Yanlış olduğunu bile bile açtım çünkü piyasadaki en ucuz kart neredeyse 10k daha pahalıydı, zaten iade etmeyecektim şan eseri bugün aldığım karttan daha iyi bir modeli 8k daha uygun paraya bulmuşum ve bana verilen hakkı kullanıyorum. Sonuçta bana satılan ürün gelmiş olsa muhtemelen uğraşmazdım bile böyle bir süreçle, hem mağdur ediliyorum bunu kabullendikten sonra çıkış yolu görüp bunu kullanınca ben mi hatalı oluyorum anlamadım?
Siz sadece mağdur rolü oynuyorsunuz. Farklı kart gelmiş olmasından rahatsız olsanız aynı gün iade ederdiniz. Siz daha ucuz bulduğunuz için 1 ay kullandığınız ürünü iade etmeye çalışıyorsunuz. Neyse daha fazla uzatmaya gerek yok.
amazon 30 gün içinde alıyo en kötü biraz eksik para iadesi yapıyo ürün kötü durumdaysa yada kutuda eksik varsa benim iadelerimi hep kabul ediyor son gün yollasam bile
Ben konuda istediğinizden farklı bir model gönderildiğini okumadım, öyle bir durum varsa eyvallah haklısınız ama aldığınız gibi iade etmeniz gerekirdi, 1 ay kullandıktan sonra değil. Satıcı da sizin gibi bir insan o da çalışıp para kazanıyor onun ne günahı var sıfır malını açıp üstüne 1 AY kullanıp geri veriyorsunuz 2. el bir şekilde.. Tamam satıcı farklı model göndermiştir belki isteyerek belki yanlışlıkla ama ilk günden iade edilir bu 30 gün kullandıktan sonra değil ki.. Firma zengindir ben fakirim o yüzden ne yapsam hakkımdır gibi bir düşünce çok yanlış. Siz kendinizi etik olarak haklı buluyorsanız diyecek başka bir şey yok.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Böyle çingen çingen davranışlar yapan insanlar yüzünden firmalar iade kabul etmemeye başladılar zaten. Bi Amazon kaldı onun da iyi niyeti sürekli olarak suistimal ediliyor.
Hocam piyasada ekran kartı yoktu anlamadım son 1 aydır aynı ülkede yaşamıyor muyuz? Bir bilgisayara ihtiyacım vardı ve piyasada stokta ekran kartı yoktu gelenler de 70k civarındaydı, ben burda "çingen çingen" maksimum süre kullanayım da ürünü öyle iade edeyim gibi bir düşünceyle iade yapmıyorum. Zaten ben mağdur edildim hawk tarafından, sadece şans eseri 1 ay sonraya denk gelen bir süre sonra bana satılandan daha iyi bir modeli neredeyse 10k daha ucuza bulduğum için iade ediyorum şimdi. Gaming Gecesindeki 5080 olmasaydı, ya da bu akşam foruma girmeseydim zaten iade etmeyecektim. Ayrıca satıcıyı, HAWK gibi büyük milyonlarca satış yapan bir firmayı satın alan insandan daha çok insanlaştırmanız gerçekten komik. Ben hawk'a kıyasla çok daha küçük bir şirkette çalışıyorum ve 60.000 onlar için hiç para olmayabilir ama o harcayıp mağdur edildiğim 60.000 benim için çok kan ter ve göz yaşı. Şimdi sırf ben mağdur edildikten sonra şans eseri tam iademin son gününde daha önce piyasada görülmemiş bir indirimle daha iyi bir kart alabilecekken "etik" değil diyip hakkımı kullanmayayım mı? Daha iyi bir model sekiz bin lira daha ucuzken, o aradaki fiyat farkı için dünyalar gibi çalışan insanlar varken, o para için siz benim ne kadar çalıştığımı bilmiyorken klavyenin arkasından yazmak gerçekten çok kolay olsa gerek... Şu yazdığınız rakamların ortalama çalışan bir insana ne ifade ettiğini algılamamanızdan anlayabiliyorum sizin için bunu yazmanın ne kadar kolay olduğunu, firmayı insanlaştırırken insanı bu kadar dehümanize etmek... Yani kusura bakmayın da ben bilmem kaç haftalık maaşımı daha kötü bir modele daha çok para vererek yemek istemiyorum. Kendi emeğimi ve hakkımı gözetmemi " Firma zengindir, ben fakirim o yüzden ne yapsam hakkımdır" gibi bir cümleye indirgeyecek kadar düşüncesizseniz gerçekten lütfen bu konuya bir daha yazıp daha fazla moral bozmayın derim, gerçekten ne kadar konuşursak konuşalım beni anlamaya çalışmayacaksınız demektir bu...
