Neler Yeni

Yardım Bozulan Razer Deathadder V3 PRO mouse garantiye yollarken yardımcı olur musunuz?

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
541
Dahası  
Reaksiyon skoru
336
Konum
İstanbul
İsim
Ad Soyad
Merhaba Donanım Arşivi Ailesi,

1) Neden garantiye gönderiyorum?

29 Temmuz 2023 yılında, Vatan Bilgisayardan satın aldığım Razer Deathadder V3 PRO farem, ortada bizden kaynaklı hiçbir sebep yokken bir anda takılmalara başladı.

Garanti belgesindeki maddelerine göre: İşletim kurallarına harfiyen uyduğunuz halde, cihaz yine de normal şekilde çalışmıyor. Bu sebeple garantiye göndereceğim.

Yaşadığım sorunun videosu:
Video ile ilgili not:
Fareyi olması gerektiği gibi, USB uzatma kablosunun bir ucu kasaya diğer ucu doongle takılı, 2.4GHZ adaptöründe doongle takılı ve mouse çok yakın şekilde kullandım. Bu videoda gözükmektedir. Buna rağmen bu sorunu bir haftadır yaşamaya başladım. Bundan önce aylardır bu şekilde kullanmama rağmen hiçbir sorun yoktu.

2) Garantiye göndereceğim ürünün içeriğinde neler olmalı?

Ürünü geldiği gibi bu şekilde paketleyip garantiye gönderiyorum;

Ben bir sıkıntı yaşamamak için ürünümü garantiye gönderirken az önce paketledim ve video çektim. Video istenirse YouTube linkini atarım. Ürün bana geldiği gibi garantiye gidecek. Sadece garanti belgesini göndermeme gerek var mı bu konuyu size soracağım.

Aklımdaki şu basit soru işaretini gidermenizi istiyorum:
Ürünün faturasını ve garanti belgesini göndermeme gerek var mı?

3) Ürünü garantiye göndermeden önce yapmam gereken bir şey var mı? Ürünü garantiye gönderirken hangi adrese göndermeliyim? Satın aldığım Vatan Bilgisayara mı yoksa Garanti belgesinde yazan ithalatçı firma olan Bilikom firmasına mı? Bu konudaki kısa videom:

Bu konudaki kısa videom:

Özetlemek gerekirse, Henüz satın alalı 1 yılı doldurmamış Razer Deathadder V3 PRO farem, bir kaç hafta öncesine kadar bu şekilde kullanmaya devam ederken hiçbir sorun ve bozukluk göstergesi göstermez iken, son haftada takılmalara başladı ve bu yüzden ürünü, ''İşletim kruallarına harfiyen uymamıza rağmen, yine de normal şekilde çalışmıyor.'' gerekçesiyle garantiye göndereceğim. Garantiye gönderirken ürün bana geldiği gibi gidecek ama sadece fatura ve garanti belgesini göndermeme gerek var mı? Ayrıca ürünü garantiye gönderirken hangi adrese kargolamam gerekiyor? Yaşadığım sorunu merak edenler için video linki konuda bulunuyor.
 

Ekler

  • 1.jpg
    1.jpg
    152 KB · Hit: 34
  • 2.jpg
    2.jpg
    120 KB · Hit: 33
  • 3.jpg
    3.jpg
    105.4 KB · Hit: 30
  • 4.jpg
    4.jpg
    89.5 KB · Hit: 30
  • 5.jpg
    5.jpg
    116.6 KB · Hit: 33

Dogueu

80+
Katılım
25 Temmuz 2022
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Doğu
Merak ettim süreç ne oldu? Aynı mouse'a sahibim ve benimki ile de bilkom ilgileniyor. Bu aralar göndermeyi düşünüyorum süreci nasıl ilerlettiniz ne kadar sürdü ve neler yaşadınız anlatır mısınız acaba?
 
Katılım
9 Haziran 2022
Mesajlar
34
Dahası  
Reaksiyon skoru
15
İsim
Mehmet Hasan Asmalıkaya
Ben scroll tekerleği bozulduğu için gönderdim 20 gün kadar sıra gelmesini bekledim ürüne geldiğinde sms ile bilgilendirildim iade veya değişim çıktı değişim talep ettim birde ürünün onlar tarafından temin edilmesini fln bekledim baya bi 25 gün kadar garantide kaldı yoğunluktan onun harici pek bir sorun çıkartmadılar
 

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
541
Dahası  
Reaksiyon skoru
336
Konum
İstanbul
İsim
Ad Soyad
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Merak ettim süreç ne oldu? Aynı mouse'a sahibim ve benimki ile de bilkom ilgileniyor. Bu aralar göndermeyi düşünüyorum süreci nasıl ilerlettiniz ne kadar sürdü ve neler yaşadınız anlatır mısınız acaba?
Ürünü Vatan Bilgisayar aracılığıyla gönderdiğim için süreç uzadı ve tam 40.gün ürünün sıfırı elime ulaştı.
 
Top Bottom