.

genetik olarak zor gibi
 
Ailende öyle olduğu için sanırım genetik olarak uzun olmayacaksın ama hiç belli olmaz, uzayabilirsin.
 
Dostum kesinlikle uzarsın spor basket erken uyumak süt ürünleri vb araştır sana bilimsel olarak saatlerce açıklarım ama biraz kendin araştır insanların ozellikle bilgisi olmadan uzamazsın diyen sucuk kafalılara inanma
 
Selam. Herkes gibi 179'um diye başlamak isterdim ama 162'yim. Annem 150 babam 163 bunlar beni de etkiliyor dayilarda bu civarda 1 tane amcam 180 civarı gerisi hep kısa dedem nenem onlarda kısa boyumun uzaması mümkün mü? 170 güzel olurdu ameliyat önermeyin. Doğal olarak boy uzatma mümkün mü? Daha ne kadar uzayabilirim ya da benim gibi tecrübesi olanlar var mı? Cevaplarsanız sevinirim. İyi forumlar.
barfiks yap zaten bundan sonra ne kadar uzarsan kardır
 
Daha gençsin ben 25 yaşındayım 186 boyum var hala uzuyor sanki 🙂 yani demek istediğim daha uzar bence tabi boy uzatmak için sana 3 tavsiye verebilirim
1. Barfiks demirine asılıp sallan ayaklarını ileri geri x şekilde yap
2. Kemiklerini güçlendiren gıdalar tuket
3. Her gün 2dk plank hareketi yap
 
Dostum kesinlikle uzarsın spor basket erken uyumak süt ürünleri vb araştır sana bilimsel olarak saatlerce açıklarım ama biraz kendin araştır insanların ozellikle bilgisi olmadan uzamazsın diyen sucuk kafalılara inanma
Ama genetik çok kötü şansım var mıdır? Hâlâ
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha gençsin ben 25 yaşındayım 186 boyum var hala uzuyor sanki 🙂 yani demek istediğim daha uzar bence tabi boy uzatmak için sana 3 tavsiye verebilirim
1. Barfiks demirine asılıp sallan ayaklarını ileri geri x şekilde yap
2. Kemiklerini güçlendiren gıdalar tuket
3. Her gün 2dk plank hareketi yap
Tavsiyelerini uygulayacağım teşekkürler
 
Kardeşim bütün soruların cevabını veriyorum şimdi konuya başkasının yazmasına gerek yok. Boyunun uzaması epifiz plakları kapandığında durur epifiz plağı ne zaman kapanır onu da bilemeyiz. Çok meraklıysan gir özele bi röntgene bakar hocalarım para cukkalama peşinde zaten. Ameliyatla zaten keyfi olarak boy uzatılmaz öyle bişey yok. Boy uzunluğu da %100 genetiktir. Ayrıca önemli olan boyu değil kalınlığı 🤠
 
Hocam uzun olsanız ne olur olmasanız ne olur? Bende 16 yaşındayım 1.72 boyundayım ve arkadaşlarımın çoğu benden uzun ama kafama takmıyorum.🙂
 
Ama genetik çok kötü şansım var mıdır? Hâlâ
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tavsiyelerini uygulayacağım teşekkürler
Dostum bana özelden yaz ben sana musait olunca yapman gerekenleri vb yazarım ben sana 1 90 180 olursun demiyorum ama 175 rahat olursun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kardeşim bütün soruların cevabını veriyorum şimdi konuya başkasının yazmasına gerek yok. Boyunun uzaması epifiz plakları kapandığında durur epifiz plağı ne zaman kapanır onu da bilemeyiz. Çok meraklıysan gir özele bi röntgene bakar hocalarım para cukkalama peşinde zaten. Ameliyatla zaten keyfi olarak boy uzatılmaz öyle bişey yok. Boy uzunluğu da %100 genetiktir. Ayrıca önemli olan boyu değil kalınlığı 🤠
Ameliyatla boy uzatma var knk ama zor bir ameliyat ben sevmiyorum
 
Ama genetik çok kötü şansım var mıdır? Hâlâ
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tavsiyelerini uygulayacağım teşekkürler
dostum 179 sun daha ne istiyorsun ama hayalin 190 falansa yani zor olursun ortalamanın üstündesin yine kafana takma (175 im :I)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,751
Mesajlar
11,080,733
Üyeler
198,189
Son üye
Mehmetcanuyar
Geri
Top