Çözüldü✓ Bozuk Monitör Değişim Raporu

tunahanselcuk61

80+ Bronze
Katılım
25 Ocak 2023
Mesajlar
1,026
Reaksiyon skoru
174
Trendyoldan şu ( https://www.trendyol.com/asus/23-8-...or-p-66088887?boutiqueId=61&merchantId=105061 ) monitörü aldım dün sabah kargo geldi akşam kurdum ve ekran testlerinde oldukça fazla ışık sızmaları fark ettim ertesi sabah yani bugünde ekranın yamuk olduğunu fark ettim ve satıcı (Vizyon Arenaya) mesaj gönderdim ''Üründe ışık sızmaları var ürünün değişimini istiyorum'' diye ve satıcı bana ''Asus servisten değişim formu ile yapabiliriz'' dedi. Bu durumda ne gibi bir yol izlemem gerekiyor yardımcı olacak arkadaşları bekliyorum. Teşekkürler, iyi forumlar.
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2025-06-01 at 16.40.48.webp
    WhatsApp Image 2025-06-01 at 16.40.48.webp
    53.4 KB · Hit: 43
  • WhatsApp Image 2025-06-01 at 16.40.15.webp
    WhatsApp Image 2025-06-01 at 16.40.15.webp
    103.8 KB · Hit: 36
Hocam garanti kağıdında yazan numarayı arayın (yetkili servis veya üretici servisi) durumu anlatın size kargolamanız için bir kod gönderecekler belirtilen kargo şirketine gidip monitörü kargolayın. Servis monitörü kontrol edip ışık sızması vs.'yi doğrulayıp size değişim kağıdı ile birlikte geri monitörü kargolayacaktır. Sizde aldığınız site ile iletişime geçip değişim veya iade talebi oluşturabilirsiniz.
 
Hocam garanti kağıdında yazan numarayı arayın (yetkili servis veya üretici servisi) durumu anlatın size kargolamanız için bir kod gönderecekler belirtilen kargo şirketine gidip monitörü kargolayın. Servis monitörü kontrol edip ışık sızması vs.'yi doğrulayıp size değişim kağıdı ile birlikte geri monitörü kargolayacaktır. Sizde aldığınız site ile iletişime geçip değişim veya iade talebi oluşturabilirsiniz.
Hocam garanti kağıdı bu şekilde. Üstte olan numarayı mı aramam gerekiyor?
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2025-06-01 at 16.54.16.webp
    WhatsApp Image 2025-06-01 at 16.54.16.webp
    50.9 KB · Hit: 31

Ekler

  • Ek Açıklama 2025-06-01 170130.webp
    Ek Açıklama 2025-06-01 170130.webp
    17 KB · Hit: 25
Asus'un direkt olarak Türkiye desteği ile iletişime geçip RMA formu doldurmanızı öneririm, Ankara ve İstanbul'da teknik servisleri var.
6 ay içinde sorun çıkması durumunda iade ve değişim raporu çıkartıyorlar oldukça ilgililer.
Kendi monitörümde de sorun çıktı 2 sene evvel almıştım, garantiden tamir yapabileceklerini söylediler bayramdan sonra form doldurup kargolayacağım.
https://www.asus.com/tr/support/ bu linkten sanal asistana bağlayıp sorununuzu dile getirin, sonra müşteri temsilcisine bağlanın.
 
Tamamdır eyvallah hocam sağol.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Satıcı güvenilir mi hocam birkaç kişinin yorumunu gördüm ışık sızmasıyla alakalı hepside aynı satıcı.
Rica ederim hocam. Satıcı hakkında pek bir bilgim yok şikayet var'dan filan bakabilirsin ama
 
Asus'un direkt olarak Türkiye desteği ile iletişime geçip RMA formu doldurmanızı öneririm, Ankara ve İstanbul'da teknik servisleri var.
6 ay içinde sorun çıkması durumunda iade ve değişim raporu çıkartıyorlar oldukça ilgililer.
Kendi monitörümde de sorun çıktı 2 sene evvel almıştım, garantiden tamir yapabileceklerini söylediler bayramdan sonra form doldurup kargolayacağım.
https://www.asus.com/tr/support/ bu linkten sanal asistana bağlayıp sorununuzu dile getirin, sonra müşteri temsilcisine bağlanın.
Dediğinizi yaptım hocam.
 

Ekler

  • RMA.webp
    RMA.webp
    105.8 KB · Hit: 18
Gelişmeler geldikçe güncellersen sevinirim konuyu, takipteyim.
Hocam asusdan kargo geldi tekrar, içinde iade/değişim formu var bunu trendyoldan iade başlatıp verdiği kodla kargoya mı vereceğim?
 

BENZER KONULAR

Geri
Top