Yardım Bilgisayar ramine overclock yapamıyorum

furkaann

80+
Katılım
12 Haziran 2022
Mesajlar
330
Reaksiyon skoru
93
Lütfen yardım edin bilgisayarımda bu anakartvar ve bu 2 adet ram var ram1 ram2 bios ekranında hyperx ramler 2400'de çalıştığını gösteriyor pny ramler 2133'de çalıştığını gösteriyor. 3200'e çıkarmak istediğimde f10'a basıp çıktığımda bilgisayar 5 6 defa açılmaya çalışıyor ve en sonunda açılıyor bios ekranında gene hepsi aynı mhzlerde çalışıyor ama ramleri aşırttığımız yerde 3200 olarak gösteriyor. Görev yöneticisinde de bu şekilde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şöyle bir şey gördüm birde ramler 1.35V ama teknik testek 1.37 yada 1.38 civarı olarak ayarlayın demiş biilen bilgili arkadaşlar var mı
1669498403854.png
 

Ekler

  • 1669498222063.png
    1669498222063.png
    5 KB · Hit: 34
Lütfen yardım edin bilgisayarımda bu anakartvar ve bu 2 adet ram var ram1 ram2 bios ekranında hyperx ramler 2400'de çalıştığını gösteriyor pny ramler 2133'de çalıştığını gösteriyor. 3200'e çıkarmak istediğimde f10'a basıp çıktığımda bilgisayar 5 6 defa açılmaya çalışıyor ve en sonunda açılıyor bios ekranında gene hepsi aynı mhzlerde çalışıyor ama ramleri aşırttığımız yerde 3200 olarak gösteriyor. Görev yöneticisinde de bu şekilde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şöyle bir şey gördüm birde ramler 1.35V ama teknik testek 1.37 yada 1.38 civarı olarak ayarlayın demiş biilen bilgili arkadaşlar var mıAlıntıyı görüntüle
Öyle farklı farklı marka ram takınca böyle sorunlar olabiliyor. Manuel olarak frekans ve gecikme ayarı yap.

Veya sana tavsiyem PNY bellekleri arada bir slot boşluk olacak şekilde takarak kullan diğerini sistemden sök. Hem böyle sorunlar yaşamazsın hem oyun performansında artış olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,125
Mesajlar
11,073,792
Üyeler
198,065
Son üye
Lizard_-
Geri
Top