BF1 HATASINI BULAMIYORUM YARDIM !!!


Videodaki gibi “disabled” seçili doğru mudur ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Integrated Graphics, ekran kartı olmayan sistemlerde anakart üzerinden görüntü almaya yarar.
knk hemen bios a giriyorum bi saniye bidaha bakayım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Videodaki gibi “disabled” seçili doğru mudur ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Integrated Graphics, ekran kartı olmayan sistemlerde anakart üzerinden görüntü almaya yarar.
knk yaptım onu ama software gitti simdi pc açılınca neden oldu bu
 
Son düzenleme:
Oyuna giriyor mu ?

Aygıt yöneticisinde hangi ekran kartları gözüküyor ?
 
Önceki amd uygulamasını kaldır. Baştan kur. Geçmiş olsun.
 
Önceki amd uygulamasını kaldır. Baştan kur. Geçmiş olsun.
kn
bilmiyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

simdi amd software kurayım pc yeniden açıcam bakalım gidicekmi kendi kendine gidiyor aw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

laaa bf1 girdi allah çarspın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kn

bilmiyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


simdi amd software kurayım pc yeniden açıcam bakalım gidicekmi kendi kendine gidiyor aw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


laaa bf1 girdi allah çarspın

gardaşım allah razı olsun
 
Son düzenleme:
kn

bilmiyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


simdi amd software kurayım pc yeniden açıcam bakalım gidicekmi kendi kendine gidiyor aw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


laaa bf1 girdi allah çarspın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:




gardaşım allah razı olsun
Geçmiş olsun, Allah senden de razı olsun.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,021
Mesajlar
11,083,424
Üyeler
198,227
Son üye
Yunus24
Geri
Top