Neler Yeni

Öneri ❌Asus KVK servisine cihazlarını emanet etmeyin, servis deneyimim

Katılım
3 Ekim 2023
Mesajlar
1,240
asus şişirilmiş bir balondur bende ***** gibi ful rog serisi aldım
monitör alt tab yapınca kararıyor devamlı 2dk boyunca
ekran kartı allaha emanet
anakart hiç söz etmicem işlemcinin arka plakasından çarpılma sesleri geliyor
rx6750xt ile valoda 180fps alıyordum rezalet itopya da sağ olsun sorunlu sistemleri sattılar
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,294
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,327
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
süreç aynen dediğim gibi hatta bir kere gittikten sonra tekrar servise vermene gerek yok. daha önce bundan dolayı thh başvurdum ve kazandım
Link paylaşır mısın döküman olarak dursun.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
14,680
asus şişirilmiş bir balondur bende ***** gibi ful rog serisi aldım
monitör alt tab yapınca kararıyor devamlı 2dk boyunca
ekran kartı allaha emanet
anakart hiç söz etmicem işlemcinin arka plakasından çarpılma sesleri geliyor
rx6750xt ile valoda 180fps alıyordum rezalet itopya da sağ olsun sorunlu sistemleri sattılar
o valo muhabbeti işlemcine baglı ama sen bilirsin
 

ghnn

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
912
Dahası  
Reaksiyon skoru
330
İsim
Gökhan
Link paylaşır mısın döküman olarak dursun.
madde 9 fıkra 1de demek istediğim anlatılıyor
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Tüketicinin Garanti ile İlgili Hakları



Ücretsiz onarım isteme hakkı

MADDE 8 –
(1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

(2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.

Tüketicinin diğer hakları

MADDE 9 –
(1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

(2) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

(3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır.

(4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesi zorunludur.

(5) Birinci fıkranın (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi zorunludur.
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,294
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,327
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
madde 9 fıkra 1de demek istediğim anlatılıyor
Valla fark etmemişim sağolun hocam.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: ghnn

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,294
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,327
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
aaaaaaaa sagol ben bilmiyordun işlemci diye bişey mi vardı şakamısın sen
12400f rx6750xt verdiği 150 180 en düşük
400fps falan alman lazım. Bilmiyorum sorun nedir ama her şeyi detaylıca kontrol et. Rapor hazırla. THH ye gidersin
 
Katılım
3 Ekim 2023
Mesajlar
1,240
yanı dostum bunun asusla ilgisi ne
Sence bu ürünler üretilirken test edilmiyor mu?

Biraz omzunun üstündekini kullanmanı tavsiye ederim

Nasıl para kazanıyorlar zannediyorsun üretim hatalı olup ama çalışan ürünleri millete kakalıyarak

bu sistemi alan en az 100 kişi vardı sence 100 aynı sorun olması normal mi indirim adı altında dolandırıcılık

Monitör ekran kartı anakart hepsi sorunlu bence ilgisi çok var işlemci de tabi


Uzak durulması gerekenler Asus ve etiopya

400fps falan alman lazım. Bilmiyorum sorun nedir ama her şeyi detaylıca kontrol et. Rapor hazırla. THH ye gidersin
Lanet ettim servise ver değiştir aynı sorunlusu gelsin en son pederle değiştim
 
Son düzenleme:

r4NG3r

80+ Silver
Katılım
14 Şubat 2022
Mesajlar
4,910
Asusta bende hep sorun yaşadım bitek monitörde sorun yok
 

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
4,096
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,491
İsim
Volkan
Cihazım 3 kere servise gitti, iki seferi de gördüğünüz gibi menteşe ve ekran kaynaklı ve diğer sebepler ile servise gitti,

Cihaz Rog g18 3500 dolarlık bilgisayar belirtmek isterim.

Fakat gördüğünüz gibi asus ürünüme zarar verdi. Yada sorunlar çözülmedi.

Asus almayın. Servis deneyimi inanılmaz kötü.
Beni yine bir THH süreci bekliyor. Askerden sonra sorumlu kim varsa sürece dahil edeceğim.

Hataydan Ankaraya zaten git gel sürekli 2500-3000tl yol parası vermek zorunda kalıyorum. Asus anlaşmalı kargo firması da sigortasız taşıma yapıyor o yüzen emanet edemiyorum.

En azından bu parayı avukata ve sürece veririm.
Mühendisinden teknisyenine şikayetçiyim.

Siz siz olun, bunları bilerek asus alın(?)
Ben bir zat başımdan geçen 2 olayı anlatayım İlk Cihaz bir adet Asus TUF i5 11. nesil gtx 1650 laptoptu engelli bir arkadaşımındı menteşe sürekli çat çat diye ses çıkardığı için bende yardımcı oldum ürünü Vatan bilgisayara verdik onlarda Asusun servisine gönderdiler ürün geldi ses ufaktan azalmış ama oradaki yetkisiz ve beceriksiz eleman menteşenin arkadaki kapağını kırmıştı ve ürünün komedi gibi vidası eksikti :D neyse ürünü geri yolladık teslim almadan bu sefer tekrar geri geldi kapak yerindeydi kırık değildi ama sürekli çıkma eğilimindeydi neyse dedik bunlar daha içine edecek dedik geri yollamadık ürünü ve konu kapandı şuan ne yaptı cihazı bilgim yok
İkinci başımıza gelen olay yine bu sefer Ürün Asus Rog Strix bir ara @AbdullahHacıgül abi güzel bir fiyata Rog laptop paylaşmıştı heh tam olarak o cihaz bu cihaz yine bir arkadaşımda ürünü ısınıyor diye garantiye yolladık neyse ürün bize geldi baktık eskisinden daha beter ısınıyor laptop ve baktım tek sorun bu olsa keşke laptopa bir köşeden dokunuyorum öteki köşe kalkıyor adamlar gitmiş atıyorum 10 mm vida olması gerekirken 15mm vida atmışlar ve laptopun kasası kasmış köşeden bastırınca öteki taraf kalkıyor neyse söktük falan cihazı işte bombaya geliyoruz bu servisteki ******** herif cihazı söküyor sıvı metali silip yerine termal macun sürüyor ve bakımı bırak pc ye dokunmamış fanlar da toz içindeydi gittim tekrar temizledim vs sıvı metal olmadığından süremedik bıraktık olduğu gibi cihazı o şekilde kullanmaya devam etmişti bunlarda benden tadı tuzu olsun konunun KISACASI ASUSTAN ÜRÜN ALDIYSANIZ GARANTİ YOKMUŞ GİBİ KULLANIN DOSTLARIM KARDEŞLERİM... İYİ FORUMLAR
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,067,193
Mesajlar
9,593,642
Üyeler
169,545
Son üye
s2bilge
Top Bottom