Neler Yeni

Amazon Japonya Dolandiriciligi

Katılım
28 Ekim 2021
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Ahmet
Arkadaşlar başımdan geçen süreci anlatayım
İT Comp satıcıdan Amazon Jp üzerinden ekran kartı aldık birkaç arkadaş
İlanları Gigabayt 3000 serisi hep aynı satıcı en uygun ilan ve Stok sıkıntı yok bundan dolayı bizde sipariş verdik.
Satıcı kargoya verdiğini girmiş sisteme birkaç defa mesaj attık fakat dönüş yapmadı.
DHL yi aradık adınıza kargo yok dediler.
Amazon JP ye şikayet açtık durumu beyan ettik.
Onlar da A dan Z ye dedikleri koruma prosedürü nü başlattılar.
Amazon Japonya satıcının ürünü kargoya teslim ettiğinden dolayı mecburen teslim tarihi beklememiz gerektiğini teslim tarihinden 3 gün sonra ürünü almadığınız da prosedürü başlatıp ücretinizi geri iade edeceğini belirtti
Ama süreç o kadar sürmedi Amazon Japonya Yaklaşık 4 gün sonra mail yoluyla alınan ücretin geri iade edildiğini söyledi
 
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
78
Dahası  
Reaksiyon skoru
37
İsim
doğukan uğurlu
Arkadaşlar başımdan geçen süreci anlatayım
İT Comp satıcıdan Amazon Jp üzerinden ekran kartı aldık birkaç arkadaş
İlanları Gigabayt 3000 serisi hep aynı satıcı en uygun ilan ve Stok sıkıntı yok bundan dolayı bizde sipariş verdik.
Satıcı kargoya verdiğini girmiş sisteme birkaç defa mesaj attık fakat dönüş yapmadı.
DHL yi aradık adınıza kargo yok dediler.
Amazon JP ye şikayet açtık durumu beyan ettik.
Onlar da A dan Z ye dedikleri koruma prosedürü nü başlattılar.
Amazon Japonya satıcının ürünü kargoya teslim ettiğinden dolayı mecburen teslim tarihi beklememiz gerektiğini teslim tarihinden 3 gün sonra ürünü almadığınız da prosedürü başlatıp ücretinizi geri iade edeceğini belirtti
Ama süreç o kadar sürmedi Amazon Japonya Yaklaşık 4 gün sonra mail yoluyla alınan ücretin geri iade edildiğini söyledi
a dan z ye koruma prosedürünü sen mi yaptın yoksa onlar direk mi yaptılar ben bulamıyorum çünkü
 
Katılım
28 Ekim 2021
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Ahmet
a dan z ye koruma prosedürünü sen mi yaptın yoksa onlar direk mi yaptılar ben bulamıyorum çünkü
Bana sen yap dedi
Ben de bu konuda bana destek olursanız sevinirim Ben yapamıyorum dedim süreci kendileri başlattı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sıkıntı yaşayan arkadaşlarımız varsa yazarlarsa kendine destek olmaktan memnuniyet duyarım
 

v3ysi.alkan

80+ Bronze
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
1,125
Dahası  
Reaksiyon skoru
410
İsim
veysi alkan
Pcde canlı destek ile konuştum iptal ettiler
Mail geldi bana bu şekilde resimde doğrudan iadeniz alınmıştır yazıyor ama siparişlerde iptal falan yazmıyor bana mail geldi şimdi bekleyeyim mi yoksa siparişlerdede iptal edeyim mi
 
Katılım
28 Ekim 2021
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Ahmet
Bundan sonrasını Amazon Japonya takip ediyor zaten senin bir şey yapmana gerek yok. sadece maillerini takip edip iade mail gelmesini bekleyeceksin. kendileri sürecin takipçisi oluyor. Bir de mesajların kayıtlı geriye çıkıyor zaten.
 
Katılım
1 Temmuz 2020
Mesajlar
189
Dahası  
Reaksiyon skoru
66
İsim
Ahmet Ecemiş
Bundan sonrasını Amazon Japonya takip ediyor zaten senin bir şey yapmana gerek yok. sadece maillerini takip edip iade mail gelmesini bekleyeceksin. kendileri sürecin takipçisi oluyor. Bir de mesajların kayıtlı geriye çıkıyor zaten.
İyi günler hocam aynı sorundan muzdaripim.
Doğrudan Amazon japonya desteğe ingilizce olarak yazsam sorunumu çözerler mi?
Bide tam olarak ne yazdınız?
 
Katılım
28 Ekim 2021
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Ahmet
İyi günler hocam aynı sorundan muzdaripim.
Doğrudan Amazon japonya desteğe ingilizce olarak yazsam sorunumu çözerler mi?
Bide tam olarak ne yazdınız?
Durumu Amazon jp müşteri hizmetlerine anlatın a dan z ye başlatın diyor sizde kendilerinin başlatmasını rica edin. Başlatıyorlar işlemi kendileri takip ediyor.
 

