aaaaaaaaaa

Monitörü Hepsiburada veya Amazondan almak en sağlıklısı bence. Tabi satıcı fark ediyor ama trendyol bana hiç sağlıklı gelmiyor.
 
Selamlar, kısaca başımdan geçen olayı anlatayım. Geçen hafta Trendyol'dan aldığım monitör açtığımda kutusu açılmış ve itinayla paketlenmiş şekilde geldi, aynı zamanda monitörde 2-3 tane ölü piksel vardı sonra satıcının tavrı nedeniyle iade istedim ve satıcıya monitörü Teknosa'dan sıfırını alacağımı söyledim. Şimdi aynı satıcı benim aldığım fiyattan da daha düşük bir fiyat yazmış, Teknosa'da da 2000TL daha fazla. Şimdi ne yapsam bilemedim aynı satıcıdan tekrar almak mı yoksa 2000TL daha verip işi garantiye almak mı?
Linkleri paylaşır mısın
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,166
Mesajlar
11,084,964
Üyeler
198,252
Son üye
theLestrange
   
Geri
Top