Dostum sürekli dur kalk sürekli şehir içi bi de otomatikse max yakacağı yakıt 7-8 litrelerde çok gazlamaz çok yormaz 2bin-3 bin devir bandında kullanırım dersen max 6.5-7 litre yakar bende jetta var 1.2 kasa daha ağır benim bile sürekli şehir içi yakıtım 6.4 ile 6.8 arası değişiyor. ben polonun 11-12 litreleri göreceğini hiç sanmıyorum hemde tsi motor bana garip geldi o arkadaşının yakıtı. Ben zazmanında 1.6 115bg atmosferik astra bile kullandım 2 yıl onda bile 11 litreleri görmedim max 9.5-10 civarıydı . Yani polonun 10 litre yakması kanaatimce imkansız gibi bişey. Bahsettiğim motor 1.0 1.2 .1.4 tsi modelleri .
Ben astayı çok tavsiye etmiyorum kronik sorunlu bi araç bana göre 1.4 piston kırma problemleri 1.6 atmosferik gitmez çok yakar 50 binde bobin yemiştim en iyi en sorunsuzu 136 bg 1.6 dizelleri onların da sıfırları yok diye biliyorum hep 2015-2018 e kadar olanlar var eski kasa ama onların da fiyatları golflere yakın ona vereceğin parayı golfe ver
Ben astayı çok tavsiye etmiyorum kronik sorunlu bi araç bana göre 1.4 piston kırma problemleri 1.6 atmosferik gitmez çok yakar 50 binde bobin yemiştim en iyi en sorunsuzu 136 bg 1.6 dizelleri onların da sıfırları yok diye biliyorum hep 2015-2018 e kadar olanlar var eski kasa ama onların da fiyatları golflere yakın ona vereceğin parayı golfe ver
Ben lpg tavsiye etmiyorum gerek yok aracı yormaktan başka bişey değil . Bütçe meselesi tabi her şey ama düzgün lpg ustası bulmak düzgün lpg kiti bulmak ne bileyim düzgün bakım yapmak ya da doğru dürüst afr ayarı yaptırmak bunların hepsi sinir bozucu işler bana göre yılda ne kadar tasarruf ettirir bilmiyorum ben bindiğim her benzinli araca normal biniyorum çok gazlamadığım için çok yormuyor beni . Ama herkesin bütçesi ve düşüncesi farklı. Ben iddaa ediyorum izle videolarını bir iki tane değil 20 tane video gördüysem 1.2 tsi poloda 7 litre üstünü görmedim daha . Ama sen sürekli 160-170 kullanır şehir içi yogun trafikte olursan ona bişey diyemem ama yine de dediğin gibi 12-13 litreleri göreceğini hiç sanmıyorum .
Temel sorun şu yeni modellerinde de var onlar. 1.2 düşük hacimli motordan 150 bg almaya çalışıyolar. Tabi ki mühendislik farklı bi konu ama o kadar düşük motor hacminden o kadar yüksek bg alırsan bizim ülke şartlarımızda çok kronik sorun yaşanır . Astra tayfası olarak genelde genç ve gazlamayı seven kesim var bizde golf de aynı gibi kesim olarak ama gaza yüklenildiğinde motor kaldıramıyor ve zamanla piston kırma sorunları çıkıyor. İzlediğim ve gördüğüm çoğu sanayideki astralar 1.4 turbo 140 bg 150 bg olanlar ya turbo patlatıyo ya hortum ya da piston kırıyo . Siboplar da çelik olmadığı için yüksek ısılarda erime yapıyo .
Ben lpg tavsiye etmiyorum gerek yok aracı yormaktan başka bişey değil . Bütçe meselesi tabi her şey ama düzgün lpg ustası bulmak düzgün lpg kiti bulmak ne bileyim düzgün bakım yapmak ya da doğru dürüst afr ayarı yaptırmak bunların hepsi sinir bozucu işler bana göre yılda ne kadar tasarruf ettirir bilmiyorum ben bindiğim her benzinli araca normal biniyorum çok gazlamadığım için çok yormuyor beni . Ama herkesin bütçesi ve düşüncesi farklı. Ben iddaa ediyorum izle videolarını bir iki tane değil 20 tane video gördüysem 1.2 tsi poloda 7 litre üstünü görmedim daha . Ama sen sürekli 160-170 kullanır şehir içi yogun trafikte olursan ona bişey diyemem ama yine de dediğin gibi 12-13 litreleri göreceğini hiç sanmıyorum .
