Yardım Apple Teknik Servisi ile Yaşadığım Sorun (Yardım Lazım)

Luci_

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2021
Mesajlar
681
Reaksiyon skoru
146
Merhaba geçenlerde iPhone 16 Pro cihazımda yaşadığım bir sorun için konu açmıştım, bu problem üzerine Tekirdağ dan İstanbul a Anadolu yakasına gittim. Apple Store da teknisyen incelemelerini yaptı ve problemi gördü cihaza yeniden yazılım yüklendi ve sorun devam etti. Bu sorun her zaman olan bir şey değil ara ara gelip gidiyor şansıma Apple Store da iken bu sorunu yaşadım. Ardından cihazı Apple Arıza Merkezine göndermek için aldılar arızası hakkında bir rapor hazırladı ve zamanında 1000TL verdiğim ekran koruyucumu da söktüler :( . 4-5 Gün sonra yani bugün cihazdan haber geldi ve cihazda hiç bir sorunun bulunmadığını tespit etmişler (ne tespit ama). Cihazı almak için tekrar Üsküdara gitmem lazmmış yakın zamanda gideceğim. Benim şu anda bu durumda ne yapmam lazım benim git gel masrafım her seferinde 500 ü aşıyor ve 2 defa git gel yapmış olucam. Apple teknisyeni arızayı kendi gözüyle görmüşken genel servis cihaza sorunsuz dedi. Çok saçma bir durumun içindeyim yaklaşık değeri 100 küsr bin TL olan telefonda böyle ilginç bir sorun yaşıyorum.

Sorunumla alakalı açtığım geçmiş konum:
 
Apple'ın amerika iletişim sayfasına ticket açın. Teknik servis raporlarını, süreci, randevu kayıtlarını vs düzgünce sistematik bir şekilde yazıp gönderin. Yine bu telefonu severek aldığınızı ve şu kadar km öteden geliyorum vs vs diye de süsleyin. Değişimi talebinizi bildirin. Muhtemelen bir süre sonra Apple Türkiye size ulaşacaktır.
 
Apple'ın amerika iletişim sayfasına ticket açın. Teknik servis raporlarını, süreci, randevu kayıtlarını vs düzgünce sistematik bir şekilde yazıp gönderin. Yine bu telefonu severek aldığınızı ve şu kadar km öteden geliyorum vs vs diye de süsleyin. Değişimi talebinizi bildirin. Muhtemelen bir süre sonra Apple Türkiye size ulaşacaktır.
Cihazı teslim aldıktan sonra mı yapmalıyım sizce bunu yoksa önce mi? Bana şunu belirttiler sorun devam ederse bize tekrar cihazı gönderin dediler. Tekrar sorun yok cevabı alırsam ne olacak dedim o soruyada net bir cevap vermedi Apple. Cihazı hepsiburadadan almıştım şimdi oraylada iletişime geçip bir kayıt yaptırdım ne kadar işe yarar tabi bilmiyorum.
 
diğer konuna baktım sim yenileme şansım yok demişsin de nasıl yok anlamadım. Gİt hangi operatörsen simi yenilemek istiyorum telefonda sorun var bi deneyeceğim de yenilesinler yenilerler ama yenilemiyolarmı x operatörden y ye geç 500 1 yola harcadığından çok daha az tutar emin ol. Bi gerçekten telefondan kaynaklı mı senin sim kartından mı sorunu anla. Teknik servis bakıp telefonda herhangi bir sorun yok onayı verdiyse bu ihtimalde olabilir yani sonuçta ama sen şuan deneme şansım yok demişsin. Neden şansın yok onu anlayamadım
 
diğer konuna baktım sim yenileme şansım yok demişsin de nasıl yok anlamadım. Gİt hangi operatörsen simi yenilemek istiyorum telefonda sorun var bi deneyeceğim de yenilesinler yenilerler ama yenilemiyolarmı x operatörden y ye geç 500 1 yola harcadığından çok daha az tutar emin ol. Bi gerçekten telefondan kaynaklı mı senin sim kartından mı sorunu anla. Teknik servis bakıp telefonda herhangi bir sorun yok onayı verdiyse bu ihtimalde olabilir yani sonuçta ama sen şuan deneme şansım yok demişsin. Neden şansın yok onu anlayamadım
Başka bir sim kart ile denedim başka bir operatöre bağlı olan aynı sorunu yaşıyorum destek kaydına videolu şekilde onlarıda eklemiştim 2 farklı simde yaşadığıma dair kanıt videosunu
 
Başka bir sim kart ile denedim başka bir operatöre bağlı olan aynı sorunu yaşıyorum destek kaydına videolu şekilde onlarıda eklemiştim 2 farklı simde yaşadığıma dair kanıt videosunu
O zaman şikayet vara yaz ve ekstra olarak da apple ın direkt merkezine applesupportmuydu tam hatırlamıyorum ingilizceye çevir ve bir mail at böyle böyle bir durum yaşandığını seri no servis kayıtların yaşadığın sorunun kanıt videosu vs yi. Ekstra olarakta edirnede vardı galiba servisi de oraya git istanbulda böyle böyle oldu ilgilenmediler şikayet ettim sonucu bekliyorum mağdurum bir de size getirdim falan de yani biraz ilgilenmelerini sağla sikayet vs bahsedince daha farklı oluyor emin ol. Bir de oradan yapmaya çalış.
 
