750 TL'ye Deathadder V2 aldım

UmutYiğit

80+ Silver
Katılım
14 Aralık 2020
Mesajlar
2,435
Reaksiyon skoru
1,399
Arkadaşlar Vodafone'dan 750 liraya aldım sizce fiyat fazla mı?
 
Güzel fiyat ho
 
Bende de ikinci eli var az kullanılmış, ne kadara gider acaba?
 
Mart 27 ye kadar garantili ürünü 600 tl ye sattım iyi fiyata almışsın.
 
Çok iyi fiyata almışsın link ırakta başkalarıda faydalansın
 
Son düzenleme:
Evet,şu an foto çekemiyorum maalesef.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Neden hocam? Essential bile bu fiyatlarda,ürün sıfır.
Evet kusura bakma görüntüden dolayı essentialle karıştırdım 650 ips razer focus sensör varmış hiç görmemiştim özelliklerine göre iyi fiyat
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,894
Mesajlar
11,071,416
Üyeler
198,002
Son üye
Power59
Geri
Top