AsiVein
80+
- Katılım
- 26 Ağustos 2021
- Mesajlar
- 13
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1
- İsim
- Muhammed can güngör
Herkese iyi forumlar öncelikle,ben 1 hafta önce teknosadan airpods pro 2.nesil bir kulaklık aldım alma sebebim gürültü engelleme özelliğinin çok övülmesiydi ancak kullanmaya başladığımda bu özelliğin tam çalışmadığını gördüm apple'ı aradım sıfırlama yaptırdılar ayarları iyice bozuldu teknik servise gönderdim iade olarak ancak kulaklıkta sorun yok diyip şimdi geri yollucaklar ama olay şu ki geçen sene tablet aldığımdada aynı sorunu yaşadım donanımsal sorun olmasına rağmen iade etmem 3 ay buldu,diceğim şu ki sizce yine böyle müşteri hizmetleriyle mi uğraşayım sürekli teknik servise gönder geri gelsin işiyle uğraşmak istemiyorum o yüzden tüketici hakem heyetine başvurmam mı daha mantıklı fikir verirseniz sevinirim kulak içi olduğu için kutu açılır açılmaz iade hakkımın gittiğini söylüyorlar.