DA_mødları_çok_iyi
80+ Gold
- Katılım
- 16 Ağustos 2021
- Mesajlar
- 6,338
- En İyi Cevap
- 3
Amazonada dolandırıcı demezsin btw
Amazon'a demiyor, Amazon'da satış yapan bir satıcıya diyor. Hepsiburada'da x satıcısının satış yapması gibi.Amazonada dolandırıcı demezsin btw
Daha önceden uyardık arkadaşı ama satıcı faks yorumlar atmıştıAmazonada dolandırıcı demezsin btw
Öyle saçmalık mı olur. Amazon bunu kendi sitesinde satış yaptırıyorsa gerekli önlemleri gerekli denetimleri de sağlıyor olmalı. Ben amazonda satışa çıkacağım. Sipariş geldikten sonra satıştan çekileceğim? Ee bu ne şimdi? Böyle saçmalık mı olur. Amazon her türlü destek olması lazım öyle saçmalık merdiven altı ahmet pc de bile yokSatıcı dükkanı kapattiysa yapacak bişi yok alamazsin. Telafi için amazondan Amazon puan almaya çalış.
Satılan ürünün , satıcı ve gondericisinin Amazon.jp olduğundan emin olarak sipariş vermelisin. Kargolandiktan sonra 4/5 gün içinde gelmektedir.
Adam parasını geri alıyor mu alıyor? Bunun neresinde dolandırıcılık var? Siparişi iptal olan ilk kişi değ arkadaş. Son kişide olmayacaktır.Öyle saçmalık mı olur. Amazon bunu kendi sitesinde satış yaptırıyorsa gerekli önlemleri gerekli denetimleri de sağlıyor olmalı. Ben amazonda satışa çıkacağım. Sipariş geldikten sonra satıştan çekileceğim? Ee bu ne şimdi? Böyle saçmalık mı olur. Amazon her türlü destek olması lazım öyle saçmalık merdiven altı ahmet pc de bile yok
Parasını alabiliyorsa zaten sorun yada dolandırıcılık yok ortada. Üstteki yorumlarda hadi geçmiş olsun gitti yandı bitti kül oldu tarzında cevaplara istinaden yazdım.Adam parasını geri alıyor mu alıyor? Bunun neresinde dolandırıcılık var? Siparişi iptal olan ilk kişi değ arkadaş. Son kişide olmayacaktır.
Bana dediginizden eminmisiniz hocam ben yazdigimi hatirlamiyorumHocam biz bunu size demiştik almayın diye
Amazona demedim zaten saticiya dedimAmazonada dolandırıcı demezsin btw
Kargoya verilmeden Amazon parayı saticiya aktarmaz. Eğer bir sorun çıksa zaten Amazon parasal olarak onu telafi eder.Parasını alabiliyorsa zaten sorun yada dolandırıcılık yok ortada. Üstteki yorumlarda hadi geçmiş olsun gitti yandı bitti kül oldu tarzında cevaplara istinaden yazdım.
Yaz bana kardeş ben aldım paramı yardımcı olayım sana da bende 3060ti almıştım iki taneArkadas herkese merhaba
Ne yapicagimi bilmedigim icin sizlere danismak istedim. Kasim 24 te amazon japonyada gigabyte marka rtx 3070 ekran karti siparisi verdim. Kargo fiyatiyla birlikte 104.480 yen fiyati vardi (10.690tl). Kasim ayi indirimiyle oldugunu dusunerek siparisi verdim. Daha once amazondan hic siparis vermemistim. Daha sonra odeme onaylandi ertesi gun kargoya verildigi yazildi. Fakat kargo takip numarami bulamadim. Saticiyla paylasildigi yaziyordu. Daha sonra saticiyla iletisim kurmak icin amazon musteri hizmetlerinden mesaj attim fakat geri donus olmadi. Bugun dhl kargoyu aratarak adima herhangi bi kargo gonderilip gonderilmedigini sordum ve dhldeki arkadasin herhangi bir kargo gozukmedigini hatta kargoyu gectim evrak olusturulsa bile sistemden gorebilecegini fakat goremedigini iletti. Bunun uzerine amazonun genel musteri hizmetlerini aradim fakat nafile. En son tekrar saticiyla iletisim kurmak icin mesaj attiktan sonra amazondan mail geldi. Mailde saticinin pazardan ayrildigi baska bir e posta almaya uygun olmadigini yazdi. Ozetle amazonda siparislerimde urun kargolandi olarak gozukuyor fakat takip numarasina ulasamiyorum . Daha once alisveris yapmadigim icin surecin nasil ilerledigini bilmiyorum. Siparisimi iptal etmelimiyim benim dusundugum gibi bir dolandiricilik var mi yoksa normaldede siparislerde surec boyle mi ilerliyor. Biraz uzun oldu yardiminiza ihtiyacim var . Tesekkur ederim
Merhaba hocam paranızı nasıl aldınız yardımcı olurmusunuz bana bende gece iade talebinde bulundum iadem alındı fakat it.comp odemenizi yapacaktır dedi bu nasıl iş anlayamadimYaz bana kardeş ben aldım paramı yardımcı olayım sana da bende 3060ti almıştım iki tane