Bajaj neden çift silindir motor üretmiyor?

Yozgatlııı

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
4,537
Reaksiyon skoru
1,314
Dostlar bajaj oldu olalı hep sağlam sorunsuz ama teknoloji yok, dijital ekran bile 2025 de geldi. Cfmoto kötü derdik adamlar 3 silindirli motor tanıtımı yapıyorlar şu yeni çıkan ns400z çift silindirli olsa kötümü olurdu :D neden böyle yapıyorlar?
 
Dostlar bajaj oldu olalı hep sağlam sorunsuz ama teknoloji yok, dijital ekran bile 2025 de geldi. Cfmoto kötü derdik adamlar 3 silindirli motor tanıtımı yapıyorlar şu yeni çıkan ns400z çift silindirli olsa kötümü olurdu :D neden böyle yapıyorlar?
Önemli olan silindir sayısı değil önemli olan motorun mekanik kararlılığı cf ye ne olacağı kesin değil iyide olabiliyo kötüde bajaj sonuçta belli bir kaliteden şaşmıyor hem düşük cc lerde 1 piston daha mantıkkı daha az yakıtla daha fazla tork alıyorsun dezavantajı ise fazla titreşim ve son hızı az oluyor
 
Dostlar bajaj oldu olalı hep sağlam sorunsuz ama teknoloji yok, dijital ekran bile 2025 de geldi. Cfmoto kötü derdik adamlar 3 silindirli motor tanıtımı yapıyorlar şu yeni çıkan ns400z çift silindirli olsa kötümü olurdu :D neden böyle yapıyorlar?
Yani bu çok muallak bir soru diyim hocam. Bunun altyapısı argesi araştırması parçası vs. derken adamlar ellerindekiyle devam ediyor. Mesela Honda 2006 da ürettiği motoru yanlış değilsem 2020 li yıllara kadar kullandı turbosuz bir şekilde. (arabalarında). Daha 2022 de çıkarttığı son kasasında vazgeçti o motordan. Mesela biz Hondanın pickup arabası yok diye biliyoruz ama amerikada 3 litrelik yanlış değilsem dizel motoruyla vardı. Yani hem markanın keyfi hemde ülkenin şartları yüzünden varsa bile Türkiye'ye getirmiyor olabilir. Mesela Honda da öyle büyük hacimli motorlarda vardı hep ama buraya hep 1.6-1.5 falan geliyor. Vergiler az yaksın vs. derken.
 
Bende motor alma aşamasındayım cf mi alsam bajaj mı alsam kararsızım
 
Önemli olan silindir sayısı değil önemli olan motorun mekanik kararlılığı cf ye ne olacağı kesin değil iyide olabiliyo kötüde bajaj sonuçta belli bir kaliteden şaşmıyor hem düşük cc lerde 1 piston daha mantıkkı daha az yakıtla daha fazla tork alıyorsun dezavantajı ise fazla titreşim ve son hızı az oluyor
Dominar 400 ve ns400z çift silindir olmalıydı 200 için tek normal zaten
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bende motor alma aşamasındayım cf mi alsam bajaj mı alsam kararsızım
Bütçe
 
Dominar 400 ve ns400z çift silindir olmalıydı 200 için tek normal zaten
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bütçe
400 lükler 2 silindir zaten ben 250 yada 200 için gereksiz diye dedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

RS200 veya ns200, tavsiyem ns200 rs200 ile ağır bir kaza geçirdim 3 aydır motorun başında yatıp kalkıyorum raicing zor iş.
Geçmiş olsun
 
400 lükler 2 silindir zaten ben 250 yada 200 için gereksiz diye dedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Geçmiş olsun
Geçmedi hocam 4 aydır hayat zindan oldu :D
 
Eski kasa r25 al keyfine bak, çin hint fark etmez ikisi de aynı ***
çok çok pahalı önermem o fiyatta asla RS200 kullandım şuan R3 kullanıyorum. RS200 çok tatlı motor ama tek silindir olduğu için hız yetmeyebilir belki ve bir yerden sonra titrer 150 filan baserken zangır zangır titriyordu bende
 
çok çok pahalı önermem o fiyatta asla RS200 kullandım şuan R3 kullanıyorum. RS200 çok tatlı motor ama tek silindir olduğu için hız yetmeyebilir belki ve bir yerden sonra titrer 150 filan baserken zangır zangır titriyordu bende
Satarken çok zarar ettiriyorlar hocam, r25in ölüsü bile para ediyor
 
Geri
Top