Cihazı teslim aldıktan sonra mı yapmalıyım sizce bunu yoksa önce mi? Bana şunu belirttiler sorun devam ederse bize tekrar cihazı gönderin dediler. Tekrar sorun yok cevabı alırsam ne olacak dedim o soruyada net bir cevap vermedi Apple. Cihazı hepsiburadadan almıştım şimdi oraylada iletişime geçip bir kayıt yaptırdım ne kadar işe yarar tabi bilmiyorum.
Cihazı Apple Akasya AVM'ye mi götürdün? En iyisi Zorlu Center'dakiler. Hazır şu an servisteyken direkt bugün mail at. Şu an telefonum serviste fakat değişimi kabul etmiyorlar vs vs diye anlat. Zaten telefonu almaya gidecekmişsin. Belki direkt sıfır yeni telefon verirler eğer söylediklerinde haklıysan.
 
Cihazı Apple Akasya AVM'ye mi götürdün? En iyisi Zorlu Center'dakiler. Hazır şu an servisteyken direkt bugün mail at. Şu an telefonum serviste fakat değişimi kabul etmiyorlar vs vs diye anlat. Zaten telefonu almaya gidecekmişsin. Belki direkt sıfır yeni telefon verirler eğer söylediklerinde haklıysan.
Evet Akasya. cihazı akasyaya geri kargolamışlar bile. Yeni cihaz için cihazı teslim aldıktan sonra tekrar apple göndermem lazımmış ama o da şu şekilde servis hata tespit ettikten sonra yeni cihaz veriyorlarmış.
 
Son düzenleme:
O zaman şikayet vara yaz ve ekstra olarak da apple ın direkt merkezine applesupportmuydu tam hatırlamıyorum ingilizceye çevir ve bir mail at böyle böyle bir durum yaşandığını seri no servis kayıtların yaşadığın sorunun kanıt videosu vs yi. Ekstra olarakta edirnede vardı galiba servisi de oraya git istanbulda böyle böyle oldu ilgilenmediler şikayet ettim sonucu bekliyorum mağdurum bir de size getirdim falan de yani biraz ilgilenmelerini sağla sikayet vs bahsedince daha farklı oluyor emin ol. Bir de oradan yapmaya çalış.
Ben durumu mail ile gelen linkten kontrol ediyordum sabah cihaz inceleniyor durumundaydı, öğleden sonra cihaz incelendi sorun bulunamadı ve geri gönderildi durumuna getirmişler. Apple Türkiye yi kendim aradım ve sordum onlar cihazın tamir edilmediğini ya da değişmediğini söylediler. Sorunu tekrar yaşarsanız bize tekrar gönderin bu sefer arıza tespiti durumunda direkt kapalı kutu cihaz vereceklerini söylediler. 2. gönderdiğimde de sorun bulunmadı cevabı alırsam ne olacak dedim bu soruya bir cevap vermediler. Benim buradaki en büyük sorunum yaşadığım şehirde bir Apple yetkili servisinin olmaması ve bunun için sürekli git gel yapmam lazım. Apple USA ile görüştüm ve yarın birilerinin beni arayacağını söyledi. Yarında bir sonuç çıkmazsa cumartesi almaya gideceğim ve İstanbulda 4-5 saat kadar vakit geçireceğim ki belki sorunu tekrardan yaşarım ve geri veririm bu seneryodada bir sonuç alamazsan THH ile görüşeceğim. Bu şebeke sorunu her zaman olmuyor ara ara oluyor ve bir zamanı yok her şey şansa bağlı durumda.
 
Ben durumu mail ile gelen linkten kontrol ediyordum sabah cihaz inceleniyor durumundaydı, öğleden sonra cihaz incelendi sorun bulunamadı ve geri gönderildi durumuna getirmişler. Apple Türkiye yi kendim aradım ve sordum onlar cihazın tamir edilmediğini ya da değişmediğini söylediler. Sorunu tekrar yaşarsanız bize tekrar gönderin bu sefer arıza tespiti durumunda direkt kapalı kutu cihaz vereceklerini söylediler. 2. gönderdiğimde de sorun bulunmadı cevabı alırsam ne olacak dedim bu soruya bir cevap vermediler. Benim buradaki en büyük sorunum yaşadığım şehirde bir Apple yetkili servisinin olmaması ve bunun için sürekli git gel yapmam lazım. Apple USA ile görüştüm ve yarın birilerinin beni arayacağını söyledi. Yarında bir sonuç çıkmazsa cumartesi almaya gideceğim ve İstanbulda 4-5 saat kadar vakit geçireceğim ki belki sorunu tekrardan yaşarım ve geri veririm bu seneryodada bir sonuç alamazsan THH ile görüşeceğim. Bu şebeke sorunu her zaman olmuyor ara ara oluyor ve bir zamanı yok her şey şansa bağlı durumda.
her zaman olmaması sorun olmadığı anlamına gelmez siz video ile kanıtlamışsınız benim bir anda telefonda simim gidiyor kullanamıyorum tüm işlerimi burdan yapıyorum diyip biraz uslubunuzu ona göre kurmanız daha iyi olacaktır sizi anlamaları için. Bir de ilgilenen kişiye isminizi öğrenebilir miyim diye sorun tekrar çözülmezse ana merkeze iletirsiniz tam olarak şu gün şurda şu saatte şu kişi diye. Benim sorunum sürekli bir sorun değil anlık bir sorun bunu çözün dersiniz ve ilk olarak sorunun videosunu gösterin ordaki ilgilenen kişiye ve maillerine de video linkini atın. Bir de karamsar olmayın olumsuz düşünmeyin dönüş olmuş size bu sefer çözüme ulaşacağını düşünüyorum. Sonuçta müşterisiyle ilgi alaka kuran ve memnuniyete önem veren firmalardan biri diğerlerine göre en azından
 
Geri
Top