firma o kartı iade almayacak buraya yazıyorum satış yeri amazon olsun. şuan senin durum tamamen satıcının inisiyatifine kalmış. thh bile versen o kazanır.
Yani mağduriyetimi kabul etmiştim, zaten daha iyi bir fırsat gördüm son anda şansımı denedim. Almazsa zaten yapabileceğim bir şey yok ben gene mağdur olduğumla kalmaya devam edeceğim benim için bir şey değişmeyecek.
6 ay vaade farksız aldım, indirimdeki kart 1 taksitimi sıfırlar. Yani mesajınızdan çalışmadığınızı anlayabiliyorum, umarım bir gün emek verilen paranın nasıl bir şey olduğunu öğrenirsiniz,. Tamamen haksızım eyvallah hocam iyi akşamlar
Hocam piyasada ekran kartı yoktu anlamadım son 1 aydır aynı ülkede yaşamıyor muyuz? Bir bilgisayara ihtiyacım vardı ve piyasada stokta ekran kartı yoktu gelenler de 70k civarındaydı, ben burda "çingen çingen" maksimum süre kullanayım da ürünü öyle iade edeyim gibi bir düşünceyle iade yapmıyorum. Zaten ben mağdur edildim hawk tarafından, sadece şans eseri 1 ay sonraya denk gelen bir süre sonra bana satılandan daha iyi bir modeli neredeyse 10k daha ucuza bulduğum için iade ediyorum şimdi. Gaming Gecesindeki 5080 olmasaydı, ya da bu akşam foruma girmeseydim zaten iade etmeyecektim. Ayrıca satıcıyı, HAWK gibi büyük milyonlarca satış yapan bir firmayı satın alan insandan daha çok insanlaştırmanız gerçekten komik. Ben hawk'a kıyasla çok daha küçük bir şirkette çalışıyorum ve 60.000 onlar için hiç para olmayabilir ama o harcayıp mağdur edildiğim 60.000 benim için çok kan ter ve göz yaşı. Şimdi sırf ben mağdur edildikten sonra şans eseri tam iademin son gününde daha önce piyasada görülmemiş bir indirimle daha iyi bir kart alabilecekken "etik" değil diyip hakkımı kullanmayayım mı? Daha iyi bir model sekiz bin lira daha ucuzken, o aradaki fiyat farkı için dünyalar gibi çalışan insanlar varken, o para için siz benim ne kadar çalıştığımı bilmiyorken klavyenin arkasından yazmak gerçekten çok kolay olsa gerek... Şu yazdığınız rakamların ortalama çalışan bir insana ne ifade ettiğini algılamamanızdan anlayabiliyorum sizin için bunu yazmanın ne kadar kolay olduğunu, firmayı insanlaştırırken insanı bu kadar dehümanize etmek... Yani kusura bakmayın da ben bilmem kaç haftalık maaşımı daha kötü bir modele daha çok para vererek yemek istemiyorum. Kendi emeğimi ve hakkımı gözetmemi " Firma zengindir, ben fakirim o yüzden ne yapsam hakkımdır" gibi bir cümleye indirgeyecek kadar düşüncesizseniz gerçekten lütfen bu konuya bir daha yazıp daha fazla moral bozmayın derim, gerçekten ne kadar konuşursak konuşalım beni anlamaya çalışmayacaksınız demektir bu...
Firmaların ne olduğunu bildiğim için zaten firmaları savunmak istemiyorum ama.. diyerek başladım cümleme. Sizi de anlayabiliyorum ama kendinizi %100 haklı görmemeniz gerek. Şu talep ettiğiniz iade bence ''hakkınız'' değil. Firma iade almazsa da haklıdır. Umarım alırlar, umarım senin için iyi olan neyse o olur ama almazlarsa da üsteleyip THH'yle vs. tehdit etmeyin bence. Hayırlısı neyse o olsun artık.
