Çözüldü✓ Acer Teknik Servisi ve Uzun Süre Çözülemeyen Bozuk Bilgisayar Sorunu

Spirit58

80+
Katılım
8 Eylül 2022
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
3
Öncellikle herkese merhaba arkadaşlar. 15 Eylül 2022 tarihinde Acer marka dizüstü bilgisayarımı fan bakımı ve termal macun değişimi isteği ile garanti kapsamı içinde yetkili teknik servisine bıraktım. Bıraktığımda cihazda herhangi bir arıza yoktu. 21 Eylül 2022 tarihinde işlemler tamamlandı ve cihazı teslim aldım, fakat eve gelip bir oyun açtıktan 5dk sonra bilgisayar çöktü ve maalesef bir daha açılmadı. 22 Eylül tarihinde bilgisayarı yeniden teknik servise götürdüm ve maalesef günümüzde (28 Eylül) daha cihazın arızası bile tespit edilebilmiş değil. Öğrenci olduğumu ve dolayısıyla bilgisayara acil bir şekilde ihtiyacım olduğunu, uzun bir süredir cihazın serviste bulunduğunu belirttim. Bana toplamda 4 kez "Acil onarım talebi" açıldı, fakat hiçbir işlem yapılmadı. Bu sabah tekrardan müşteri hizmetlerini arayıp acil onarım talebine rağmen neden bir işlem yapılmadığını sorduğumda ise bana " Biz talebi giriyoruz ama teknik servis buna uymayabiliyor" denildi. Kısacası Acer teknik servisi çalışan bilgisayarımı bozduğu gibi yardımcı da olmuyor. Ben de bu konuyu hem Acer teknik servisi ile ilgili deneyimlerimi paylaşmak hem de konu ile ilgili çözüm önerisi istemek için açtım.

Not: sürecin devamında yaşanacak gelişmelerle konu güncellenecektir .
 
Tekrardan merhabalar, bugün (30 Eylül) itibarıyla yaptığım görüşmede cihazın sorunun yazılımsal olduğu ve onarıldığı belirtildi. Ürünün testlerinin yapıldığı ve muhtemelen pazartesi ya da salı günü teslim alabileceğim söylendi. Teslim aldıktan ve kendi testlerimi yaptıktan sonra konu güncellenecektir.
 
Öncellikle herkese merhaba arkadaşlar. 15 Eylül 2022 tarihinde Acer marka dizüstü bilgisayarımı fan bakımı ve termal macun değişimi isteği ile garanti kapsamı içinde yetkili teknik servisine bıraktım. Bıraktığımda cihazda herhangi bir arıza yoktu. 21 Eylül 2022 tarihinde işlemler tamamlandı ve cihazı teslim aldım, fakat eve gelip bir oyun açtıktan 5dk sonra bilgisayar çöktü ve maalesef bir daha açılmadı. 22 Eylül tarihinde bilgisayarı yeniden teknik servise götürdüm ve maalesef günümüzde (28 Eylül) daha cihazın arızası bile tespit edilebilmiş değil. Öğrenci olduğumu ve dolayısıyla bilgisayara acil bir şekilde ihtiyacım olduğunu, uzun bir süredir cihazın serviste bulunduğunu belirttim. Bana toplamda 4 kez "Acil onarım talebi" açıldı, fakat hiçbir işlem yapılmadı. Bu sabah tekrardan müşteri hizmetlerini arayıp acil onarım talebine rağmen neden bir işlem yapılmadığını sorduğumda ise bana " Biz talebi giriyoruz ama teknik servis buna uymayabiliyor" denildi. Kısacası Acer teknik servisi çalışan bilgisayarımı bozduğu gibi yardımcı da olmuyor. Ben de bu konuyu hem Acer teknik servisi ile ilgili deneyimlerimi paylaşmak hem de konu ile ilgili çözüm önerisi istemek için açtım.

Not: sürecin devamında yaşanacak gelişmelerle konu güncellenecektir .
Bzen firmaların teknik servislerinde uzun kuyruklar olabiliyor. Benim de anakartım uzun süredir teknik servisteydi. Dün sorunu çözülmediği için yenisini göndereceklerini söylediler. Ama yasal süreyi (21 gün) sonuna kadar kullandılar. Size 21 gün içinde cihazı teslim etmek zorundalar yoksa dava açma hakkınız doğar. Dikkatli olun.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bzen firmaların teknik servislerinde uzun kuyruklar olabiliyor. Benim de anakartım uzun süredir teknik servisteydi. Dün sorunu çözülmediği için yenisini göndereceklerini söylediler. Ama yasal süreyi (21 gün) sonuna kadar kullandılar. Size 21 gün içinde cihazı teslim etmek zorundalar yoksa dava açma hakkınız doğar. Dikkatli olun.
Büyük ihtimalle de bana olduğu gibi yasal süreyi sonuna kadar kullanacaklar
 
Cevaplar için teşekkürler, bugün itibarıyla cihaz elime çalışır vaziyette ulaşmış durumda. Kozmetik ve sistemsel herhangi bir hatayla karşılaşmadım, şu anda sıkıntısız kullanıyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,157,357
Mesajlar
10,430,890
Üyeler
183,830
Son üye
Fur0120
Geri
Top