Ac: Origins Darboğaz.

agathusia

80+ Bronze
Katılım
1 Temmuz 2022
Mesajlar
877
Reaksiyon skoru
341
AC:Origins oyununda 2k her şey ultra olabilecek en yüksek ayarda. SS'de de görüleceği gibi aşırı darboğaz var. İşlemcimin çok iyi olmadığını biliyorum ama daha önce hiç yüzde 90ların altına düşmezdi. Bu arada hem oyun içinden hem amd'nin kendi uygulamasından herşeyi kontrol ettim ne FPS'i sınırlandıran bir şey var nede Vsync benzeri bir şey. Konu hakkında bir fikri olan var mı acaba merak ettim.
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2023-03-20 at 3.23.07 AM.jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-20 at 3.23.07 AM.jpeg
    416.7 KB · Hit: 47
Nox 16GB (2X8GB) Ddr4 3600MHZ CL18
 
Geri
Top