S_EDAT
80+
- Katılım
- 27 Mart 2020
- Mesajlar
- 326
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 132
- İsim
- sedat ışık
Dostlar selamlar, arkadaşım başlıkta adını belirtmiş olduğum monitörü Vatan Bilgisayar'dan aldı ve ilk başta sorun yoktu. Ardından aldıktan sonra 7 gün içinde monitör'de yavaş yavaş ölü pikseller oluşmaya başladı. İlk başta bir tane oluştu ardından bu sayı 3'e çıktı. Şu anda 14 günlük iade hakkı süresi dolmadığından garantiyle uğraşmak yerine direkt Iade'yi gerçekleştirmek istiyor ancak bazı firmaların ölü piksel politikalarından ve ölü pikselli monitörü olan bazı kullanıcıların iadeleri reddedildiğinden iade almayacaklarından korkuyoruz. Bu durumda, iade ederken ölü piksellerden dolayı iade ettiğimizi mi belirtmeliyiz yoksa memnun kalmadığımız için mi iade ettiğimizi söylemeliyiz? Hangisi iade sürecini daha kolaylaştırır?