❌İndirim Bitti! A4tech mousepad 49₺ 🔥🔥🥵🥀

Hazır bir şey almışken sepete eklemelik bence. Performans falan beklemeyin masaya fare sürtmesin diye yapılmış bir bez parçası sonuçta :)
 
Sıkıntı büyüklük değilde kalitesiydi, belki bu iyidir.
Lenovo yu ofiste kullanmaya almıştım çok çok zorlaştırıyor mouse kullanımını. Çöpe attım.
hocam aynısını bende aldım çok memnunum cs falan da oynuyorum ama bilmiyorum size sorunlu mu geldi acaba
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,257
Mesajlar
11,085,889
Üyeler
198,281
Son üye
ALİ öngel
   
Geri
Top