İndirimde daha iyi bir 5080 görmeseniz böyle bir karar vermeyecektiniz o yüzden bu biraz fırsatçılığa kaçıyor zamanında iade şansı sunmuş adamlar size hiç kullanılmamışken , şu an fırsatı kaçırdığınız için pişmanlık yaşıyorsunuz sadece sağlık olsun ama ben de iade olacağını düşünmüyorum umarım alırlar.
Yani belki biraz fırsatçılık haklısınız, ama günün sonunda 10.000 lira az para değil... İnsanlar sanki bayram harçlığıymış gibi davranıyor ama insanlar deli gibi çalışıyor ekstra 10.000 kazanabilmek için. Şimdi o çalıştığım 10.000 lirayı geri alabilmek için şansım varsa üzgünüm herkese ama her seferinde o 10.000'i geri almaya çalışırım. Sonuçta o iade hakkını kullansaydım alabileceğim bir kart yoktu, o yüzden durumu kabullenmek dışında bir şansım yoktu. Neyse dediğim gibi alırsa alır almazsa almaz çok basit bir durum, adam almam derse çok basit bir anlıyorum eyvallah yazıp konuyu kapatacağım, niye bu kadar büyüdü konu gerçekten anlamlandıramıyorum.
Hocam piyasada ekran kartı yoktu anlamadım son 1 aydır aynı ülkede yaşamıyor muyuz? Bir bilgisayara ihtiyacım vardı ve piyasada stokta ekran kartı yoktu gelenler de 70k civarındaydı, ben burda "çingen çingen" maksimum süre kullanayım da ürünü öyle iade edeyim gibi bir düşünceyle iade yapmıyorum. Zaten ben mağdur edildim hawk tarafından, sadece şans eseri 1 ay sonraya denk gelen bir süre sonra bana satılandan daha iyi bir modeli neredeyse 10k daha ucuza bulduğum için iade ediyorum şimdi. Gaming Gecesindeki 5080 olmasaydı, ya da bu akşam foruma girmeseydim zaten iade etmeyecektim. Ayrıca satıcıyı, HAWK gibi büyük milyonlarca satış yapan bir firmayı satın alan insandan daha çok insanlaştırmanız gerçekten komik. Ben hawk'a kıyasla çok daha küçük bir şirkette çalışıyorum ve 60.000 onlar için hiç para olmayabilir ama o harcayıp mağdur edildiğim 60.000 benim için çok kan ter ve göz yaşı. Şimdi sırf ben mağdur edildikten sonra şans eseri tam iademin son gününde daha önce piyasada görülmemiş bir indirimle daha iyi bir kart alabilecekken "etik" değil diyip hakkımı kullanmayayım mı? Daha iyi bir model sekiz bin lira daha ucuzken, o aradaki fiyat farkı için dünyalar gibi çalışan insanlar varken, o para için siz benim ne kadar çalıştığımı bilmiyorken klavyenin arkasından yazmak gerçekten çok kolay olsa gerek... Şu yazdığınız rakamların ortalama çalışan bir insana ne ifade ettiğini algılamamanızdan anlayabiliyorum sizin için bunu yazmanın ne kadar kolay olduğunu, firmayı insanlaştırırken insanı bu kadar dehümanize etmek... Yani kusura bakmayın da ben bilmem kaç haftalık maaşımı daha kötü bir modele daha çok para vererek yemek istemiyorum. Kendi emeğimi ve hakkımı gözetmemi " Firma zengindir, ben fakirim o yüzden ne yapsam hakkımdır" gibi bir cümleye indirgeyecek kadar düşüncesizseniz gerçekten lütfen bu konuya bir daha yazıp daha fazla moral bozmayın derim, gerçekten ne kadar konuşursak konuşalım beni anlamaya çalışmayacaksınız demektir bu...
Mesaj otomatik birleştirildi:
O zaman sağlık der gelecek kartı iade ederim bu kadar basit, bu konu saçma bir şekilde uzadı gerçekten
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yani mağduriyetimi kabul etmiştim, zaten daha iyi bir fırsat gördüm son anda şansımı denedim. Almazsa zaten yapabileceğim bir şey yok ben gene mağdur olduğumla kalmaya devam edeceğim benim için bir şey değişmeyecek.
