bişe yok.
Katılıyorum
 
Yaşadağın yerlerde spotcu falan varsa ordan pazarlık yaparak ve deneyerek alman daha mantıklı olur kardeşim bence. Çünkü 400e nette pek kaliteli bişe yok.
İdarelik alacağım zaten, ileride daha iyi bir bütçeyle kaliteli bir şey almayı düşünüyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,684
Mesajlar
11,069,741
Üyeler
197,964
Son üye
Umut™
Geri
Top