Aldığım monitör değişimde 2. kez ölü piksel çıktı GAMİNGGEN REZALETİ!

değişim yapmazsanız iade edeceğim diyin sert çıkın belki yaparlar yapmazlarsa iade edin geçin
Hocam bir dediği. Bir dediğini tutmuyor ki adamın iade edin diyince de servise yollayacağız rapor çıkınca diyor e iade edin diyorum servis ile ne alakası diyorum ben 14 gün geçmedi diyorum diyorlar ki ayıplı ürün iade edemeyiz servis bekleriz
 
Hocam GAMİNGGEN den mı aldın bana servise yoplarız diyorlar 2. Kez yolladığım için bilgi ver sana zahmet 🙏🙏
reis banada söylediler aynısını itopyadan aldım ben kabul etmem kesinlik sıfır yolluycaksınız derim ve iade istemedim sende isteme yenisini iste bu sizin sorununuz falanda işte sert yap hafif
 
Hocam bir dediği. Bir dediğini tutmuyor ki adamın iade edin diyince de servise yollayacağız rapor çıkınca diyor e iade edin diyorum servis ile ne alakası diyorum ben 14 gün geçmedi diyorum diyorlar ki ayıplı ürün iade edemeyiz servis bekleriz
öyle bir şey yok kanıtlarını alın thh ye başvurun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

afedersiniz ama bir hayvanın adı gibi iade almak zorundalar
 
öyle bir şey yok kanıtlarını alın thh ye başvurun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

afedersiniz ama bir hayvanın adı gibi iade almak zorundalar
Hocam şöyle diyorlar biz 2. Kez yolladık memnuniyet açısından. İade almayiz diyorlar bende sert çıktım müdürüme danisip yarın dönüş yapıcam dediler
 
Sert tavır sergile müşteri temsilcisini anlayışla karşılama empati yapması gereken sen değil onlar mağdur olan sensin daha önce 2 müşteri temsilcisiyle görüştüm ikiside tekrar değişim olacağını söyledi ne zaman değişim olacak falan de gerekirse yalan söyle bu işler böyle maalesef
 
Sert tavır sergile müşteri temsilcisini anlayışla karşılama empati yapması gereken sen değil onlar mağdur olan sensin daha önce 2 müşteri temsilcisiyle görüştüm ikiside tekrar değişim olacağını söyledi ne zaman değişim olacak falan de gerekirse yalan söyle bu işler böyle maalesef
Öyle diyorum Mehmet ve Alihan diye iki temsilci yollanır diyor diğer temsilci çıkıyor yok servise gidicek diyor kafayı yiyeceğim bağırıyorum monitör markası gaming gen değil Asus onları arayın diyor aklımdan geçen heceleri bu doksem...
 
Asus servisini aradım
Ankara Asus servisi imiş adı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bakayım iade alır amazondan sipariş ederim hocam ya da altta dikkat edilmedikçe görülmeyen pikselli olanı yollasinlar arada kaldım
Kanka öyle servis mi olur 10 tane ölü piksel ne demek mal mı onlar 😁
 
Kanka öyle servis mi olur 10 tane ölü piksel ne demek mal mı onlar 😁
Bilmem ney bakanlığı 10a kadar kusur kabul etmiyor mus . Acaba ben Ankara servisi aradığım için mı?
 
GamingGen den ASUS VG27AQ1A Modeli Monitörü 4800tl ye almıştım. Geldiğinde sağ altta dibine girmedikce görülmeyen ölü piksel çıktı para vermişken sorunsuz alayım dedim değişime yolladım ve değişim yapacaklarını belirttiler değişim yaptılar ve bu seferde monitörün ortasında sadece siyah renkte görülen ölü piksel çıktı aradığımda yine değişim yaparız dediler yolladım ve kontrolunu sağladıktan sonra bana : 2. Kez ölü piksel çıktığı için teknik servise yollamamiz gerekiyor dediler bende bana degisimini yapacaklarını söylediklerini ve degisim yapmalarını rica ettim çünkü 1 aydır nerdeyse PC oynayamamistim adam akıllı. Neyse tamam dedim ama aşısı aradığımda en az 10 ölü piksel çıktığında değişim yapıyoruz dendi siteyi tekrar aradığımda ise Asus büyük ihtimalle değişim yapmaz siz bana direkt monitörü değişim yapma sözü vermiştiniz dedim onlar ise bana sıklıkla değişim olmayacağını belirttiler sizce iade mı almalıyım yoksa o fiyata 2k 27lnc 1ms monitör bulamam mı? Mecbur sağ altta bulunan ölü pikselli monitörü mu geri istiyorum?.. Zoruma giden şu arkadaslar... Bilgi için tekrar Aradığımda bir müşteri temsilcisi yarın yeni monutorunuz kargoya verilir dedi tamam diyip tekrar teyit için aradığımda diğer temsilci ise servise gitmesi gerek diyor ve birbirinin dedikleri tutmuyor bu sinirimi çok bozdu... Ne yapmamı önerisininiz düpedüz tüketiciyi kandırıyorlar direk 2. Kez yolladigimda servise yollayacaklarini belirtseler kendim servise yollardim ama ortada büyük bir uyuşmazlık dönüyor.
GamingGen den ASUS VG27AQ1A Modeli Monitörü 4800tl ye almıştım. Geldiğinde sağ altta dibine girmedikce görülmeyen ölü piksel çıktı para vermişken sorunsuz alayım dedim değişime yolladım ve değişim yapacaklarını belirttiler değişim yaptılar ve bu seferde monitörün ortasında sadece siyah renkte görülen ölü piksel çıktı aradığımda yine değişim yaparız dediler yolladım ve kontrolunu sağladıktan sonra bana : 2. Kez ölü piksel çıktığı için teknik servise yollamamiz gerekiyor dediler bende bana degisimini yapacaklarını söylediklerini ve degisim yapmalarını rica ettim çünkü 1 aydır nerdeyse PC oynayamamistim adam akıllı. Neyse tamam dedim ama aşısı aradığımda en az 10 ölü piksel çıktığında değişim yapıyoruz dendi siteyi tekrar aradığımda ise Asus büyük ihtimalle değişim yapmaz siz bana direkt monitörü değişim yapma sözü vermiştiniz dedim onlar ise bana sıklıkla değişim olmayacağını belirttiler sizce iade mı almalıyım yoksa o fiyata 2k 27lnc 1ms monitör bulamam mı? Mecbur sağ altta bulunan ölü pikselli monitörü mu geri istiyorum?.. Zoruma giden şu arkadaslar... Bilgi için tekrar Aradığımda bir müşteri temsilcisi yarın yeni monutorunuz kargoya verilir dedi tamam diyip tekrar teyit için aradığımda diğer temsilci ise servise gitmesi gerek diyor ve birbirinin dedikleri tutmuyor bu sinirimi çok bozdu... Ne yapmamı önerisininiz düpedüz tüketiciyi kandırıyorlar direk 2. Kez yolladigimda servise yollayacaklarini belirtseler kendim servise yollardim ama ortada büyük bir uyuşmazlık dönüyor.
İmkanın varsa dükkanlarına git hiç senkron çalışmıyolar
 
Klasik Gaming Gen, youtube fenomenlerinin bunlarla iş yapmaması lazım
 
Her zaman derim, 200-300 tl daha verin gidin amazondan alın diye, bizzat kendim vg249q yu amazondan 200-300 tl daha pahalıya satın aldım, boyle rezillikle uğraşmamak için
 
monitör siparişlerinde hepsiburada ya da amazon dışında alışveriş tavsiye etmem.
 
Geri
Top