Neler Yeni

Aldığım monitör değişimde 2. kez ölü piksel çıktı GAMİNGGEN REZALETİ!

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
919
Dahası  
Reaksiyon skoru
163
İsim
Toprak
değişim yapmazsanız iade edeceğim diyin sert çıkın belki yaparlar yapmazlarsa iade edin geçin
Hocam bir dediği. Bir dediğini tutmuyor ki adamın iade edin diyince de servise yollayacağız rapor çıkınca diyor e iade edin diyorum servis ile ne alakası diyorum ben 14 gün geçmedi diyorum diyorlar ki ayıplı ürün iade edemeyiz servis bekleriz
 

rado2373

80+
Katılım
8 Mayıs 2022
Mesajlar
439
Hocam GAMİNGGEN den mı aldın bana servise yoplarız diyorlar 2. Kez yolladığım için bilgi ver sana zahmet 🙏🙏
reis banada söylediler aynısını itopyadan aldım ben kabul etmem kesinlik sıfır yolluycaksınız derim ve iade istemedim sende isteme yenisini iste bu sizin sorununuz falanda işte sert yap hafif
 

Atyxah

80+ Silver
Katılım
22 Eylül 2020
Mesajlar
4,475
Hocam bir dediği. Bir dediğini tutmuyor ki adamın iade edin diyince de servise yollayacağız rapor çıkınca diyor e iade edin diyorum servis ile ne alakası diyorum ben 14 gün geçmedi diyorum diyorlar ki ayıplı ürün iade edemeyiz servis bekleriz
öyle bir şey yok kanıtlarını alın thh ye başvurun
Mesaj otomatik birleştirildi:

afedersiniz ama bir hayvanın adı gibi iade almak zorundalar
 

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
919
Dahası  
Reaksiyon skoru
163
İsim
Toprak
öyle bir şey yok kanıtlarını alın thh ye başvurun
Mesaj otomatik birleştirildi:

afedersiniz ama bir hayvanın adı gibi iade almak zorundalar
Hocam şöyle diyorlar biz 2. Kez yolladık memnuniyet açısından. İade almayiz diyorlar bende sert çıktım müdürüme danisip yarın dönüş yapıcam dediler
 

ijustfaruk

80+ Gold
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
8,571
En İyi Cevap
1
Sert tavır sergile müşteri temsilcisini anlayışla karşılama empati yapması gereken sen değil onlar mağdur olan sensin daha önce 2 müşteri temsilcisiyle görüştüm ikiside tekrar değişim olacağını söyledi ne zaman değişim olacak falan de gerekirse yalan söyle bu işler böyle maalesef
 

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
919
Dahası  
Reaksiyon skoru
163
İsim
Toprak
Sert tavır sergile müşteri temsilcisini anlayışla karşılama empati yapması gereken sen değil onlar mağdur olan sensin daha önce 2 müşteri temsilcisiyle görüştüm ikiside tekrar değişim olacağını söyledi ne zaman değişim olacak falan de gerekirse yalan söyle bu işler böyle maalesef
Öyle diyorum Mehmet ve Alihan diye iki temsilci yollanır diyor diğer temsilci çıkıyor yok servise gidicek diyor kafayı yiyeceğim bağırıyorum monitör markası gaming gen değil Asus onları arayın diyor aklımdan geçen heceleri bu doksem...
 

LostNoc

80+
Katılım
23 Nisan 2022
Mesajlar
348
Dahası  
Reaksiyon skoru
139
İsim
Caner Karadağ
Asus servisini aradım
Ankara Asus servisi imiş adı
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bakayım iade alır amazondan sipariş ederim hocam ya da altta dikkat edilmedikçe görülmeyen pikselli olanı yollasinlar arada kaldım
Kanka öyle servis mi olur 10 tane ölü piksel ne demek mal mı onlar 😁
 

Canxz

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2022
Mesajlar
919
Dahası  
Reaksiyon skoru
163
İsim
Toprak
Kanka öyle servis mi olur 10 tane ölü piksel ne demek mal mı onlar 😁
Bilmem ney bakanlığı 10a kadar kusur kabul etmiyor mus . Acaba ben Ankara servisi aradığım için mı?
 

