Merhaba yaklaşık 1 yıl önce amazon üzerinden steel series arctis 9 aldım fakat ürünüm bir süre sonra bozuldu(yaklaşık 1 ay önce) bende ürünümü garantiye gönderdim ürünüm geldiğinde bana bir rapor vermişlerdi ve raporda ürünü tamir edemeyeceğini ve ürünün muadili olmadığı için değişimde yapmayacaklarını satın aldığım yere bana verdikleri raporu iletmemi söylediler. Ben 27 temmuz tarihinde amazona bu belgeyi ilettim ve bana 10 iş günü süre vermemi gerektiğini söylediler müşteri hizmetlerinin benle iletişime geçmesi için fakat 10 iş günü nü geçmesine rağmen aradığımda hala beklememi ürünün raporunu tekrar göndermemi gerektiği söyleniyor. Bu ürün ile ilgili amazonu tüketici hakem heyetine şikayet etmeli miyim? Yardımcı olursanız sevinrim yaklaşık 1 aydır kulaklık kullanamıyorum...