Mesaj otomatik birleştirildi:
Temel sorun şu yeni modellerinde de var onlar. 1.2 düşük hacimli motordan 150 bg almaya çalışıyolar. Tabi ki mühendislik farklı bi konu ama o kadar düşük motor hacminden o kadar yüksek bg alırsan bizim ülke şartlarımızda çok kronik sorun yaşanır . Astra tayfası olarak genelde genç ve gazlamayı seven kesim var bizde golf de aynı gibi kesim olarak ama gaza yüklenildiğinde motor kaldıramıyor ve zamanla piston kırma sorunları çıkıyor. İzlediğim ve gördüğüm çoğu sanayideki astralar 1.4 turbo 140 bg 150 bg olanlar ya turbo patlatıyo ya hortum ya da piston kırıyo . Siboplar da çelik olmadığı için yüksek ısılarda erime yapıyo .
Ben lpg tavsiye etmiyorum gerek yok aracı yormaktan başka bişey değil . Bütçe meselesi tabi her şey ama düzgün lpg ustası bulmak düzgün lpg kiti bulmak ne bileyim düzgün bakım yapmak ya da doğru dürüst afr ayarı yaptırmak bunların hepsi sinir bozucu işler bana göre yılda ne kadar tasarruf ettirir bilmiyorum ben bindiğim her benzinli araca normal biniyorum çok gazlamadığım için çok yormuyor beni . Ama herkesin bütçesi ve düşüncesi farklı. Ben iddaa ediyorum izle videolarını bir iki tane değil 20 tane video gördüysem 1.2 tsi poloda 7 litre üstünü görmedim daha . Ama sen sürekli 160-170 kullanır şehir içi yogun trafikte olursan ona bişey diyemem ama yine de dediğin gibi 12-13 litreleri göreceğini hiç sanmıyorum .
Anladım teşekkür ederim insanlar hep uzun yolda az yaktığını göstermek için video çekmiş malesef 100 ile sabit gidip 4-5 litre yaktığını gösteriyor. Videoların altındaki yorumlardan bakıyorum genelde kullanıcıların tüketimlerine. şimdilik benzinli bakacağım lpg baksam bile hazır lpglisine bakarım benim öyle bir araba bilgim zaten yok.
Anladım teşekkür ederim insanlar hep uzun yolda az yaktığını göstermek için video çekmiş malesef 100 ile sabit gidip 4-5 litre yaktığını gösteriyor. Videoların altındaki yorumlardan bakıyorum genelde kullanıcıların tüketimlerine. şimdilik benzinli bakacağım lpg baksam bile hazır lpglisine bakarım benim öyle bir araba bilgim zaten yok.
Hazır lpg olarak tavsiye edeceğim tek araç honda civic fabrika çıkışlı lpg diğerlerine hiç bakma çünkü sonradan sağda solda yaptırılan lpg daha sıkıntı . İlla lpg dersen git kendin taktır ya fabrikaya ya sanayide iyice araştırdığın bi ustaya.
Hazır lpg olarak tavsiye edeceğim tek araç honda civic fabrika çıkışlı lpg diğerlerine hiç bakma çünkü sonradan sağda solda yaptırılan lpg daha sıkıntı . İlla lpg dersen git kendin taktır ya fabrikaya ya sanayide iyice araştırdığın bi ustaya.
Araç konusunda sana nacizane tavsiyem 1.2 ya da 1.4 tsi al manuel al seni kurtarır . Hem dsg soru işaretleri olmaz kafanda hem yeni öğreniyorum diyorsun seni pek üzmez masraf konusunda manuel araçlar. Polo golf leon sana almış zevkine kalmış araçlar. Hepsinin alt yapısı Volskwagen sonuçta.