Ayın Ürünleri kampanyasından alınan ASUS TUF K3 servis problemi

CFK’

80+ Bronze
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
1,154
Reaksiyon skoru
354
Arkadaşlar merhaba geçen sene 5. ayda @Abdullah Hacıgül abinin yapmış olduğu ayın ürünleri kampanyasından itopyanın beylikdüzü mağazasına giderek ASUS TUF K3 RED klavyesini satın aldım. Aldığımdan bu yana çok memnundum. 3 ay önce klavyenin O tuşundaki ledde problem olduğunu fark ettim normalden daha az yanıyordu ve bazı renklerde farklı yanıyordu. Onu çok dert etmedim kullanmaya devam ettim fakat geçtiğimiz hafta A tuşunda temassızlıklar yaşamaya başladım basarken birden temas kesiliyordu ve algılamıyordu. Ürünü güzelce paketleyip içerisinde faturasını garanti belgesini koyup Penta Bilişime yolladım ayın 23ünde. Çok hızlı bir şekilde sonuca ulaşıldı bugün sms geldi ve iadesine karar verildiği söylenildi ama ben iade istemiyorum çünkü o zamanlar ayın ürünü diye kampanyalı şekilde 599TLye aldığım klavye şuanda minimum Türkiye fiyatı 1699TL. Bana fatura fiyatı olan 599TLden iadesini gerçekleştirecekler gibi görünüyor. Asusun kendi müşteri hizmetleri ile konuştuğumda klavye mouse gibi ekipmanlarla onların ilgilenmediği distribütör firma ile görüşmem gerektiğini söylediler. Firmanın iade mi değişim mi diye sormadan böyle bir şey yapmaya hakkı var mı? Yoksa ısrarcı olup değişimini talep etme hakkım var mı? O zaman aldığım fiyatın neredeyse 3 katı şuanda ürünün fiyatı. Sizce ne yapmalıyım?
 
Merhaba konu ile ilgili ne yaptınız acaba ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,105
Mesajlar
10,428,432
Üyeler
183,786
Son üye
maksut
Geri
Top