Kaneki Ken

80+ Silver
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
3,191
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,458
Konum
Mümkünse anime evreni
İsim
Fatih Ege Yıldırım
İlgilendiği Kategoriler
Anime , Bilgisayar , Kodlama
Amazon desteğe yazın ilgilenirler
 
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
78
Dahası  
Reaksiyon skoru
37
İsim
doğukan uğurlu
İyi günler hocam aynı sorundan muzdaripim.
Doğrudan Amazon japonya desteğe ingilizce olarak yazsam sorunumu çözerler mi?
Bide tam olarak ne yazdınız?
hocam merhaba ben amazon müşteri hizmetlerine yazdım ve beklediğimden hızlı yardımcı oldular. Bu sabah paramı fazla olarak iade ettiler . ( sanırım döviz kurundan dolayı olsa gerek ). 3-5 gün içerisinde iade işlemini tamamladılar. Sorunum çözülmüş oldu . Fakat bundan sonra bişey alırken satıcıya dikkatli bakmam gerektiğini öğrendim. Konuyu açtığım gün amazon müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim. Satıcının ürünü kargolamadığını aynı sorunu 53 kişinin yaşadığını satıcı hakkındaki yorumlardan gördüğümü söyledim. Ordaki arkadasta inceledikten sonra satıcının ürünü kargoladığını düşünmüyorum dedi satıcının dolandırıcı , sahtekar olduğunu söyledim ve iade işlemini başlattı direk. Böyle yazarsanız yardımcı olurlar muhakkak
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,721
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,176
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Bilmediğiniz konularda önceden konu açmak çok zor olmamalı. Forumda yüz kere yazdık, ''Amazon'un kendisi dışında 3.Parti kişilerden ürün almak riskli, ALINMAZ!'' diye.
Hem yurtdışından alıyorsunuz hem de 3. parti'den bunun riskli bir iş olduğunu düşünerek bile bulabilirsiniz.
Neyse geçmiş olsun diyelim, Amazon desteğe yaz, yardımcı olurlarsa şanslısın sonuçta ürünün satıcısı Amazon değil sen ürünü alırken satıcının satış politikasını da onaylıyorsun sözleşmeyi okuduğunu hiç sanmıyorum ama Amazon umarım yardım eder. Ayrıca 3. parti alınan kişilerden gümrük vergisini de kesmiyor Amazon yani ürün TR'ye girerse %18 KDV ödeyeceksin.
 
Katılım
1 Temmuz 2020
Mesajlar
189
Dahası  
Reaksiyon skoru
66
İsim
Ahmet Ecemiş
Durumu Amazon jp müşteri hizmetlerine anlatın a dan z ye başlatın diyor sizde kendilerinin başlatmasını rica edin. Başlatıyorlar işlemi kendileri takip ediyor.
Durumu anlatın derken Türkiye'de başkaları dolandırılmış diyemem heralde
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yanlış ürün diyip iade edebilir miyim?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Veya almaktan vazgeçtim diyerek
 

Makif82

80+
Katılım
6 Aralık 2021
Mesajlar
58
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Mehmet Akif Doğan
Arkadas herkese merhaba

Ne yapicagimi bilmedigim icin sizlere danismak istedim. Kasim 24 te amazon japonyada gigabyte marka rtx 3070 ekran karti siparisi verdim. Kargo fiyatiyla birlikte 104.480 yen fiyati vardi (10.690tl). Kasim ayi indirimiyle oldugunu dusunerek siparisi verdim. Daha once amazondan hic siparis vermemistim. Daha sonra odeme onaylandi ertesi gun kargoya verildigi yazildi. Fakat kargo takip numarami bulamadim. Saticiyla paylasildigi yaziyordu. Daha sonra saticiyla iletisim kurmak icin amazon musteri hizmetlerinden mesaj attim fakat geri donus olmadi. Bugun dhl kargoyu aratarak adima herhangi bi kargo gonderilip gonderilmedigini sordum ve dhldeki arkadasin herhangi bir kargo gozukmedigini hatta kargoyu gectim evrak olusturulsa bile sistemden gorebilecegini fakat goremedigini iletti. Bunun uzerine amazonun genel musteri hizmetlerini aradim fakat nafile. En son tekrar saticiyla iletisim kurmak icin mesaj attiktan sonra amazondan mail geldi. Mailde saticinin pazardan ayrildigi baska bir e posta almaya uygun olmadigini yazdi. Ozetle amazonda siparislerimde urun kargolandi olarak gozukuyor fakat takip numarasina ulasamiyorum . Daha once alisveris yapmadigim icin surecin nasil ilerledigini bilmiyorum. Siparisimi iptal etmelimiyim benim dusundugum gibi bir dolandiricilik var mi yoksa normaldede siparislerde surec boyle mi ilerliyor. Biraz uzun oldu yardiminiza ihtiyacim var . Tesekkur ederim
Geçmiş olsun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,022,621
Mesajlar
9,231,303
Üyeler
162,038
Son üye
winstonredd
Top Bottom