Atatürkçü Düşünce Derneği??

Gri Caner

80+ Titanium
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
30,855
En İyi Cevap
7
Reaksiyon skoru
29,571
PKK'nın şehit ettiği Aybüke öğretmenin adı mezun olduğu Edremit Lisesine verildi.

İlçedeki ADD'yi kuran eski mezunlar "bedavadan nam sahibi olunmaz" diyerek kararın iptali için mahkemeye başvurdu.

Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim düşüncem ;
Türk milli değeri olan Atatürk"ü kendine kalkan yapan Türk olmayan şahıslar bunlar.
 
bunlar ztn atatürkçü değil ki bunlar türk değil öncesinde
 
Atatürk'ün adını kullanarak ve arkasına sığınarak tutunmaya çalışan zavallılar. Ama ne yazık ki şöyle bir kitlemizde var. Ne de olsa Atatürkçü yani bizden sahip çıkalım diyen büyük bir kitle var. Bu çok yanlış. Terör örgütlerine karşı tavır herkes tarafından verilmelidir.
 
Yaptıkları, karaktersizliğin had safhasıdır. Fakat gruptaki malum kitle bu konuya gelip yorum yazmazlar. Ne deseler, ellerinde kalacak çünkü.
 
Bu forumdaki... Bu hareketi Ak Partili bir isim yapsa, şimdiye 10 sayfa olmuştu konu. Kendilerinden birisi yapınca, eleştiremiyorlar.
Onu farkettim zaten belki başka bir şeyi kastetmişsindir dedim
 
'BİZ ŞEHİT İSMİNİN VERİLMESİNE KARŞ DEĞİLİZ'

Edremit Lisesi ve Edremit Körfez Anadolu Lisesi Mezunlar Derneği Başkanı Hasan İleri, Şehit Aybüke Yalçın’ın adının bir okula verilmesine karşı olmadıklarını ve kimsenin de olmayacağını söyledi. Edremit’in ilk lisesi ve sembol durumunda olan okul yerine başka okullara ismin verilmesini istediklerini söyleyen İleri, “Edremit Lisesi 1956’dan bu yana hizmet veren bir lise. Bu maziyi silip, yeni bir okul yamak bizce doğru değil. Yerleşmiş isimlerin değiştirilmesi yerine yeni okullara, çok muhterem, cennetlik şehit kızımızın adının verilmesinin daha uygun olacağı yönünde bir talepte bulunduk. Şehitlere karşı olduğumuzdan değil. Bizler milliyetçi, Türkçü insanların. Bunu alıp başka yere çektiler. Böyle olabileceğini tahmin etmiştik ama biz yerleşmiş isimlerin değiştirilemeyeceği yönündeki yönetmeliğe göre bu talepte bulunduk. İdare Mahkemesi ne karar verirse, bizimde başımızın üstünde yeri var” diye konuştu.
Cnn Türk


Bunuda koysaydın.
 
'BİZ ŞEHİT İSMİNİN VERİLMESİNE KARŞ DEĞİLİZ'

Edremit Lisesi ve Edremit Körfez Anadolu Lisesi Mezunlar Derneği Başkanı Hasan İleri, Şehit Aybüke Yalçın’ın adının bir okula verilmesine karşı olmadıklarını ve kimsenin de olmayacağını söyledi. Edremit’in ilk lisesi ve sembol durumunda olan okul yerine başka okullara ismin verilmesini istediklerini söyleyen İleri, “Edremit Lisesi 1956’dan bu yana hizmet veren bir lise. Bu maziyi silip, yeni bir okul yamak bizce doğru değil. Yerleşmiş isimlerin değiştirilmesi yerine yeni okullara, çok muhterem, cennetlik şehit kızımızın adının verilmesinin daha uygun olacağı yönünde bir talepte bulunduk. Şehitlere karşı olduğumuzdan değil. Bizler milliyetçi, Türkçü insanların. Bunu alıp başka yere çektiler. Böyle olabileceğini tahmin etmiştik ama biz yerleşmiş isimlerin değiştirilemeyeceği yönündeki yönetmeliğe göre bu talepte bulunduk. İdare Mahkemesi ne karar verirse, bizimde başımızın üstünde yeri var” diye konuştu.
Cnn Türk


Bunuda koysaydın.
İlk olarak pp mi çalma ikinci olarak bilgilendirdiğin için saol
 
PKK'nın şehit ettiği Aybüke öğretmenin adı mezun olduğu Edremit Lisesine verildi.

İlçedeki ADD'yi kuran eski mezunlar "bedavadan nam sahibi olunmaz" diyerek kararın iptali için mahkemeye başvurdu.

Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim düşüncem ;
Türk milli değeri olan Atatürk"ü kendine kalkan yapan Türk olmayan şahıslar bunlar.
Dikkat tacirliği yapman çok güzel bir hareket ayrıca atatürkü savunan herkes chp li degğil
 
'BİZ ŞEHİT İSMİNİN VERİLMESİNE KARŞ DEĞİLİZ'

Edremit Lisesi ve Edremit Körfez Anadolu Lisesi Mezunlar Derneği Başkanı Hasan İleri, Şehit Aybüke Yalçın’ın adının bir okula verilmesine karşı olmadıklarını ve kimsenin de olmayacağını söyledi. Edremit’in ilk lisesi ve sembol durumunda olan okul yerine başka okullara ismin verilmesini istediklerini söyleyen İleri, “Edremit Lisesi 1956’dan bu yana hizmet veren bir lise. Bu maziyi silip, yeni bir okul yamak bizce doğru değil. Yerleşmiş isimlerin değiştirilmesi yerine yeni okullara, çok muhterem, cennetlik şehit kızımızın adının verilmesinin daha uygun olacağı yönünde bir talepte bulunduk. Şehitlere karşı olduğumuzdan değil. Bizler milliyetçi, Türkçü insanların. Bunu alıp başka yere çektiler. Böyle olabileceğini tahmin etmiştik ama biz yerleşmiş isimlerin değiştirilemeyeceği yönündeki yönetmeliğe göre bu talepte bulunduk. İdare Mahkemesi ne karar verirse, bizimde başımızın üstünde yeri var” diye konuştu.
Cnn Türk


Bunuda koysaydın.
Konuya tamamen bakmak neden önemlidir?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,851
Mesajlar
11,081,854
Üyeler
198,203
Son üye
Gökhan2
Geri
Top