Neler Yeni

AMD BANA İŞLEMCİ GÖNDERDİ

mehimmar

80+
Katılım
24 Eylül 2023
Mesajlar
48
Dahası  
Reaksiyon skoru
32
İsim
Mehmet Efe Çelik
Reis bu corsair falan yenilenmiş ürün gönderiyorda sıfır kapalı kutu ürünmü geldi görselde ekleyebilirmisin ilkkez kutusunu senmi açtın güvenlik bandrolünü senmi kestin amdyede sorarmısın sıfır kapalı kutu gönderdinizmi diye sana zahmet bendede bozuk bir amd 5600 var göndermeyi düşünüyorum ama yenilenmiş ürün gönderme.muhabbeti yurtdışında çok oluyor
kutusunu ben açtım ayrıca fatura garanti belgesi falan da göndermişler yanında adamlar kendi parasıyla gönderdiği işlemciye fatura kesmiş yanında da hediye geldi zaten yanında 120mm kule soğutma falan da göndermişler
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,141
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,447
İsim
Yusuf
Burada bir satıcıdan r5 7500f aldım ve işlemcide bir sorun vardı herahngi bir yamukluk yoktu ancak işlemci çalışmıyordu satıcıya gönderdiğimde 17 gün sonunda kullanıcı hatası diyip geri gönderdiler bende amd ye mail attım benden bir kaç fotoğraf ve test istediler günün sonunda kargo parasını ödemeyi teklif edip işlemciyi göndermemi istediler kargo gittikten 2 gün sonra bana geri dönüş yaptılar bu bir üretim hatasıdır ancak elimizde ryzen 5 7500f şuan için bulunmuyor onun yerine 7600x gönderdiler çok şaşırdım gerçekten işini düzgün yapan bir firmaymış ve bir ücret talep etmediler
işlemci üreticileri tüketicilerini üzmüyor. ne zaman nerede olursa olsun desteklerini veriyorlar. rekabetten kaynaklı mı dersin müşteri mi memnuniyeti mi dersin hangisiyle artık bilemem ama tüketici lehine güzel şeyler bunlar hep :D
 
Katılım
23 Kasım 2023
Mesajlar
141
Geçen aylarda benzer bir durum benim de başıma geldi. DeepCool LS520 satın aldım ama hem kasama tam sığmadı hem de pompa kısmında çizikler var diye iade etmek istedim. Adamlar hem çizik var diye hem de radyatör tellerinde yamulma var diye (bu yamulmayı da ürün benim elimdeyken görmemiştim bu arada, en başından beri var mıydı, nasıl oldu hiç bilmiyorum.) iadeyi kabul etmediler. Ben de Deepcool'a email attım. Süreç biraz uzun sürdü ama günün sonunda elimdeki LS520'yi alıp LS720 vermeyi teklif ettiler. Türk firmaları resmen müşteri memnuniyeti konusunda yerlerde geziyor. Kendi çıkarlarını korumak için bin takla atıyorlar.
 

M-Q^GÖKTÜRK

80+ Platinum
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
17,566
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,846
İsim
göksel yurtcan
işlemci üreticileri tüketicilerini üzmüyor. ne zaman nerede olursa olsun desteklerini veriyorlar. rekabetten kaynaklı mı dersin müşteri mi memnuniyeti mi dersin hangisiyle artık bilemem ama tüketici lehine güzel şeyler bunlar hep :D
zaten bozulan sayısı 0.01 falan bandında ondan dolayı sıkıntı yaşatmıyorlar
 

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197
Burada bir satıcıdan r5 7500f aldım ve işlemcide bir sorun vardı herahngi bir yamukluk yoktu ancak işlemci çalışmıyordu satıcıya gönderdiğimde 17 gün sonunda kullanıcı hatası diyip geri gönderdiler bende amd ye mail attım benden bir kaç fotoğraf ve test istediler günün sonunda kargo parasını ödemeyi teklif edip işlemciyi göndermemi istediler kargo gittikten 2 gün sonra bana geri dönüş yaptılar bu bir üretim hatasıdır ancak elimizde ryzen 5 7500f şuan için bulunmuyor onun yerine 7600x gönderdiler çok şaşırdım gerçekten işini düzgün yapan bir firmaymış ve bir ücret talep etmediler
amd ye mail atıyorum hacı ryzen 5 5500 ü değiştirsinler benim garantiden cacık olmadı yalandan test ettiler thh de aynı bana gelince 1 el valorant girdim ikinci elde yine reset attı kaldırdım tekrar thh başvurdum 6 ay oldu tık yok
 

Nquyen

80+ Silver
Katılım
7 Ekim 2022
Mesajlar
2,773
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,436
İsim
Selim
Türkiye de ender yurt dışında yaygın olan bir yöntem 👍 özellikle asya ülkelerin de garanti ürünlere destek sorunsuz ilerliyor ve genelde yeni ürün gönderirler lakin Türkiye de bu garanti işi bir kaç firma dışında düzgün yapan yok. Bu yüzden ürünleri Asya'dan almaya özen gösteriyorum. Herkese bol kazanç THY 250lira olmuş 🤑 maliyet 229.
 

Buğrahan Mert

80+ Silver
Katılım
2 Aralık 2020
Mesajlar
2,400
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,279
Konum
Vlaardingen
İsim
Kazım Buğrahan Mert
Burada bir satıcıdan r5 7500f aldım ve işlemcide bir sorun vardı herahngi bir yamukluk yoktu ancak işlemci çalışmıyordu satıcıya gönderdiğimde 17 gün sonunda kullanıcı hatası diyip geri gönderdiler bende amd ye mail attım benden bir kaç fotoğraf ve test istediler günün sonunda kargo parasını ödemeyi teklif edip işlemciyi göndermemi istediler kargo gittikten 2 gün sonra bana geri dönüş yaptılar bu bir üretim hatasıdır ancak elimizde ryzen 5 7500f şuan için bulunmuyor onun yerine 7600x gönderdiler çok şaşırdım gerçekten işini düzgün yapan bir firmaymış ve bir ücret talep etmediler
Dolandırmışlar seni ben sana 7500f veriyim değişelim o.O2
Şaka fln hayırlı olsun baya sağlam işlemci
 

Garbajosa

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
497
Dahası  
Reaksiyon skoru
303
İsim
Kenan Çelik
Yalnız hesaba katmadığınız bir nokta var. Amd size işlemciyi birebir kendisi gönderiyor. Aracı firma yok anladığım kadarıyla. İşlemci gümrüğe takılırsa ki bence takılır gümrükten çekmek maliyetli olabilir.
 
Top Bottom