2022 temmuzda msi marka laptop aldım oyunda sürekli hata verdiği için servise gönderdim ve anakartta hata çıktı laptopun yenisi olmadığı için alakart değişikliği yaptırdım (lakin sorun hala devam ediyor oyundayım hata veriyor) bilgisayarla alakalı ne yapabilirim servise gönderiyorum birsey yok diyip gönderiyorlar değişim ya da muadili ile değişim hakkım var mı?
2022 temmuzda msi marka laptop aldım oyunda sürekli hata verdiği için servise gönderdim ve anakartta hata çıktı laptopun yenisi olmadığı için alakart değişikliği yaptırdım (lakin sorun hala devam ediyor oyundayım hata veriyor) bilgisayarla alakalı ne yapabilirim servise gönderiyorum birsey yok diyip gönderiyorlar değişim ya da muadili ile değişim hakkım var mı?
Öncelikle sorununuzu amazona bildirin eğer yardımcı olamayacaklar ise tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz 3-5 ay içerisinde sonuçlanır çıkan karar mahkeme kararı hükmündedir kazanırsanız ancak karar uymazlarsa icraya bile verebilirsiniz
Öncelikle sorununuzu amazona bildirin eğer yardımcı olamayacaklar ise tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz 3-5 ay içerisinde sonuçlanır çıkan karar mahkeme kararı hükmündedir kazanırsanız ancak karar uymazlarsa icraya bile verebilirsiniz
2022 temmuzda msi marka laptop aldım oyunda sürekli hata verdiği için servise gönderdim ve anakartta hata çıktı laptopun yenisi olmadığı için alakart değişikliği yaptırdım (lakin sorun hala devam ediyor oyundayım hata veriyor) bilgisayarla alakalı ne yapabilirim servise gönderiyorum birsey yok diyip gönderiyorlar değişim ya da muadili ile değişim hakkım var mı?
Wwe 2k22 fifa 22,23,24 driverlari silip kurduğum halde ekran kartı işlemci ve direct x hatası veriyor usb portlari bir anda gidiyor WiFi kendi kendine kesiliyor
Wwe 2k22 fifa 22,23,24 driverlari silip kurduğum halde ekran kartı işlemci ve direct x hatası veriyor usb portlari bir anda gidiyor WiFi kendi kendine kesiliyor
Amazon müşteri hizmetlerine uygulamadan bağlan, "aranmak istiyorum" yerini seç. Ve konuşma başladığında, "xxx tarihinde bu urunu aldim. Amazona güvendigim icin satin aldim. Ama urunu satin aldiktan sonra surekli sorunlar yaşadım. Her seferinde bilgisayarımdaki çalışmalar ve verileri kaybettim. Bu bilgisayari kullandigim her an sanki anidan yine bozulacak ve yine tüm verileri kaybedecegim diye kullaniyorum. Bunu defalarca yaşadım, servise gönderiyorum işlem oluyor, geri geliyor aynı sorun devam ediyor. Anakartı bile değiştirdiler buna rağmen sorunlar devam ediyor. Ben bu ürünün artık ayıplı olduğuna kanaat getirdim, çünkü ürüne herhangi bir hasar vermememe rağmen ürün defalarca işlem gördü ve sorunlar dediğim gibi düzelmedi. Tüketici olarak hakkım olan ürün değişimi, eğer yoksa misli ile değişim istiyorum. Ben amazona güvendiğim için bu ürünü aldım, tüketici hakem heyetleri ile uğraşmak istemiyorum, ancak yardımcı olunmazsa yaşadığım bu durumu tüm sosyal medya ve teknoloji forum sitelerinde yazacağım ayrıca tuketici hakem heyetine başvuracağım" de bakalim nolcak
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ürün hatalıysa, tüketici ürünün "ayıplı oranında indirim kısmi para iadesi, veya üründen vazgeçerek para iadesi(fatura bedeli veya çok fark varsa, güncel bedelin tespit edilerek iadesi, ürün değişimi, eğer ürün stogunda yoksa stoktaki ürünün misli ile yani bir üst olan model ile değişmesini isteyebilir. Bu hakları sadece tuketici belirleyebilir. Bu hakların doğabilmesi için aynı senepten servise 3 kez gonderilmiş olması gerekmekte veya ürünün hatalı olduğunun tespit edilmiş olması gerekiyor
Wwe 2k22 fifa 22,23,24 driverlari silip kurduğum halde ekran kartı işlemci ve direct x hatası veriyor usb portlari bir anda gidiyor WiFi kendi kendine kesiliyor
Amazon müşteri hizmetlerine uygulamadan bağlan, "aranmak istiyorum" yerini seç. Ve konuşma başladığında, "xxx tarihinde bu urunu aldim. Amazona güvendigim icin satin aldim. Ama urunu satin aldiktan sonra surekli sorunlar yaşadım. Her seferinde bilgisayarımdaki çalışmalar ve verileri kaybettim. Bu bilgisayari kullandigim her an sanki anidan yine bozulacak ve yine tüm verileri kaybedecegim diye kullaniyorum. Bunu defalarca yaşadım, servise gönderiyorum işlem oluyor, geri geliyor aynı sorun devam ediyor. Anakartı bile değiştirdiler buna rağmen sorunlar devam ediyor. Ben bu ürünün artık ayıplı olduğuna kanaat getirdim, çünkü ürüne herhangi bir hasar vermememe rağmen ürün defalarca işlem gördü ve sorunlar dediğim gibi düzelmedi. Tüketici olarak hakkım olan ürün değişimi, eğer yoksa misli ile değişim istiyorum. Ben amazona güvendiğim için bu ürünü aldım, tüketici hakem heyetleri ile uğraşmak istemiyorum, ancak yardımcı olunmazsa yaşadığım bu durumu tüm sosyal medya ve teknoloji forum sitelerinde yazacağım ayrıca tuketici hakem heyetine başvuracağım" de bakalim nolcak
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ürün hatalıysa, tüketici ürünün "ayıplı oranında indirim kısmi para iadesi, veya üründen vazgeçerek para iadesi(fatura bedeli veya çok fark varsa, güncel bedelin tespit edilerek iadesi, ürün değişimi, eğer ürün stogunda yoksa stoktaki ürünün misli ile yani bir üst olan model ile değişmesini isteyebilir. Bu hakları sadece tuketici belirleyebilir. Bu hakların doğabilmesi için aynı senepten servise 3 kez gonderilmiş olması gerekmekte veya ürünün hatalı olduğunun tespit edilmiş olması gerekiyor
Ayıplı mal ise garanti kapsamı fark etmiyor hocam bende 2015 macbook pro vardı aldıktan 5 sene sonra ekranın yansıma engelleyici katmanında soyulma oldu sonra thh başvurdum kazandım ekran tamamı değişti