seyithan00
80+
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 19
- Reaksiyon skoru
- 13
Merhabalar bir kaç ay önce ikinci el olarak Asus Tuf B550 Plus Wİ-Fİ Model bir anakart aldım aldıktan kısa bir süre sonra durduk yere arızalandı Asus teknik servise gönderdim yirmi gün kadar sonra tamir işlemleri tamamlandı 150₺ ücret ödedim ve ürünümü çalışır vaziyette teslim aldım. Bir kaç hafta sonra tekrar ürün durduk yere bozuldu tabii bu bozulma durumlarını başka donanımları test ettikten sonra kesinleştirip öyle bildiriyorum her neyse ürün garantide 20 iş gününü doldurdu iade değişim hakkımı talep ettim sağolsunlar bu hakkımı onayladılar bana iade değişim evrakını ıslak imzalı şekilde kargo ile ulaştırdılar. Evet sorun bundan sonra tekrar başlıyor disb. firma olan Vizyon bilgisayar ile görüştüm ürünü ikinci el aldığım için iade işlemlerini ben yapamıyormuşum (ürün sahibi hepsiburada üzerinden iade talebi oluşturmalıymış) sadece değişim yapabileceğim söylendi bende aynı ürün ile değişim talep ettim fakat ellerinde aynı ürün bulunmadığı için başka bir ürünü fiyat farkı ile verebileceklerini söylediler benim ürünümün sıfır fiyatı değilde alındığı günün fiyatı baz alıyorlar (1.800 lü bir şey saydılar sıfır fiyatının baya altında) başka şansım olmadığı için üstüne 600₺ ödemek zorunda kaldım ve karşılığında daha düşük bir model anakart alacağım bu yazıyı sizleri bilgilendirmek için yazıyorum ikinci el ürün alırken böyle bir durumla karşılaşabilirsiniz bunu bilerek alın okuduğunuz için teşekkürler.