Neler Yeni

Yardım Amoled Ekranlı Telefonda Piksel Sıkışması Sorunu

AirLife

80+ Silver
Katılım
10 Şubat 2021
Mesajlar
3,006
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,341
İsim
Yunus Şahin
ben böyle durumlarda ekstra garanti olsun diye firmaya eposta da atıyorum bütün fatura fişlerle beraber azami yasal süre dolunca tüketici hakem heyetine başvuruyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:


kayıplara karışır o belge muhtemelen. benim servisle işim olduğu zaman hep en kötüsünü düşünerek hareket ederim

Bugüne kadar teknik servislerle bir sorun yaşamamıştım. Ama 3-4 ay da 3 kere garantiye gönderince illallah ettir artık. Neyse hocam yardımın için teşekkürler. Arkadaşını konusunu daha fazla baltalamayım.
 
Top Bottom