6 ay mining yapılmış rtx 2060

HurreCan.

80+
Katılım
16 Ocak 2023
Mesajlar
9
Reaksiyon skoru
1
Bütçe
4000
Merhaba arkadaşlar 2.el rtx 2060 ekran kartı alacağım bi tane satıcı buldum zotac rtx 2060 amazon jp den satın alınmış kartı 3500tl'ye satıyor satın alınır mı? 6 ay boyunca mining yapmış oc falan yapılmamış ve 20 derece'lerde mining yapıldığını söyledi
 
Merhaba arkadaşlar 2.el rtx 2060 ekran kartı alacağım bi tane satıcı buldum zotac rtx 2060 amazon jp den satın alınmış kartı 3500tl'ye satıyor satın alınır mı? 6 ay boyunca mining yapmış oc falan yapılmamış ve 20 derece'lerde mining yapıldığını söyledi
furmark testi iste
 
Daha uyguna var hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2750 liraya 2060s gördüm ben geçen
 
Gpu world tr diye bir grup var oraya girip bakmanı öneririm 6600xt vardı 3.6k ya 3060 dengi. 2060s Ler 3k idi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

rtx 2060'ın furmark testindeki ideal sıcaklık ve fps'i nerden bakabilirim ve ya biliyor musun
Foto at hocam
 
Gpu world tr diye bir grup var oraya girip bakmanı öneririm 6600xt vardı 3.6k ya 3060 dengi. 2060s Ler 3k idi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Foto at hocam
tamamdır araştırırım teşekkür ederim satıcıdan sorarım furmark testini sonuçlarını isterim
 
Zotac zaten sıcak çalışan bir kart aynı model kullandım 78 derece civarına çıkabiliyor kart
 
Geri
Top