🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

Kullanmalık nasıl bir cihaz acaba bu aralar merak saldım
Gereksiz mi olur acaba
İçerik üretmek amaçlı satın aldım hocam, Pocket 4 ile aralarında gerçek anlamda hiç bir fark yok. Pocket 4 Pro Creator da 50 binden aşağı gelmeyecektir. O sebeple yol Pocket 3 Creator'a çıktı. Gelsin, denemelerimi yapacağım ama indirim devam eder mi yarına emin değilim. 4 gündür fiyatı yavaş yavaş indirdi amazon. Daha altına düşmez sanıyorum ama düşerse iade çakıp yenisini alırım 😆
 

Şunu gördüm Amazon kendisi satıyor, mouse'u kullanıyorum, optik omron switchler (çift tıklama derdi yok) , 1999tl normal fiyatı 125tl kuponunuz varsa geçiyo 1875 liraya alın yani optik switch istiyorsanız.

2c clonu eloshapes'den bakın elinize uyarsa alın. lod 2mm de kullanın, 8k çıkmaz 2k için yeterli, usb dongle var ama usb uzatma kablosu çıkmıyor ben 40cm mesafede olan pc'ye taktım kopma vs yaşamadım daha, kaplaması iyi (siyah renk olan için konuşabilirim) kısacası omron optik switchli mouse denemek isteyen alsın derim güzel fiyat ve Amazon satıyo. Orta switch (tıklaması) sert bu arada, wheel (aşşağı yukarı oynatma) temiz ttc gold encoder var.
 
Bu kanalı telegramdan bulamıyorum kapalı bir kanal mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Aynen sepete attım bekliyorum ben de
Değil hocam taze fırsat
 
görüyor bende var şarjı kötü sadece çabuk bitiyor
Kasa temizlemek için işe yarar mı, o kadar iyi üflüyor mu?
Zaten temizlik taş çatlasa 10dk, o kadar yetiyosa şarj kafi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu nasıl me
Beğenmezsen iade edersin. Ben fiyatı düşük olunca paylaştım. Ha iyi bir şey istiyorsan benim kullandığım çok iyi :


Ben odamı, mutfağı felan bununla süpürüyorum. Hatta temu'da kuponlarla 2 gün önce 1 tane daha yedek aldım.
Nasıl memnun musun? Ben de kasa temizlemek için bakıyorum, tavisye edersen alırım.
 
Kasa temizlemek için işe yarar mı, o kadar iyi üflüyor mu?
Zaten temizlik taş çatlasa 10dk, o kadar yetiyosa şarj kafi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu nasıl me

Nasıl memnun musun? Ben de kasa temizlemek için bakıyorum, tavisye edersen alırım.
yeter yarım saat falan gidiyor ben klavye falan temizlemek için kullanıyorum
 
Kasa temizlemek için işe yarar mı, o kadar iyi üflüyor mu?
Zaten temizlik taş çatlasa 10dk, o kadar yetiyosa şarj kafi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu nasıl me

Nasıl memnun musun? Ben de kasa temizlemek için bakıyorum, tavisye edersen alırım.
Dostum memnum kaldım ki yedeğini bile aldım :D. Çok iyi ürün.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,995
Mesajlar
11,083,147
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top