GAMİ,NG GEN DE SAKINA SİSTEM ALMA !
gaming gen den 8.3k ya sistem aldım.
Sistem kargolandı.
bilerek 8 gb ram eksik gönderildi ( firma kabul etti )
1 haftadır öbür 8gb ram'i kargolamadılar hala.
Her gün arıyorum bu gün kargolanacak diyorlar ama yalan.
Bu gün aradım ve müşteri temsilcisi kargolandı dedi şu anda ısparta yolunda dedi kargonuz ( adresime bakmış ve ondan ısparta diyor )
aradım yurtiçi kargoyu benim adıma bir kargo varmı dedim son 3-4 gündür. Hiçbir kargo olmadıgını söylediler.
( şirket yurt içi kargo ile çalışıyor sadece )
şirketi yeniden aradım ve allahtan bu sefer başka bir temsilci açtı.
adamlarda utanma arlanma diye bir şey kalmamış. ...
Bu açan müşteri temsilcisi bu gün kesin kargoya vereceini söyledi ( hiç sanmıyorum.... verilseydi telefona mesaj gelirdi kargodan )
Akşam yeniden aradım müşteri hizmetlerini. kargolandımı diye sormak için.
5 kere müşteri hizmetlerine ulaşabilmek için sıra bekledim.
5 kere beklememin nedeni ise
2 tane müşteri temsilcileri var ve bana yalan söyleyen kişi telefonu açmaya **** yemiyor... ve telefonu 1 sn açıp kapatıyor.
En sonunda telefonu öbür müşteri temsilcisi açtı şans eseri. Kargolandıgını söyledi yarın takip numarasını mail ile yollarım dedi.
ama ben kargolandıgına ihtimal bile vermiyorum.
Sanırım en sonunda tüketici hakem heyetinde bitecek bu durum....