Luci_
80+ Bronze
- Katılım
- 3 Şubat 2021
- Mesajlar
- 681
- Reaksiyon skoru
- 146
Merhaba geçenlerde iPhone 16 Pro cihazımda yaşadığım bir sorun için konu açmıştım, bu problem üzerine Tekirdağ dan İstanbul a Anadolu yakasına gittim. Apple Store da teknisyen incelemelerini yaptı ve problemi gördü cihaza yeniden yazılım yüklendi ve sorun devam etti. Bu sorun her zaman olan bir şey değil ara ara gelip gidiyor şansıma Apple Store da iken bu sorunu yaşadım. Ardından cihazı Apple Arıza Merkezine göndermek için aldılar arızası hakkında bir rapor hazırladı ve zamanında 1000TL verdiğim ekran koruyucumu da söktüler
. 4-5 Gün sonra yani bugün cihazdan haber geldi ve cihazda hiç bir sorunun bulunmadığını tespit etmişler (ne tespit ama). Cihazı almak için tekrar Üsküdara gitmem lazmmış yakın zamanda gideceğim. Benim şu anda bu durumda ne yapmam lazım benim git gel masrafım her seferinde 500 ü aşıyor ve 2 defa git gel yapmış olucam. Apple teknisyeni arızayı kendi gözüyle görmüşken genel servis cihaza sorunsuz dedi. Çok saçma bir durumun içindeyim yaklaşık değeri 100 küsr bin TL olan telefonda böyle ilginç bir sorun yaşıyorum.
Sorunumla alakalı açtığım geçmiş konum:
Sorunumla alakalı açtığım geçmiş konum:
Merhaba iPhone 16 Pro (TR) cihaza sahibim ve cihazımda şöyle bir sorunla karşılaştım; normal instagramda gezerken bir anda hattımdan sinyal gitti ve bildirim geldi uygun sim kart yok diye. Sonra bekledim ve bir anda geldi, sonra hemen yine gitti. Benim sim kartımda PIN var geldiğini o şekilde anlıyorum geldiği an PIN ekranı açılıyor. Sonra tekrar geldi PIN ekranı açıldı ve arkadında 3-4 defa git gel yaptı 15 saniye içinde. Bugün öğlen yine aynı sorunla karşılaştım. Yaklaşık 2-3 yıldır aynı SIM kartı kullanıyorum, bu telefonda 8 aydır hiç çıkarılmadı. Apple desteğe bağlandım bir sorun...
- Luci_
- Cevaplar: 9
- Forum: (Telefon) Teknik Sorunlar