Neler Yeni

İtopya ve Vektron vasatlığı

Kezer

80+
Katılım
1 Şubat 2023
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Ömer
28 Aralık 2022 tarihinde İtopya Ankara-Söğütözü şubesinden elden almış olduğum GameBooster G918 Fire Strom RGB Red Switch Beyaz Mekanik Gaming Klavye ile ilgili bir sorun yaşamaktayım. Klavye; bilgisayar açıldıktan sonra bazen 10 saniye, bazen 1 dakika boyunca çalışmıyor, sonrasında sorunsuz çalışıyor. Bilgisayarı yeni aldım ve BIOS ayarlarına bile giremiyorum (aşağıda video linkleri mevcut). Ürün, başka bir bilgisayarda denendiğinde de sorun devam etmekte ve aynı bilgisayara başka bir klavye bağlandığı takdirde böyle bir sorun yaşanmamakta. Yani, sorun sistemde değil, net bir şekilde klavyede.

Bu konuyu şubeye giderek dile getirdim, ürün orada takıldı ve denendi. Hatta aşağıya eklediğim videoları göstermek istediğimde bana: "Gerek yok, zaten klavyeyi taktığım gibi bir sorun olduğunu görebiliyorum." dendi. Bu süreçte, ürünün arızalı olduğu oradaki çalışanlarca görüldü ve onaylandı (SS aşağıda mevcut). Ürün, Vektron (GameBooster markasının ihracatını yapan şirket) teknik servisine yönlendirildi, orada da kontrolü sağlanmış. Gel gör ki bugün aradığımda öğrendiğim üzere üründe herhangi bir arıza bulamamışlar, bana geri göndereceklermiş o yüzden. Vektron şirketi bana diyor ki: "İtopya istese bu ürünü sizden alırdı zaten müşteri memnuniyeti gereğince, neden bize gönderdiklerini anlamadık." İtopya'yı arıyorum tekrardan, bana deniyor ki: "Biz teknik servis değiliz, orada hata bulamamışlarsa biz bir şey yapamayız."

Lafı fazla uzatmayacağım, müşteri hizmetleri ve teknik servisin aynı şeyler olmadığını ben de biliyorum. Lakin, birinin dediğini öteki yalanlar şekilde konuşunca bir bit yeniği aramaya başladım. Niyetim, ürünü indirimden almış olsam da her şekilde muadili bir ürünün bana verilmesi değil. Kupon, para iadesi ya da yenisi ile değişim sağlanabilir; aynı mağazadan alınacak farklı bir klavye için bedelden fiyat düşülebilir. Hiç fark etmez, sadece düzgün çalışır bir klavye istiyorum ama bana hiçbir şey yapamayacaklarını ve ürünü geri göndereceklerini söylüyorlar. Fakat bu ürün teknik servise alınırken zaten arıza var mı yok mu bakıp gönderilmiyor mu kardeşim? Neden arızalı olduğu tescilleniyor o zaman? Tescilleniyorsa neden gereği yapılmıyor? Neden birinin arızalı dediğine öteki hayır, bunda arıza yok diyor?

Tüketici mahkemesine başvurmak istiyorum bu konuda, keşke gerek kalmasa. Ürünün arızalı olup olmadığına aşağıdaki videoları izleyerek karar verebilirsiniz. Bu sürecin nasıl yürütülmesi gerektiği konusunda yardım edebilecek olanlar varsa çok mutlu olurum.

Klavye BIOS girememe videosu: https://streamable.com/7k2ohz

Asıl arıza videosu: https://streamable.com/7hu5l6

Farklı USB girişleriyle denenmesi videosu: https://streamable.com/xdvs9b

(Linkler güvenilir olup benim tarafımdan yüklenmiştir, gönül rahatlığıyla tıklayabilirsiniz.)
 

Ekler

  • 1675261136342.jpg
    1675261136342.jpg
    207.8 KB · Hit: 29
Top Bottom