Neler Yeni

Öneri ❌Asus KVK servisine cihazlarını emanet etmeyin, servis deneyimim

Katılım
3 Ekim 2023
Mesajlar
1,197
asus şişirilmiş bir balondur bende ***** gibi ful rog serisi aldım
monitör alt tab yapınca kararıyor devamlı 2dk boyunca
ekran kartı allaha emanet
anakart hiç söz etmicem işlemcinin arka plakasından çarpılma sesleri geliyor
rx6750xt ile valoda 180fps alıyordum rezalet itopya da sağ olsun sorunlu sistemleri sattılar
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,294
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,326
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
süreç aynen dediğim gibi hatta bir kere gittikten sonra tekrar servise vermene gerek yok. daha önce bundan dolayı thh başvurdum ve kazandım
Link paylaşır mısın döküman olarak dursun.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
14,433
asus şişirilmiş bir balondur bende ***** gibi ful rog serisi aldım
monitör alt tab yapınca kararıyor devamlı 2dk boyunca
ekran kartı allaha emanet
anakart hiç söz etmicem işlemcinin arka plakasından çarpılma sesleri geliyor
rx6750xt ile valoda 180fps alıyordum rezalet itopya da sağ olsun sorunlu sistemleri sattılar
o valo muhabbeti işlemcine baglı ama sen bilirsin
 

ghnn

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
868
Dahası  
Reaksiyon skoru
313
İsim
Gökhan
Link paylaşır mısın döküman olarak dursun.
madde 9 fıkra 1de demek istediğim anlatılıyor
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Tüketicinin Garanti ile İlgili Hakları



Ücretsiz onarım isteme hakkı

MADDE 8 –
(1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

(2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.

Tüketicinin diğer hakları

MADDE 9 –
(1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

(2) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

(3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır.

(4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesi zorunludur.

(5) Birinci fıkranın (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi zorunludur.
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,294
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,326
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
madde 9 fıkra 1de demek istediğim anlatılıyor
Valla fark etmemişim sağolun hocam.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: ghnn

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,294
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,326
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
aaaaaaaa sagol ben bilmiyordun işlemci diye bişey mi vardı şakamısın sen
12400f rx6750xt verdiği 150 180 en düşük
400fps falan alman lazım. Bilmiyorum sorun nedir ama her şeyi detaylıca kontrol et. Rapor hazırla. THH ye gidersin
 
Katılım
3 Ekim 2023
Mesajlar
1,197
yanı dostum bunun asusla ilgisi ne
Sence bu ürünler üretilirken test edilmiyor mu?

Biraz omzunun üstündekini kullanmanı tavsiye ederim

Nasıl para kazanıyorlar zannediyorsun üretim hatalı olup ama çalışan ürünleri millete kakalıyarak

bu sistemi alan en az 100 kişi vardı sence 100 aynı sorun olması normal mi indirim adı altında dolandırıcılık

Monitör ekran kartı anakart hepsi sorunlu bence ilgisi çok var işlemci de tabi


Uzak durulması gerekenler Asus ve etiopya

400fps falan alman lazım. Bilmiyorum sorun nedir ama her şeyi detaylıca kontrol et. Rapor hazırla. THH ye gidersin
Lanet ettim servise ver değiştir aynı sorunlusu gelsin en son pederle değiştim
 
Son düzenleme:
Top Bottom