Yardım Amazon Hesabım Bloke Oldu

xPsycho

80+
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
283
Reaksiyon skoru
138
Arkadaşlar yan hesabimdan klavye almıştım siparis alındığına dair mail geldi , sonra beni hesaptan atıp tekrar giriş yapmamı istedi. Tekrar giriş yapmaya çalışırken hesabimdaki kayıtlı adımı sordu. Doğru yazdığım halde hesabımı bloke etti. Şifre sıfırlama için maile kod geliyor kodu doğru girdigim halde bile hala hata veriyor. Önceden bir kaç siparişim daha vardı bu hesapta yeni bir hesap değil. Hesap ismi ile kart ismi de farklı değil. Neden böyle oldu ve hesabımı nasıl açabilirim? Başka hesaptan canlı desteğe bağlanayım dedim. Yardım alınıyor yazısı dönüyor desteğe de bağlanmıyor ben de mi sorun var sizdede mi böyle? Hesabıma nasıl erişebilirim? Verdiği hata bu 👇🏻

Bir sorun oluştu
Üzgünüz, çok sayıda başarısız girişimde bulundunuz. Yetkisiz erişimi engellemek için şifre sıfırlama işleminizi bloke ettik. Lütfen Amazon Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
 
Bu sorun genellikle yeni bir kart eklediğinde ve kısa bir süre içinde o kart ile alışveriş yaptığında olabiliyor. Yan hesabımdan kastını anlamadım, ikinci hesabın falan mı yani? Bu durumda belki hesap tekrarı gibi bir sebeple de işlem uygulanmış olabilir ama prosedürleri bilmiyorum. Bir süre bekleyip desteğe tekrar ulaşmayı dene.
 
Yani evet hocam ikinci hesabım. Ama yeni bir hesap değil bir kaç alışverişim de oldu öncesinde. Desteğe ulaştım arama talep edip sorunu belirtin dedi bakalım deneyeceğim
Bu sorun genellikle yeni bir kart eklediğinde ve kısa bir süre içinde o kart ile alışveriş yaptığında olabiliyor. Yan hesabımdan kastını anlamadım, ikinci hesabın falan mı yani? Bu durumda belki hesap tekrarı gibi bir sebeple de işlem uygulanmış olabilir ama prosedürleri bilmiyorum. Bir süre bekleyip desteğe tekrar ulaşmayı dene.
 
Geri
Top