Beyler ben bi halt yedim

Cmhr.cn

80+
Katılım
5 Mayıs 2023
Mesajlar
28
Reaksiyon skoru
2
Arkadaşım laptopunu verdi dedi kanka ekran gelmiyor ama başka yere bağlayınca görüntü alıyorum. Bi bak olmazsa monster servisine götür dedi. Bende evde açtım bakıyorum gerekli yerlere. Aygıtlarda hem hd graphic ve 1650 vardı. Yanlışlıkla 1650yi devre dışı bıraktım. her şey gitti. Artık monitörden de görüntü gelmiyor. Ana görüntü laptopun kendi ekranı olduğu için ve bozuk olduğu işin bios veya geri yükleyemeye de giremiyorum kalakaldım acil help.
 
Hocam çözüm bulamadım. Ben olsam olduğu gibi Monster servisine götürüp ekrana görüntü gelmiyor derdim. 1650'yi devre dışı bıraktığımdan da bahsetmezdim.
 
Arkadaşım laptopunu verdi dedi kanka ekran gelmiyor ama başka yere bağlayınca görüntü alıyorum. Bi bak olmazsa monster servisine götür dedi. Bende evde açtım bakıyorum gerekli yerlere. Aygıtlarda hem hd graphic ve 1650 vardı. Yanlışlıkla 1650yi devre dışı bıraktım. her şey gitti. Artık monitörden de görüntü gelmiyor. Ana görüntü laptopun kendi ekranı olduğu için ve bozuk olduğu işin bios veya geri yükleyemeye de giremiyorum kalakaldım acil help.
Dostum bilmediğin birşeyi neden kurcalıyorsun ki? Öğrenmek için olsa da arkadaşının malını başına ne geleceğini bilmeden kurcalamak doğru değil. Ekran kartını windowstan devre dışı bıraktığını düşünerek windowsun kurulu olduğu ssdyi çıkarmayı dene öyle aç bilgisayarı bakalım en azından bios ekranı vs gelecek mi bak.
 
Laptop'u başka bir ekrana bağladığında da mı BIOS'a giremiyorsun?
 
Arkadaşım laptopunu verdi dedi kanka ekran gelmiyor ama başka yere bağlayınca görüntü alıyorum. Bi bak olmazsa monster servisine götür dedi. Bende evde açtım bakıyorum gerekli yerlere. Aygıtlarda hem hd graphic ve 1650 vardı. Yanlışlıkla 1650yi devre dışı bıraktım. her şey gitti. Artık monitörden de görüntü gelmiyor. Ana görüntü laptopun kendi ekranı olduğu için ve bozuk olduğu işin bios veya geri yükleyemeye de giremiyorum kalakaldım acil help.
Bilmediğin şeyi kurcalamazsın birdaha servise götür baksınlar
 
Bios ekranı gelse de laptopun ekranı arızalı olduğu için görüntü alamayacam bi şekilde görüntüyü monitöre yansıtmam lazım ana ekran monitör olmalı
 
Bios ekranı gelse de laptopun ekranı arızalı olduğu için görüntü alamayacam bi şekilde görüntüyü monitöre yansıtmam lazım ana ekran monitör olmalı
hocam ben çok denedim ama biosu monitöre aktaramadım zamanında servise götürün bence dedikleri gibi ekran kartı mevzusunu da açmayın önce ilerleyen zamanda hallolmazsa bir daha verirsiniz servise çok önemli bir durum olduğunu sanmıyorum
 
Eğer bilgisayarı açabiliyorsan (yani bilgisayar açılıyor ses geliyor sadece ekran gelmiyorsa) ve çalıştığına eminsen kör uçuşu yapacaksın. Klavyeyi kullanarak her şeyi adım adım tek tek yaparak aygıt yöneticisine girip ekran kartını tekrar etkinleştireceksin. Ama çok çok çok dikkatli yapmalısın. İnternetten aynı bilgisayarın aygıt yöneticisine girince hangi cihazların olduğuna falan bakmalısın. Yoksa yanlışlıkla çalışan başka bir aygıtı da devre dışı bırakabilirsin.
 
Geri
Top