Neler Yeni

Amazon kusurlu ürünümü değişmiyor

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
669
Dahası  
Reaksiyon skoru
206
İsim
Selim
Merhaba geçen ki 2000 TL'ye düşen Velocity Green Xbox kontrolcüsünü almıştım ve bugün sabah teslim aldım. Fakat ürünün A tuşunda takılma mevcut, bazen basılı kalıyor ona ve bu çok rahatsız edici.
Amazon güvencesi olduğundan dolayı sevinmiştim direkt değişirler diye düşünüyordum fakat öyle bir şey olmadı, müşteri temsilcisi bana sadece iade alabileceğini ve artan fiyatından dolayı da bir şey yapamayacağını iletiyor. Ben ne yapmam gerekiyor, daha yetkili birisiyle mi görüşmem lazım, amazon.com.tr üzerinden amazon germany satıcısından aldım.
1701340661839.png

Bana değişim yapamayacağını yurt dışında böyle bir şey olmadığını söylüyor, fakat daha önceden forumda gördüklerimde böyle bir problem yoktu ne yapmam lazım?
 

beskazalichinese

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2020
Mesajlar
1,963
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,006
İsim
Sadettin Y
cok sacma, kendi adıma yurtdısı urunum 3 ay sonra direkt olarak para iadesi yapıldı. bence biraz bekleyin aksamuzeri tekrar deneyin iletisim kurmayı
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
Yurtdisi urunler için normal bir durum bence onun yerine microsoft servise vermeniz sizin için daha mantıklı olmaz mı?
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
669
Dahası  
Reaksiyon skoru
206
İsim
Selim
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Yurtdisi urunler için normal bir durum bence onun yerine microsoft servise vermeniz sizin için daha mantıklı olmaz mı?
Forumda daha önceden ürünleri değişenler görmüştüm, normal değil bence. Hatta direkt para iadesini yapıp ürün sizde kalsın bile denilenler olmuş.
cok sacma, kendi adıma yurtdısı urunum 3 ay sonra direkt olarak para iadesi yapıldı. bence biraz bekleyin aksamuzeri tekrar deneyin iletisim kurmayı
Akşamüzeri tekrar yazarım. Amazon germany yetkili servisini direkt aramam daha mı mantıklı olur
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
Merhaba geçen ki 2000 TL'ye düşen Velocity Green Xbox kontrolcüsünü almıştım ve bugün sabah teslim aldım. Fakat ürünün A tuşunda takılma mevcut, bazen basılı kalıyor ona ve bu çok rahatsız edici.
Amazon güvencesi olduğundan dolayı sevinmiştim direkt değişirler diye düşünüyordum fakat öyle bir şey olmadı, müşteri temsilcisi bana sadece iade alabileceğini ve artan fiyatından dolayı da bir şey yapamayacağını iletiyor. Ben ne yapmam gerekiyor, daha yetkili birisiyle mi görüşmem lazım, amazon.com.tr üzerinden amazon germany satıcısından aldım.
Alıntıyı görüntüle
Bana değişim yapamayacağını yurt dışında böyle bir şey olmadığını söylüyor, fakat daha önceden forumda gördüklerimde böyle bir problem yoktu ne yapmam lazım?
amazonda değişim yok iade var :) çok extrem durumlar harici değişime gitmezler. bu politikaları yıllardır böyle.
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
iade et kanka değiştirmezler
amazonda kendi içlerinde müşteri kredilendirme sistemi var extrem durumlar harici sağlam alışveriş yapan müşteri kesimi harici ve nadir iade eden müşteriler harici adamların politikası bu. değişim yok iade var :)
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
669
Dahası  
Reaksiyon skoru
206
İsim
Selim
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
iade et kanka değiştirmezler
Aldığım fiyattan daha pahalı şuan da, boşu boşuna mı almış oldum yani, o kadar gün kargo bekliyorum sonuç bu.
amazonda değişim yok iade var :) çok extrem durumlar harici değişime gitmezler. bu politikaları yıllardır böyle.
Ama sanki forumda görmüştüm benzeri olayda bu tarz şeyleri. Ne yapmam gerekiyor Microsoft'a mı göndermeliyim
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
Aldığım fiyattan daha pahalı şuan da, boşu boşuna mı almış oldum yani, o kadar gün kargo bekliyorum sonuç bu.

Ama sanki forumda görmüştüm benzeri olayda bu tarz şeyleri. Ne yapmam gerekiyor Microsoft'a mı göndermeliyim
bir yukarda dediğim olaya çıkar. eski amazon hesabın varsa az iade eden biri isen amazon müşteri kredilendirme sisteminde puanın iyi ise değiştirirler. ama diğer türlü bahsettiğim politika herkese aynı işler. istisnalar hariç
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
669
Dahası  
Reaksiyon skoru
206
İsim
Selim
bir yukarda dediğim olaya çıkar. eski amazon hesabın varsa az iade eden biri isen amazon müşteri kredilendirme sisteminde puanın iyi ise değiştirirler. ama diğer türlü bahsettiğim politika herkese aynı işler. istisnalar hariç
Yani eski hesap var denebilir, yakın zamanda da 35K+ harcama yapmışım bir iki ayda. Bilgisayar ihtiyaçlarımı almıştım sadece bir parçayı iade ettim o da anakart. 5.8K'dı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Microsoft'a mı göndermem gerekiyor garanti için ne yapmalıyım?
 

The King of Comedy

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2020
Mesajlar
2,102
En İyi Cevap
1
kredilendirme olayı doğru olabilir bir kasa sipariş etmiştim stokta kalmamış paramı iade ettiler herhangi bir zamanda stoğa girerse tekrar satın almamı ve fazla ücretin iadesini yapabileceklerini belirtmişlerdi
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
basit bir örnek atayım kendi hesabımdan.

1701342859924.png
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,628
Merhaba geçen ki 2000 TL'ye düşen Velocity Green Xbox kontrolcüsünü almıştım ve bugün sabah teslim aldım. Fakat ürünün A tuşunda takılma mevcut, bazen basılı kalıyor ona ve bu çok rahatsız edici.
Amazon güvencesi olduğundan dolayı sevinmiştim direkt değişirler diye düşünüyordum fakat öyle bir şey olmadı, müşteri temsilcisi bana sadece iade alabileceğini ve artan fiyatından dolayı da bir şey yapamayacağını iletiyor. Ben ne yapmam gerekiyor, daha yetkili birisiyle mi görüşmem lazım, amazon.com.tr üzerinden amazon germany satıcısından aldım.
Alıntıyı görüntüle
Bana değişim yapamayacağını yurt dışında böyle bir şey olmadığını söylüyor, fakat daha önceden forumda gördüklerimde böyle bir problem yoktu ne yapmam lazım?
Amazon yurt dışı ürünlerinde değişim yapmaz politikası sabit bilgin olsun
 
Top Bottom