Arkadaşlar yan hesabimdan klavye almıştım siparis alındığına dair mail geldi , sonra beni hesaptan atıp tekrar giriş yapmamı istedi. Tekrar giriş yapmaya çalışırken hesabimdaki kayıtlı adımı sordu. Doğru yazdığım halde hesabımı bloke etti. Şifre sıfırlama için maile kod geliyor kodu doğru girdigim halde bile hala hata veriyor. Önceden bir kaç siparişim daha vardı bu hesapta yeni bir hesap değil. Hesap ismi ile kart ismi de farklı değil. Neden böyle oldu ve hesabımı nasıl açabilirim? Başka hesaptan canlı desteğe bağlanayım dedim. Yardım alınıyor yazısı dönüyor desteğe de bağlanmıyor ben de mi sorun var sizdede mi böyle? Hesabıma nasıl erişebilirim? Verdiği hata bu 
Bir sorun oluştu
Üzgünüz, çok sayıda başarısız girişimde bulundunuz. Yetkisiz erişimi engellemek için şifre sıfırlama işleminizi bloke ettik. Lütfen Amazon Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Bir sorun oluştu
Üzgünüz, çok sayıda başarısız girişimde bulundunuz. Yetkisiz erişimi engellemek için şifre sıfırlama işleminizi bloke ettik. Lütfen Amazon Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.