Takip numarası verildimi peki ?
Takip numarası verildimi peki ?
a dan z ye koruma prosedürünü sen mi yaptın yoksa onlar direk mi yaptılar ben bulamıyorum çünküArkadaşlar başımdan geçen süreci anlatayım
İT Comp satıcıdan Amazon Jp üzerinden ekran kartı aldık birkaç arkadaş
İlanları Gigabayt 3000 serisi hep aynı satıcı en uygun ilan ve Stok sıkıntı yok bundan dolayı bizde sipariş verdik.
Satıcı kargoya verdiğini girmiş sisteme birkaç defa mesaj attık fakat dönüş yapmadı.
DHL yi aradık adınıza kargo yok dediler.
Amazon JP ye şikayet açtık durumu beyan ettik.
Onlar da A dan Z ye dedikleri koruma prosedürü nü başlattılar.
Amazon Japonya satıcının ürünü kargoya teslim ettiğinden dolayı mecburen teslim tarihi beklememiz gerektiğini teslim tarihinden 3 gün sonra ürünü almadığınız da prosedürü başlatıp ücretinizi geri iade edeceğini belirtti
Ama süreç o kadar sürmedi Amazon Japonya Yaklaşık 4 gün sonra mail yoluyla alınan ücretin geri iade edildiğini söyledi
Bana sen yap dedia dan z ye koruma prosedürünü sen mi yaptın yoksa onlar direk mi yaptılar ben bulamıyorum çünkü
İyi günler hocam aynı sorundan muzdaripim.Bundan sonrasını Amazon Japonya takip ediyor zaten senin bir şey yapmana gerek yok. sadece maillerini takip edip iade mail gelmesini bekleyeceksin. kendileri sürecin takipçisi oluyor. Bir de mesajların kayıtlı geriye çıkıyor zaten.
Durumu Amazon jp müşteri hizmetlerine anlatın a dan z ye başlatın diyor sizde kendilerinin başlatmasını rica edin. Başlatıyorlar işlemi kendileri takip ediyor.İyi günler hocam aynı sorundan muzdaripim.
Doğrudan Amazon japonya desteğe ingilizce olarak yazsam sorunumu çözerler mi?
Bide tam olarak ne yazdınız?
hocam merhaba ben amazon müşteri hizmetlerine yazdım ve beklediğimden hızlı yardımcı oldular. Bu sabah paramı fazla olarak iade ettiler . ( sanırım döviz kurundan dolayı olsa gerek ). 3-5 gün içerisinde iade işlemini tamamladılar. Sorunum çözülmüş oldu . Fakat bundan sonra bişey alırken satıcıya dikkatli bakmam gerektiğini öğrendim. Konuyu açtığım gün amazon müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim. Satıcının ürünü kargolamadığını aynı sorunu 53 kişinin yaşadığını satıcı hakkındaki yorumlardan gördüğümü söyledim. Ordaki arkadasta inceledikten sonra satıcının ürünü kargoladığını düşünmüyorum dedi satıcının dolandırıcı , sahtekar olduğunu söyledim ve iade işlemini başlattı direk. Böyle yazarsanız yardımcı olurlar muhakkakİyi günler hocam aynı sorundan muzdaripim.
Doğrudan Amazon japonya desteğe ingilizce olarak yazsam sorunumu çözerler mi?
Bide tam olarak ne yazdınız?
Durumu anlatın derken Türkiye'de başkaları dolandırılmış diyemem heraldeDurumu Amazon jp müşteri hizmetlerine anlatın a dan z ye başlatın diyor sizde kendilerinin başlatmasını rica edin. Başlatıyorlar işlemi kendileri takip ediyor.
Geçmiş olsunArkadas herkese merhaba
Ne yapicagimi bilmedigim icin sizlere danismak istedim. Kasim 24 te amazon japonyada gigabyte marka rtx 3070 ekran karti siparisi verdim. Kargo fiyatiyla birlikte 104.480 yen fiyati vardi (10.690tl). Kasim ayi indirimiyle oldugunu dusunerek siparisi verdim. Daha once amazondan hic siparis vermemistim. Daha sonra odeme onaylandi ertesi gun kargoya verildigi yazildi. Fakat kargo takip numarami bulamadim. Saticiyla paylasildigi yaziyordu. Daha sonra saticiyla iletisim kurmak icin amazon musteri hizmetlerinden mesaj attim fakat geri donus olmadi. Bugun dhl kargoyu aratarak adima herhangi bi kargo gonderilip gonderilmedigini sordum ve dhldeki arkadasin herhangi bir kargo gozukmedigini hatta kargoyu gectim evrak olusturulsa bile sistemden gorebilecegini fakat goremedigini iletti. Bunun uzerine amazonun genel musteri hizmetlerini aradim fakat nafile. En son tekrar saticiyla iletisim kurmak icin mesaj attiktan sonra amazondan mail geldi. Mailde saticinin pazardan ayrildigi baska bir e posta almaya uygun olmadigini yazdi. Ozetle amazonda siparislerimde urun kargolandi olarak gozukuyor fakat takip numarasina ulasamiyorum . Daha once alisveris yapmadigim icin surecin nasil ilerledigini bilmiyorum. Siparisimi iptal etmelimiyim benim dusundugum gibi bir dolandiricilik var mi yoksa normaldede siparislerde surec boyle mi ilerliyor. Biraz uzun oldu yardiminiza ihtiyacim var . Tesekkur ederim