Mesaj otomatik birleştirildi:
6 ay vaade farksız aldım, indirimdeki kart 1 taksitimi sıfırlar. Yani mesajınızdan çalışmadığınızı anlayabiliyorum, umarım bir gün emek verilen paranın nasıl bir şey olduğunu öğrenirsiniz,. Tamamen haksızım eyvallah hocam iyi akşamlar
Firmaların ne olduğunu bildiğim için zaten firmaları savunmak istemiyorum ama.. diyerek başladım cümleme. Sizi de anlayabiliyorum ama kendinizi %100 haklı görmemeniz gerek. Şu talep ettiğiniz iade bence ''hakkınız'' değil. Firma iade almazsa da haklıdır. Umarım alırlar, umarım senin için iyi olan neyse o olur ama almazlarsa da üsteleyip THH'yle vs. tehdit etmeyin bence. Hayırlısı neyse o olsun artık.
firma iade kabul ettiğinde, 2.el düşmüş ekran kartını ne yapacak ben onu merak ediyorum
sarı sitede kutu hasarlı sıfır ürün diye ilan açılıyor ya o gibi bişey mi oluyor yoksa başka müşteriye sıfır diye mi gidiyor
Yani belki biraz fırsatçılık haklısınız, ama günün sonunda 10.000 lira az para değil... İnsanlar sanki bayram harçlığıymış gibi davranıyor ama insanlar deli gibi çalışıyor ekstra 10.000 kazanabilmek için. Şimdi o çalıştığım 10.000 lirayı geri alabilmek için şansım varsa üzgünüm herkese ama her seferinde o 10.000'i geri almaya çalışırım. Sonuçta o iade hakkını kullansaydım alabileceğim bir kart yoktu, o yüzden durumu kabullenmek dışında bir şansım yoktu. Neyse dediğim gibi alırsa alır almazsa almaz çok basit bir durum, adam almam derse çok basit bir anlıyorum eyvallah yazıp konuyu kapatacağım, niye bu kadar büyüdü konu gerçekten anlamlandıramıyorum.
Siz yine şansınızı deneyin tabi az para değil belki de yeni alacağınız kartın ömrü 1 sene daha kısa olacak bunu bilemeyiz o yüzden nasip demek lazım bazen
Hocam piyasada ekran kartı yoktu anlamadım son 1 aydır aynı ülkede yaşamıyor muyuz? Bir bilgisayara ihtiyacım vardı ve piyasada stokta ekran kartı yoktu gelenler de 70k civarındaydı, ben burda "çingen çingen" maksimum süre kullanayım da ürünü öyle iade edeyim gibi bir düşünceyle iade yapmıyorum. Zaten ben mağdur edildim hawk tarafından, sadece şans eseri 1 ay sonraya denk gelen bir süre sonra bana satılandan daha iyi bir modeli neredeyse 10k daha ucuza bulduğum için iade ediyorum şimdi. Gaming Gecesindeki 5080 olmasaydı, ya da bu akşam foruma girmeseydim zaten iade etmeyecektim. Ayrıca satıcıyı, HAWK gibi büyük milyonlarca satış yapan bir firmayı satın alan insandan daha çok insanlaştırmanız gerçekten komik. Ben hawk'a kıyasla çok daha küçük bir şirkette çalışıyorum ve 60.000 onlar için hiç para olmayabilir ama o harcayıp mağdur edildiğim 60.000 benim için çok kan ter ve göz yaşı. Şimdi sırf ben mağdur edildikten sonra şans eseri tam iademin son gününde daha önce piyasada görülmemiş bir indirimle daha iyi bir kart alabilecekken "etik" değil diyip hakkımı kullanmayayım mı? Daha iyi bir model sekiz bin lira daha ucuzken, o aradaki fiyat farkı için dünyalar gibi çalışan insanlar varken, o para için siz benim ne kadar çalıştığımı bilmiyorken klavyenin arkasından yazmak gerçekten çok kolay olsa gerek... Şu yazdığınız rakamların ortalama çalışan bir insana ne ifade ettiğini algılamamanızdan anlayabiliyorum sizin için bunu yazmanın ne kadar kolay olduğunu, firmayı insanlaştırırken insanı bu kadar dehümanize etmek... Yani kusura bakmayın da ben bilmem kaç haftalık maaşımı daha kötü bir modele daha çok para vererek yemek istemiyorum. Kendi emeğimi ve hakkımı gözetmemi " Firma zengindir, ben fakirim o yüzden ne yapsam hakkımdır" gibi bir cümleye indirgeyecek kadar düşüncesizseniz gerçekten lütfen bu konuya bir daha yazıp daha fazla moral bozmayın derim, gerçekten ne kadar konuşursak konuşalım beni anlamaya çalışmayacaksınız demektir bu...
