MevsimsizKar
80+
- Katılım
- 9 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 131
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 34
- İsim
- Doğukan Gündoğdu
Aliexpress üzerinden işlemci satın aldım ve ürün arızalı geldi. Bende karşı taraf ile iletişime geçtim. Ürünün kesin olarak arızalı olduğunu kendisinden daha önce almış olduğum işlemcide sorun olmayıp bunda sorun yaşadığımı söyledim. Sistem kendini dondurarak kapatıyor veya mavi ekran yiyor. Öncesinde kullanmış olduğum işlemciyi taktığımda böyle bir sorun yaşamıyorum. Bu durumun her noktasını video haline alaraktan karşı tarafa ulaştırdım. Bana ürünün fiyatının yarısını atacağını söyledi bende Red ettim. Neticede yarısı vergisiz fiyatı oluyor ve safi zarara sokuyor beni. Kabul etmediğimi ürünümün tam fiyatını istediğimi söyledim. Israrlarım sonucu yollayacağı miktar ürünümün vergisiz fiyatının %75 i kadarı oldu. Sorun şurada bu parayı paypal üzerinden yollayacak olması ve Türkiye de paypalın yasak olması. Bunu karşı tarafa söylediğim an ana menüye geçip anlaşmazlık ile ücretimin tamamının tahsil edilmesini istedim. Bunu gören satıcı %75 konusunda ısrar edip anlaşmazlığı iptal etmemi istedi. Bende nedenini sordum? Anlaşmazlığın aliexpress ile benim tarafımdan açılması lazım dedi. Bu durum bana iyice saçma geldi ve hiç kaale almadım. Sizce beklemeli miyim ne yapmalıyım bu durumu yaşayan bilen var mı?