z.talha
80+
- Katılım
- 17 Şubat 2026
- Mesajlar
- 230
- Reaksiyon skoru
- 44
merhaba ramim az olduğundan ve linux dağıtımlarını sevdiğimden dolayı arch linuxda gnome masaüstü ortamına geçtim oynadığım oyunlarda kernel anticheat yok ondan yana sorun yok boşta 2gb ram tüketmesi iyi mi yoksa biraz daha düşürmeye çalışayım mı 1.5 belki 1e kadar 8gb ramim var firefox bile açık şuan