Mesaj otomatik birleştirildi:
O zaman sağlık der gelecek kartı iade ederim bu kadar basit, bu konu saçma bir şekilde uzadı gerçekten
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yani mağduriyetimi kabul etmiştim, zaten daha iyi bir fırsat gördüm son anda şansımı denedim. Almazsa zaten yapabileceğim bir şey yok ben gene mağdur olduğumla kalmaya devam edeceğim benim için bir şey değişmeyecek.
Mesaj otomatik birleştirildi:
6 ay vaade farksız aldım, indirimdeki kart 1 taksitimi sıfırlar. Yani mesajınızdan çalışmadığınızı anlayabiliyorum, umarım bir gün emek verilen paranın nasıl bir şey olduğunu öğrenirsiniz,. Tamamen haksızım eyvallah hocam iyi akşamlar
Aksine çalışıyorum. Sizden fazla maaş alıyormuşum. 5 bine aldığım 6700xt bana gayet yetiyor. Ddr5 sisteme geçip 15 k masraf yapma niyetim vardı ne gerek var diye almadım. Paranın kıymetini biliyorum. 1.5 aylık maaşımı ekran kartına falan vermem oyun oynamak için.
firma iade kabul ettiğinde, 2.el düşmüş ekran kartını ne yapacak ben onu merak ediyorum
sarı sitede kutu hasarlı sıfır ürün diye ilan açılıyor ya o gibi bişey mi oluyor yoksa başka müşteriye sıfır diye mi gidiyor
Yurtdışında Amazon'un 2. el yani iade edilmiş ürünler için ayrı bir deposu var. O ürünleri 2. el adı altında satıyorlar ve fiyat da doğal olarak normalden bir tık daha ucuz oluyor. Bu uygulama TR'De var mı pek emin değilim ama zaten arkadaş satıcısı Amazon olarak almamış, Hawk'dan almış. Diyelim iade aldılar, sıfır diye paketleyip satacaklar. Sırf birisi keyfi iade etti diye adam niye 2. el kategorisine düşürüp zarar etsin ki bir başkasının keyfi yüzünden.. Bu tarz durumların yaşanmaması için sorunlu olmayan ürünleri keyfi iade almamaları lazım. Ülkemizde Amazon dışında zaten bu kadar rahat davranan bir firma yok ama bu gidişle o da iade politikalarını değiştirmez umarım.
Firmaların ne olduğunu bildiğim için zaten firmaları savunmak istemiyorum ama.. diyerek başladım cümleme. Sizi de anlayabiliyorum ama kendinizi %100 haklı görmemeniz gerek. Şu talep ettiğiniz iade bence ''hakkınız'' değil. Firma iade almazsa da haklıdır. Umarım alırlar, umarım senin için iyi olan neyse o olur ama almazlarsa da üsteleyip THH'yle vs. tehdit etmeyin bence. Hayırlısı neyse o olsun artık.