Emir.jk

80+ Bronze
Katılım
10 Mayıs 2022
Mesajlar
716
GamingGen den ASUS VG27AQ1A Modeli Monitörü 4800tl ye almıştım. Geldiğinde sağ altta dibine girmedikce görülmeyen ölü piksel çıktı para vermişken sorunsuz alayım dedim değişime yolladım ve değişim yapacaklarını belirttiler değişim yaptılar ve bu seferde monitörün ortasında sadece siyah renkte görülen ölü piksel çıktı aradığımda yine değişim yaparız dediler yolladım ve kontrolunu sağladıktan sonra bana : 2. Kez ölü piksel çıktığı için teknik servise yollamamiz gerekiyor dediler bende bana degisimini yapacaklarını söylediklerini ve degisim yapmalarını rica ettim çünkü 1 aydır nerdeyse PC oynayamamistim adam akıllı. Neyse tamam dedim ama aşısı aradığımda en az 10 ölü piksel çıktığında değişim yapıyoruz dendi siteyi tekrar aradığımda ise Asus büyük ihtimalle değişim yapmaz siz bana direkt monitörü değişim yapma sözü vermiştiniz dedim onlar ise bana sıklıkla değişim olmayacağını belirttiler sizce iade mı almalıyım yoksa o fiyata 2k 27lnc 1ms monitör bulamam mı? Mecbur sağ altta bulunan ölü pikselli monitörü mu geri istiyorum?.. Zoruma giden şu arkadaslar... Bilgi için tekrar Aradığımda bir müşteri temsilcisi yarın yeni monutorunuz kargoya verilir dedi tamam diyip tekrar teyit için aradığımda diğer temsilci ise servise gitmesi gerek diyor ve birbirinin dedikleri tutmuyor bu sinirimi çok bozdu... Ne yapmamı önerisininiz düpedüz tüketiciyi kandırıyorlar direk 2. Kez yolladigimda servise yollayacaklarini belirtseler kendim servise yollardim ama ortada büyük bir uyuşmazlık dönüyor.
GamingGen den ASUS VG27AQ1A Modeli Monitörü 4800tl ye almıştım. Geldiğinde sağ altta dibine girmedikce görülmeyen ölü piksel çıktı para vermişken sorunsuz alayım dedim değişime yolladım ve değişim yapacaklarını belirttiler değişim yaptılar ve bu seferde monitörün ortasında sadece siyah renkte görülen ölü piksel çıktı aradığımda yine değişim yaparız dediler yolladım ve kontrolunu sağladıktan sonra bana : 2. Kez ölü piksel çıktığı için teknik servise yollamamiz gerekiyor dediler bende bana degisimini yapacaklarını söylediklerini ve degisim yapmalarını rica ettim çünkü 1 aydır nerdeyse PC oynayamamistim adam akıllı. Neyse tamam dedim ama aşısı aradığımda en az 10 ölü piksel çıktığında değişim yapıyoruz dendi siteyi tekrar aradığımda ise Asus büyük ihtimalle değişim yapmaz siz bana direkt monitörü değişim yapma sözü vermiştiniz dedim onlar ise bana sıklıkla değişim olmayacağını belirttiler sizce iade mı almalıyım yoksa o fiyata 2k 27lnc 1ms monitör bulamam mı? Mecbur sağ altta bulunan ölü pikselli monitörü mu geri istiyorum?.. Zoruma giden şu arkadaslar... Bilgi için tekrar Aradığımda bir müşteri temsilcisi yarın yeni monutorunuz kargoya verilir dedi tamam diyip tekrar teyit için aradığımda diğer temsilci ise servise gitmesi gerek diyor ve birbirinin dedikleri tutmuyor bu sinirimi çok bozdu... Ne yapmamı önerisininiz düpedüz tüketiciyi kandırıyorlar direk 2. Kez yolladigimda servise yollayacaklarini belirtseler kendim servise yollardim ama ortada büyük bir uyuşmazlık dönüyor.
İmkanın varsa dükkanlarına git hiç senkron çalışmıyolar
 

Lestiveryn

80+ Bronze
Katılım
15 Temmuz 2020
Mesajlar
657
Dahası  
Reaksiyon skoru
207
İsim
yusuf büyükbayrak
Her zaman derim, 200-300 tl daha verin gidin amazondan alın diye, bizzat kendim vg249q yu amazondan 200-300 tl daha pahalıya satın aldım, boyle rezillikle uğraşmamak için
 

meth4sX

80+
Katılım
23 Temmuz 2021
Mesajlar
455
Dahası  
Reaksiyon skoru
167
Yaş
33
İsim
ahmet alaca
monitör siparişlerinde hepsiburada ya da amazon dışında alışveriş tavsiye etmem.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
975,249
Mesajlar
8,821,527
Üyeler
154,205
Son üye
afbafb
Top Bottom