Hiçbir noktada %100 haklıyım demedim ama sizin bana %100 haksızmışım gibi olan tavrınız benim asabımı bozan şey oldu, evet bunun bir noktaya kadar fırsatçılık, hatta düz fırsatçılık olduğunun farkındayım ama bağlam burda çok şey değiştiriyor bence. Şimdi gidip "Hojam ben şiğmDİ 5080 AlaĞm 1 aY kUlLağnaMĞ sonraĞ iğade edeğm" diyen biriyle beni bire bir aynı kefeye koymanın adaletsiz olduğunu düşünüyorum. Zaten konunun bir sürü yerinde de dedim eğer firma hayır derse eyvallah yazacağım sadece diyebilecek bir şeyim yok zaten. Lütfen gösterin hangi noktada bu benim hakkım bana iade yapmak zorundalar dedim? Başka insanlar yapacak dedi ben de duruma sevindim bu kadar, zaten iade işlemini başlattım bu konuyu da sadece onlar bana evet ya da hayır demeden sizlerin fikrini almak için açtım. Sizin de dediğiniz gibi, kendim için en iyi olanı istemek en doğal şey bence. Ortak bir noktada buluşabildik en azından, hayırlısı neyse o olsun bu kadar basit
Aksine çalışıyorum. Sizden fazla maaş alıyormuşum. 5 bine aldığım 6700xt bana gayet yetiyor. Ddr5 sisteme geçip 15 k masraf yapma niyetim vardı ne gerek var diye almadım. Paranın kıymetini biliyorum. 1.5 aylık maaşımı ekran kartına falan vermem oyun oynamak için.
Yani benim tek bir hobim var, işten çıkıp kız arkadaşımla oynamak. Onunla oynayabilmek için ekran kartımı ona verdim, ekran kartına ihtiyacım vardı ve ana hobim oyun olduğundan uzun vadeli taksitle bir yatırım yapmayı kendim için mantıklı buldum. Çalışma noktasını şu yüzden dedim, o 10.000 lirayı almak için ne kadar çalıştığımı biliyorum, 60.000 lirayı vermek benim derdim değil. Benim derdim hem benimkinden daha iyi olan bir kart hem de üstüne o kadar çalıştığım 10.000 lira daha ucuz. Diğer arkadaşla birbirimizi anlayabildik sizinle de aynısını yapabilmek isterim, ben sadece kendim için en iyisini gözetmeye çalışıyorum, sonuçta bu iade benim hakkımdır demedim hiçbir noktada, alırlarsa iadeyi güzel olur ve bu onların bileceği iş ben sadece kendim için en iyi olanı istiyorum.
Siz yine şansınızı deneyin tabi az para değil belki de yeni alacağınız kartın ömrü 1 sene daha kısa olacak bunu bilemeyiz o yüzden nasip demek lazım bazen
Hiçbir noktada %100 haklıyım demedim ama sizin bana %100 haksızmışım gibi olan tavrınız benim asabımı bozan şey oldu, evet bunun bir noktaya kadar fırsatçılık, hatta düz fırsatçılık olduğunun farkındayım ama bağlam burda çok şey değiştiriyor bence. Şimdi gidip "Hojam ben şiğmDİ 5080 AlaĞm 1 aY kUlLağnaMĞ sonraĞ iğade edeğm" diyen biriyle beni bire bir aynı kefeye koymanın adaletsiz olduğunu düşünüyorum. Zaten konunun bir sürü yerinde de dedim eğer firma hayır derse eyvallah yazacağım sadece diyebilecek bir şeyim yok zaten. Lütfen gösterin hangi noktada bu benim hakkım bana iade yapmak zorundalar dedim? Başka insanlar yapacak dedi ben de duruma sevindim bu kadar, zaten iade işlemini başlattım bu konuyu da sadece onlar bana evet ya da hayır demeden sizlerin fikrini almak için açtım. Sizin de dediğiniz gibi, kendim için en iyi olanı istemek en doğal şey bence. Ortak bir noktada buluşabildik en azından, hayırlısı neyse o olsun bu kadar basit
hocam yazmayı unutmuşum. amazon duruma göre vereceği karar ne olur bilmem ama yeni 5080 ekran kartınız incehesaptan aldınız sanırım o firma kutusu açılmış ürünler(kullanmasan bile), iade yollarsan servise yolluyor onun vereceği karara göre iade alıyor bunu ekleyeyim.
hocam yazmayı unutmuşum. amazon duruma göre vereceği karar ne olur bilmem ama yeni 5080 ekran kartınız incehesaptan aldınız sanırım o firma kutusu açılmış ürünler(kullanmasan bile), iade yollarsan servise yolluyor onun vereceği karara göre iade alıyor bunu ekleyeyim.